![]() |
|
Citat:
Det var år och dagar sedan jag var på Globen. Brukar det vara sådana långa köer? Ni som såg det på TV, hörde ni ramsan: "Slå han på käften"? :D |
Citat:
|
Hehe, vem ställde sig upp och skrek när Målaren satte sin uppercut?
|
Citat:
Haha _jag_ bland annat? |
Fan vilken stämning det var! Underbara platser och överlag rätt ok matcher.
Så jävla glad att man tog sig dit! Slå han på käften! |
Citat:
Jäkligt kul var det hursomhelst. Målaren gjorde en bra match. Synd att han inte lyckades avsluta Silva, men han var klart bättre och det blev ett rättvist domslut. |
helt magiskt, bra event.. tummen upp :)
|
Mycket bra event, tror dock att Alex behöver mer tid än så för att knipa titeln. Han är ung och har verkligen all tid i världen på sig att bli nummer ett!
|
Så ni var nöjda ni som var I Globen?
Själv hade jag en toppenkväll!:) Bra matcher, inte sett prelims än dock. |
Citat:
Grattis till er som kunde vara där, man hörde genom sändningen vilken grym stämning det var. |
Citat:
|
Om Jon Jones vinner nästa match så börjar det bli ganska tunt med motståndare för honom. Jag tror att Gustafsson inte är mer än en fight ifrån titel fight nu...
|
Alltså var kan man se post fight show med sonnen? går inte att titta eller ladda någonstans. blir tokig.
|
Citat:
Blev riktigt imponerad av Alexander. Härligt fotarbete och striking från utsidan. Han såg dock lite stressad ut när Thiago kom in i fickan, och han hade lite tendenser till att sträcka ut armarna och lämna huvudet oskyddat för att mäta avstånd vilket kan vara lite farligt. Sen måste jag hitta Chael-grejen. |
Jäkligt skönt att det inte blev såhär
http://i1207.photobucket.com/albums/...vakosgus-1.jpg |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:41. |
|