![]() |
|
Fadde vs. Bas i någon freakshowmatch i Japan under PRIDE-regler :hbang:
|
Intervjuer, maularen och te-huna-kokaren inför UFC 127: http://www.ufc.com/media/127-PRE-TE-...SSON-INTERVIEW
|
Citat:
|
Lamare försök till "diss" får man fan leta efter. Introt var väl OK, men sången förstörde allt. Skäms, Jorge. Han skulle behöva ta lite privatlektioner med Chael Sonnen!
|
[QUOTE=eternallord;4884175]HAHA! Nu hoppas jag ännu mer att Bisping förlorar:
haha nu måste han ju leverera :D ¨ Gillar verkligen inte Bisping. |
Citat:
|
bisping är en fjant, LOOOOSA pls :D
|
Citat:
|
South Park
|
Hm, får kolla upp detta och hoppas att sången blir roligare. :D
|
för de som inte sett! |
Så skön dude haha |
Aldrig har det varit roligare att köpa kläder så säg? :D
|
Man måste digga Aldos "Ouiee!"-ljud vid 0:10 och 1:06.
|
Citat:
|
|
Anderson sparring with Machida
Outgrappled by Machida! :D |
Phil Baroni, Mästaren på impressions.
Här imiterar han "Brandon Vera när han fått höra att han inte blivit kickad, då Thiago Silva tydligen testat positivt för Hemo Röjds". Uncanny Resemblance! |
Citat:
Så Chael Sonnen hade rätt! |
Vad hoppas ni på inför UFC 127?
Själv hoppas jag att Joe Rogan börjar använda sig av "Cock Chestnar" och "Grapplefuck" samt att Bruce Buffer prestenterar Bisping som "Michael 'The Stupid Asswipe' Bisping" |
Jag hoppas Alex målar sönder James Tonfisk! Allt annat skiter jag egentligen i. Fitch kommer att grinda sönder BJ och Bisping kommer tråkjabba i femton minuter.
|
Gustafsson vinner relativt lätt genom sprawl & brawl.
Lite offtopic som har med MMA att göra: Kör regelbundet kampsport och för kanske snart 2 månader sedan sparkade jag stortån mot en annan killes armbåge vid sparring och fick således ont. Smärtan i tån kommer tillbaka så fort jag försöker vinkla tån uppåt, väldigt jobbigt vid BJJ och submission wrestling om man försöker stödja på tån. Provade att lindra smärtan med voltaren gel på området men det verkade inte ha någon effekt. Har ni tips på något annat som kan hjälpa? Det kanske är en spricka som jag måste kolla upp? |
Mycket möjligt en spricka, dessvärre finns inte mycket annat att göra i det fall det är, än att vila. Tejpa ordentligt så tån ligger någorlunda stabilt (dvs inte så enkelt att vinkla den åt det håll det gör ont), voltaren gel när det behövs och kör på.... Om nu inte vila är ett alternativ
|
Citat:
|
Den jäveln sätter griller i huvudet på Maularen!
http://onehd.com.au/onehd/newsarticl...ake-Appeal.htm |
La förresten märke till en sak när jag tittade lite på info inför UFC 127.
BJ Penn och Mark Hunt är ju från Stilla Havsområdet båda två (Penn Hawaii och Hunt Samoa), vissa likheter i utseende och de är lika långa. Trodde att det skilde en del på dem. Sen väger Hunt 50 kg mer också. |
"He was steamrolled by the talented Phil Davis in his UFC debut..." Från Sherdog prelim preview, dålig koll av författaren? Eller räknas inte matchen mot Jared.
Blev för övrigt ett bet på att fitch vinner, kändes som lite win - win då det vore mkt roligare om penn kunde avsluta honom.:) |
Citat:
|
Citat:
Så det skiljer 2 små cm. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag är också lika lång. |
Citat:
|
Citat:
hahaha tyckte du inte hans "skådespeleri" var roligt? :D |
Citat:
|
Vilken inlevelse av Baroni! :D
Och att han upprepar de underbara replikerna också, just wonderful :) Sättet han lyfter benen, en natural helt klart Identiskt med Vera |
Tycker maularen såg lite småförstörd ut i nyllet på invägningen
Vad tyckte ni om The Cunt vs Jorge's staredown?.. |
Här hör man vad som sades |
När börjar prelimsen? Kommer nog inte orka att sitta uppe för den potentiella snarkfesten som huvudkortet kan bli, men vill se Målaren.
|
03.00 visas Gustafssons match på Canal Sport 2, möjligtvis är Pearsons match före men från 03.00 visas Gustafsson vs The Huna och Pearson vs Fisher iaf. 01.00 till 04.00 går prelimsen och 4 till 7 går main card. Klockan 2 visas Zhang Tie Quan vs Jason Reinhardt och Tom Blackledge vs Anthony Perosh på facebook om du gillar UFC gruppen.
|
Citat:
Fan vad långa prelims, de sänder väl inte konstant från 1 till 4 eller? |
Kollade på matchinfo på UFC.com förresten. Gillar hur Gustavsson har 100% striking på strengths. :D
|
Är det någon som köpt matcher från csport tidigare? Hur är sändningarna där? Kvalitén?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är väl myp2p som gäller som vanligt. |
Csport är bra. Enkelt att använda och schysst kvalitet. Jäklar va peppad man e inför Alexanders fight!
|
Så hemkommen från Zone fc inferno.
Hanna Sillén-matchen var en besvikelse. Hanna fick spö på en tid inte ens usain bolt kan matcha. Augusts ickematch var ju tråkig. Skotten i fjädervikt vann. Han fick ta emot en del spö på golvet men slappna av en stund mot en sådan räv så blir det en själv som får spö... In Soviet russia the fight fights you...*gah!* Varför blev han stoppad vid gränsen? |
Citat:
|
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?ma...91&part=sports för dem som vill se Pre-lims.
hoppas gustafsson vinner, vårt svenska hopp. Detta e första matchen jag längtar efter att se Bisping fightas, just på grund av allt trashtalk från Rivera. Sen tror jag huvud matchen kommer bli antingen en jävla snarkfest där fitch försöker grinda ut penn eller så blir det en knockout. George vs siver ska bli jävligt spännande att se också för jag diggar verkligen George men Siver har en redigt galen roundkick? eller vad den nu kallas. Kommer nog bli ett ganska bra UFC event trots allt :) |
Siver är rysk och tysk. Enough said.
|
Citat:
|
En kinesisk turtleneck bidde det.
|
Håller tummarna för fortsatt framgång för Zhang, det kan vara UFCs biljett in i Kina. Han såg iaf förbannat bekväm ut i octagonen, Reinhardt å andra sidan såg oerhört obekväm ut, han hade nog svårt med trycket.
|
Ser ut att vara hård som sten, men är hardt som rein. :D
|
Men cp. Den frågade efter om jag var fortfarande där, och när jag klickade så pajade strömmen.
|
Du missade inget
|
Hittar ni någon ström med riktigt bra kvalité så posta!
|
Nick didn't bRing it. ;)
Edit: eh, va? Återigen ett löjligt fel beslut. |
RNC! :D
bra jobbat alexander |
Mauler maulade mauleriskt i maul. :D
Såg lite digert ut där i början, men han jobbade bra, bra med energi. Förbättrar han marken och brottningen ännu mer så kan han bli svårstoppad. |
Fy fan vad fint av Alexander! Han klarade den första stormen riktigt snyggt, använde grym teknik och sen attackerade. Sjukt kul! Kul om han skulle få vara med på PPV framöver.
|
Citat:
|
Apropå Fukuda:
Fukuda Korean Zombie Phan Fujii Imada Gono Alla förlorade på mer eller mindre tveksamma beslut. Pinsam racism. |
Favoritiseringen är stor? :D
|
Rivera VS Bisping kommer bli en rolig match dock!
Ser fram emot detta! Skälet till att jag alltid ser Michael "The Cunt" Bispings matcher är att jag hoppas han skall förlora i varje! Jag är dock ingen större fan av El Conquistador :D |
Citat:
lol på den spöklika tystnaden efter Gustavssons choke förresten. :D |
Jusup här! Vad har Jusup missat?
|
Nick Ring didn't Bring
Hunt Hunting the Toosh http://middleeasy.com/images/stories...5/59277159.gifhttp://middleeasy.com/images/stories...5/59277159.gifhttp://middleeasy.com/images/stories...5/59277159.gif |
Ring gjorde oss alltså besvikna Crixus?
Och Hunt vann mot Tuscherer, oväntat tycker Jusup! Sen då? |
Alltså, Nick Ring didnt bring it i publikens ögon, däremot i domarnas.
Jag ser fram emot Dennis Siver VS G-Sot och El Conquelberryador VS The Cunt nu |
War jusup!
|
Nick didn't Bring but he did Win, and it's a real Sin.
|
Men var så säker på att Siver och El Conquelberryador will BRING it!
En knockad Bisping får en att sova gott! |
Jag har några jävla spanjorer som pratar i bakgrunden på min ström från ESPN. Link till ström med bra kvalle utan spanjorer?
Kollar här nu, bra kvalle men spanjorer alltså: http://www.vip---tv.net/vip-tv-1.php Edit: Nu försvann dem! Wihoo! |
|
|
Skulle iof vara kul om Bisping blir knockad och publiken blir tyst igen. Conquista har dock ett problem, han har dåligt submissionförsvar och det känns som Bisping kan sätta en rear naked choke. Vad tror ni?
|
Citat:
|
War Noke?
|
War Noke
|
Möjlig mismatch. Noke är alldeles för seasoned och Camozzi matchades kanske lite väl offensivt av UFC här.
|
Säkerligen gjort avsiktligt för att försäkra sig om att några Aussies får garanterade vinster
|
Shit!....blev taggad!.. War jones!
|
Shogun VS Jones vill man se mer än annat just nu ja
|
http://content6.flixster.com/photo/9...039480_tml.jpg
http://estergoldberg.typepad.com/.a/...b236970b-320wi Randall Tex Cobb Ebbersal |
Haha, porrig brösthårsnagg.
|
Chris Lyttle är som ett vin, han blir bara bättre med åldern.
|
Självklart hejjar man på "Lights Out"
|
Gillar Ebban! Han är väldigt annorlunda och det märks att han har rutin!
|
Ebban KWON! En ny favorit där!
|
Ebba Skön var rolig i första ronden :D
|
Haha, Ebba Skön indeed.
Fan vad komiskt det vore om han fick en titelshot mot GSP och vann. :D |
Nu är det Schiveronov mot Papadapolopolous!
|
Denna har jag sett fram emot
Hoppas på Siveresque knock på Grumpy George G-Sot :D |
Förmodligen blir det en grapple-fest men man kan ju alltid hoppas att ngn blir caught, eller hur? :D
|
Loving this match so far!!!!111115566
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:50. |
|