Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   tråden om dating, relationer mm (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=146778)

camilla 2012-06-05 16:47

Citat:

Ursprungligen postat av rooz (Inlägg 5810387)
Ganska många.

Om dom börjar snusa istället ja. Det finns killar som inte röker så varför ska jag välja en rökare när jag tycker det är döäckligt?

Två killar har slutat snusa för min skull. Det visade sig dock i båda fallen att dom bara lät bli när dom var med mig. Så nej, jag kommer inte försöka få nån att sluta med någonting alls mer. Bryta dåliga vanor är något man måste komma till insikt med själv.

WHITEFOLKS 2012-06-05 16:48

Citat:

Ursprungligen postat av TREX (Inlägg 5810392)
Att man börjar överhuvudtaget är ju ett rätt solklart tecken på att man är på ett eller annat sätt vek, kanske är denna vekhet som Camilla inte finner attraktiv?

"Där har vi någon som började röka för att alla andra gjorde det." Ingen egen vilja, o sexigt.
"Där går någon som röker för att vara med i häftiga gänget" Faller in i grupp, beta, inte alfa, o sexigt.
"Där går någon som röker för att vara någon" Dåligt självförtroende, inte sexigt.
"Där går någon som röker för att han inte kan sluta" Kass disciplin, inte supersexigt att inte vara herre över sin egna kropp.

Hur man än vänder och vrider på det kan det finnas många anledningar till att inte gilla en rökare.

Absolut och man får välja sina partner själv på vilka kriteria man vill :)

camilla 2012-06-05 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av WHITEFOLKS (Inlägg 5810390)
Jag tror att även ons och det faktum att det "planeras för möjligheten av ett sådant" ses som inattraktivt av dessa personer.

Ja absolut, men det är fortfarande en fördom att tro att det planeras sexuell aktivitet bara för att det ligger kondomer i väskan/byrålådan.

WHITEFOLKS 2012-06-05 16:50

Citat:

Ursprungligen postat av camilla (Inlägg 5810397)
Om dom börjar snusa istället ja. Det finns killar som inte röker så varför ska jag välja en rökare när jag tycker det är döäckligt?

Två killar har slutat snusa för min skull. Det visade sig dock i båda fallen att dom bara lät bli när dom var med mig. Så nej, jag kommer inte försöka få nån att sluta med någonting alls mer. Bryta dåliga vanor är något man måste komma till insikt med själv.

Precis som det finns tjejer utan kondomer i handväskan :)

camilla 2012-06-05 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av TREX (Inlägg 5810392)
Att man börjar överhuvudtaget är ju ett rätt solklart tecken på att man är på ett eller annat sätt vek, kanske är denna vekhet som Camilla inte finner attraktiv?

"Där har vi någon som började röka för att alla andra gjorde det." Ingen egen vilja, o sexigt.
"Där går någon som röker för att vara med i häftiga gänget" Faller in i grupp, beta, inte alfa, o sexigt.
"Där går någon som röker för att vara någon" Dåligt självförtroende, inte sexigt.
"Där går någon som röker för att han inte kan sluta" Kass disciplin, inte supersexigt att inte vara herre över sin egna kropp.

Hur man än vänder och vrider på det kan det finnas många anledningar till att inte gilla en rökare.

Jag tycker det är iq-befriat att röka ja. Att snusa är inte heller smart, men det stör mig inte längre som det gjorde när jag var yngre. Att pussas med någon som har rökt är verkligen vidrigt.

rooz 2012-06-05 16:53

Citat:

Ursprungligen postat av camilla (Inlägg 5810397)

Sträck näsan utanför Leksands kommungräns någon gång*gah!*

camilla 2012-06-05 16:54

Citat:

Ursprungligen postat av WHITEFOLKS (Inlägg 5810405)
Precis som det finns tjejer utan kondomer i handväskan :)

Håll er till dom och tro att dom är änglar. ;) Glöm inte att kolla innehållet i väskan på första dejten.

camilla 2012-06-05 16:55

Citat:

Ursprungligen postat av rooz (Inlägg 5810412)
Sträck näsan utanför Leksands kommungräns någon gång*gah!*

Och med det vill du mena?

WHITEFOLKS 2012-06-05 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av camilla (Inlägg 5810414)
Håll er till dom och tro att dom är änglar. ;) Glöm inte att kolla innehållet i väskan på första dejten.

Jag personligen har inget direkt problem med det men jag kan förstå de som har det.

Glöm inte att fråga om de vill fortsätta träffas efter.

camilla 2012-06-05 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av WHITEFOLKS (Inlägg 5810422)
Jag personligen har inget direkt problem med det men jag kan förstå de som har det.

Glöm inte att fråga om de vill fortsätta träffas efter.

Ska göra det! "Om jag ligger med dig ikväll måste du träffa mig igen" :devil:

WHITEFOLKS 2012-06-05 17:00

Citat:

Ursprungligen postat av camilla (Inlägg 5810424)

För annars blir det inte lika kul att ligga med dig. Eller nåt.

TREX 2012-06-05 17:01

Citat:

Ursprungligen postat av camilla (Inlägg 5810424)

Får man inte ligga kvar i sängen då? *rolleyes*

camilla 2012-06-05 17:06

Citat:

Ursprungligen postat av WHITEFOLKS (Inlägg 5810430)
För annars blir det inte lika kul att ligga med dig. Eller nåt.

Mmm...

Nu när du tar upp det kan jag berätta en grej som hände för ett tag sen. Jag började dansa med en kille. Hade inga baktankar med detta, tyckte bara det var kul att dansa. Han blir mer och mer intim och det framgår tydligt vad han vill ha ut av kvällen. Jag sa att vi inte skulle sova ihop och plötsligt är diskussionen igång om att killar säger vad som helst för att få ligga. (Det jag har lärt mig här ;)) Vi snackar en massa och han säger att han förstår hur jag menar. Sen kommer en kompis till honom fram och han säger då till denne "Den här tjejen vill inte ligga med mig för hon tror jag tycker hon är ful." :laugh:

WHITEFOLKS 2012-06-05 17:09

Om du lärde dig här att killar är väldigt förskönande i sina utbyten med tjejer är det helt fantastiskt.

Även lite synd att du fick din bubbla om hur fantastisk du var spräckt.

Jokester 2012-06-05 17:11

Ja, jag tycker det är sjukt slampigt med brudar som går runt med kådisar. Samma sak gäller killar. Jag har mina kondomer i min byrålåda där de hör hemma.

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:43.