![]() |
|
Citat:
Två killar har slutat snusa för min skull. Det visade sig dock i båda fallen att dom bara lät bli när dom var med mig. Så nej, jag kommer inte försöka få nån att sluta med någonting alls mer. Bryta dåliga vanor är något man måste komma till insikt med själv. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Glöm inte att fråga om de vill fortsätta träffas efter. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu när du tar upp det kan jag berätta en grej som hände för ett tag sen. Jag började dansa med en kille. Hade inga baktankar med detta, tyckte bara det var kul att dansa. Han blir mer och mer intim och det framgår tydligt vad han vill ha ut av kvällen. Jag sa att vi inte skulle sova ihop och plötsligt är diskussionen igång om att killar säger vad som helst för att få ligga. (Det jag har lärt mig här ;)) Vi snackar en massa och han säger att han förstår hur jag menar. Sen kommer en kompis till honom fram och han säger då till denne "Den här tjejen vill inte ligga med mig för hon tror jag tycker hon är ful." :laugh: |
Om du lärde dig här att killar är väldigt förskönande i sina utbyten med tjejer är det helt fantastiskt.
Även lite synd att du fick din bubbla om hur fantastisk du var spräckt. |
Ja, jag tycker det är sjukt slampigt med brudar som går runt med kådisar. Samma sak gäller killar. Jag har mina kondomer i min byrålåda där de hör hemma.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:43. |
|