![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Så ja, jag försvarar min rätt till att ha denna åsikt. Den skadar absolut ingen människa (så jävla bra är jag inte i sängen) och det är en åsikt som jag IRL håller för mig själv. Att bli kallad galen och knäppgök för att jag kopplar ihop kondomer i fickan med o.n.s kan väl för jösse namn inte vara helt sjukt? |
Citat:
|
Citat:
Har du hört talas om att en man ibland har två huvuden och ibland tänker med det lilla huvudet? Jag vet ärligt talat inte hur jag bättre ska förklara det utan att ta till allt för fula ord. |
Citat:
|
Citat:
Och ja, det kan tyckas att jag drar stora växlar, men jag skäms inte för det. |
På ett sätt är jag med på hur MC tänker. Det är ingen ide att gå runt med kondomer i väskan om inte syftet är att få ligga. Och om man inte träffar någon speciell så finns det heller ingen anledning till att ha kondomer i väskan på heltid.
Men om man nu träffat någon ett tag och haft x antal dejter och känslor&tillit kommit till att uppstå så kan man ju börja med kondomer i handväskan då. |
Har knappt sett en kondom i mitt liv än mindre ägt någon :(
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
(Väl talat.) |
Jag tycker vi ska börja klä alla våra kvinnor i heltäckande tygstycken, piska dem när de går utanför dörren och ta bort alla deras rättigheter.
Det är ett steg i rätt riktning, åh nej.. vänta lite här nu.. Äckliga gatuflickor som går runt och tror att de ska få ha en skön stund med någon de för ett ögonblick faller för, vad är det för fritt och sexuellt avslappnat samhälle där alla trivs och mår bra? Fy fan. |
Ptja, man kan gå steget längre också, jag träffade en tjej förra året som hade en korg hängandes intill sin säng med kondomer. Kanonbra, var ju bara o räcka ut näven om det skulle till o liggas. Nu avskyr jag dock kondomsex i huvudtaget och skippar hellre sexet helt och lever i celibat istället, men det går ju inte att komma ifrån att en korg med kondomer hängandens intill sängen obönhörligen triggar frågeställningar som "hur ofta nyttjas den?" osv. Den var ju inte direkt dammsamlande.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:57. |
|