![]() |
|
Hur många känner ni igen? :D
http://a1.s6img.com/cdn/box_002/post..._8632965_b.jpg |
7 st, pinsamt, dock känner jag igen flera men kan inte sätta namn på dem, eh är det ben henderson under han med rosa hår?
|
Osäker på 2st tror jag.
|
Chuck, clay, kimbo, roy, britten som vägrade tappa mot gsp, branca med håret gissning, Greg och sist Dan
Kom på britten. Dan Hardy |
Chuck, Guida, Kos?, Kimbo, Brock, Nelson, ?, Hardy, Faber, Miller, Cerrone, Hermes Franca/Leben/ngn tuf kille, Gina, Tank, McKenzitine, Mc Hammer? :D, Fjodor, Mr Rape Joke, minns inte vad han heter/Tim Sylvia ?, Frye
Vinner jag? |
Tiki Ghosn bredvid Don Frye eh?
http://mmajunkie.com/dyn/images/fighters/tiki-ghosn.jpg |
Tänkte Tito efter Nelson men det kanske är fel
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad tyckte ni om Anik/Florian då?
Tyckte det var rätt proffsigt faktiskt. Anik är långa vägar bättre än Goldie, och Florian lät neutral och var bra på att snabbt förklara de tekniska detaljerna. Båda höll igång tempot bra (Rogan har sin charm men han kan vara lite seg) och det blev aldrig några egentliga luckor i kommenteringen som det kan bli med Rogan/Goldie. Enda minuset, som faktiskt var lite störande, var att det var svårt att skilja på deras röster. |
Primetime med Diaz och Condit. Brukar inte vara så jätte-imponerad av dessa. Men Diaz kan nog kanske vara en av de mest intressanta inom MMA. Sista bitarna i del två med honom är nästan lika bra som att se han fajtas.
|
Faktiskt. Förklarar rätt mycket av hans märklighet. Gillar Condit men hoppas han blir slagen så vi äntligen får se Diaz mot Georges.
|
Citat:
Måste erkänna att "And HERE we go!" och "It's ALL over!" var lite saknat. :D |
Var rätt full när jag såg galan men anledningen till att folk verkar haft svårt att skilja de två åt tror jag beror på mer än bara rösterna. Båda var ju så färglösa! Okej, det kanske är att ta i litegrann..menmen
Edit: Missförstå mig inte. Helt klart en godkänd insats. |
Märks att UFC ganska innerligt vill att Diaz tar hem det här. GSP mot Diaz hade kunnat vara en av de största fighterna på många, många år.
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:09. |
|