Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Kwon 2011-01-30 04:04

War cyborg :D

Petoria 2011-01-30 04:08

Kom igen nu Roger, war Gracie JJ!

Cyborg är alltid rolig att kolla på fast tror Diaz är för bra för honom

eiri 2011-01-30 04:13

o roger först!!!! toungt han måste vinna

Petoria 2011-01-30 04:17

Awwwwwwwwwwww yeah! :D

Hamnar man på marken med Roger är det över

eiri 2011-01-30 04:17

haha så lätt :D

Brabo 2011-01-30 04:17

Underbart!

Kwon 2011-01-30 04:26

Ingen chock att Brabo hejjade på Roger Gracie :D

Petoria 2011-01-30 04:28

War Walker!

Kwon 2011-01-30 04:29

Just det, glömde ju WAR WALKER! :D

Kwon 2011-01-30 04:32

Epic true beast-technique aka Brutal one soup-meal a day-technique

Petoria 2011-01-30 04:33

Vilken jävla atlet han är, speciellt vid den åldern! :hbang:

Kwon 2011-01-30 04:34

Han kommer nog äga många Koloiters fysik vid 60 år :D

Petoria 2011-01-30 04:36

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4834543)
Han kommer nog äga många Koloiters fysik vid 60 år :D

Haha jag blir glad om jag någonsin kommer få en sån fysik :D

Någon annan som tyckte det blev stoppat lite tidigt förresten?

eiri 2011-01-30 04:36

grym fysik på honom ! :D

eiri 2011-01-30 04:37

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4834544)
Haha jag blir glad om jag någonsin kommer få en sån fysik :D

Någon annan som tyckte det blev stoppat lite tidigt förresten?

nej man såg ju den andra var chanslös, bra beslut imo..

Kwon 2011-01-30 04:42

Nej det var bra stoppage Pettan

Nu Ruthless "Jacare" Lawler VS Bob Souza

Petoria 2011-01-30 04:44

Jävligt snabbt event detta :D

Jacare by sub 1a ronden!

Kwon 2011-01-30 04:48

Bra Match!!!!!1

Petoria 2011-01-30 04:50

Jävligt spännande, trodde Jacare blev knockad där ett tag

Kwon 2011-01-30 04:52

Så skall en match vara! Riktigt spännande!

Kwon 2011-01-30 04:56

Nice escape :D

Petoria 2011-01-30 04:57

Grappling på Jacare och Rogers nivå är fan vackert :D

Kwon 2011-01-30 04:59

Från att nästan bli knockad till vinst är bra comeback :)

Petoria 2011-01-30 05:00

Verkligen! :)

Petoria 2011-01-30 05:02

Har haft rätt på alla main card predictions nu (inte ronderna dock :( )

Får se om det blir Diaz via TKO då! :D

Brabo 2011-01-30 05:02

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4834536)
Ingen chock att Brabo hejjade på Roger Gracie :D

:D

2 av 3 än så länge, nu måste bara cyborg knocka diaz också :)

Kwon 2011-01-30 05:04

Pettan säger: War Weedsmoker!

Jag säger: War Cyborg!

Petoria 2011-01-30 05:05

Citat:

Ursprungligen postat av Brabo (Inlägg 4834557)
:D

2 av 3 än så länge, nu måste bara cyborg knocka diaz också :)

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4834558)
Pettan säger: War Weedsmoker!

Jag säger: War Cyborg!

Då får vi se vem som har rätt snart! :D

eiri 2011-01-30 05:07

har ni sett roger gracie på wikipedia? sjukt mycket han vunnit :D

Kwon 2011-01-30 05:10

Citat:

Ursprungligen postat av eiri (Inlägg 4834560)
har ni sett roger gracie på wikipedia? sjukt mycket han vunnit :D

Duktig på Subs :)

Petoria 2011-01-30 05:22

Fan va grym rond!

Kwon 2011-01-30 05:27

10 sekunder kvar! OSIS :D

Brabo 2011-01-30 05:27

vad fan skulle han ner på marken och göra?

Petoria 2011-01-30 05:28

Snacka om dumt gjort :MrT:

Bra match iaf!

Kwon 2011-01-30 05:28

Exakt Brabo

Exakt, fortsätt att nöta på Diaz ben

eiri 2011-01-30 05:29

Fyfan vilken match!"=="""""""""""""""!!!!!!!!!! :d

David R 2011-01-30 13:29

Diaz har blivit en ny favorit! Vilken avog stil med korta slag som verkar göra mer skada än vad de ser ut som och hans jiujitsu, ja vad säger man? Jag vill se honom mot ännu mer kvalitativt motstånd. :hbang:

Petoria 2011-01-30 13:31

Citat:

Ursprungligen postat av David R (Inlägg 4835039)
Diaz har blivit en ny favorit! Vilken avog stil med korta slag som verkar göra mer skada än vad de ser ut som och hans jiujitsu, ja vad säger man? Jag vill se honom mot ännu mer kvalitativt motstånd. :hbang:

Diaz är grym! Hans match mot Gomi är en av mina favoriter

Krampus 2011-01-30 13:46

Ja, Diaz - Cyborg matchen var riktigt bra!

nmanradnävna 2011-01-30 16:26

Den fete britten i senaste MMA Live snackar om att UFC kommer till Sverige i år.
Vet inte vad jag tycker om det egentligen, hade nästan hoppats att det skulle dröja längre, om det nu ens blir av i år.

samerino 2011-01-30 17:30

UFC 126 på lördag, kommer silva behålla bältet eller ej?

Doctor Snuggles 2011-01-30 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av samerino (Inlägg 4835426)
UFC 126 på lördag, kommer silva behålla bältet eller ej?

Skiter påven i skogen?

Doctor Snuggles 2011-01-30 22:02

Vad tror ni om Hoger Gracie, är han en contender nu? Jag tror han inte har långt ifrån en titelshot, som jag tror han skulle ha en bra chans att vinna. Skulle vilja se honom i UFC mot lite mer varierat, och mer, motstånd. Som Helwani sa i intervjun, det är inte så många gubbar kvar till toppen i Strikeforce, om någon.

Petoria 2011-01-30 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4835991)
Vad tror ni om Hoger Gracie, är han en contender nu? Jag tror han inte har långt ifrån en titelshot, som jag tror han skulle ha en bra chans att vinna. Skulle vilja se honom i UFC mot lite mer varierat, och mer, motstånd. Som Helwani sa i intervjun, det är inte så många gubbar kvar till toppen i Strikeforce, om någon.

Om han lär sig bra wrääslin' så han kan ta ner folk lätt blir han ganska svår att stoppa, men just nu tror jag han förlorar mot de flesta top-10 LHWs med bra TDD

Doctor Snuggles 2011-01-30 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4836131)
Om han lär sig bra wrääslin' så han kan ta ner folk lätt blir han ganska svår att stoppa, men just nu tror jag han förlorar mot de flesta top-10 LHWs med bra TDD

Kanske. Hans längd och jabb är ju en bevisat bra sätt att störa folk i standupen. Och hans standup blir bara bättre och bättre. Hade snyggt flow mellan stilarna också. Om själva GSP säger att Roger sparkar hans ärsle i träning, så trots viktskillnaden, är det ju ett ganska bra betyg på hans förmåga att brotta matchen dit han vill. Prangley är ju f.ö. en all-american division-1 wrestler som var på god väg att vara med i olympiska spelen (en skada stoppade honom).

cero 2011-01-31 22:05

Bra gala! Souzas match var grymt spännande, även fast den inte var särskilt lång. Var riktigt illa ute en stund där. Nick Diaz levererar som alltid, riktigt bra submission, men han verkade väldigt sårbar mot bensparkar. Undrar hur det skulle ha gått med hans ben om det inte hade hamnat på marken. Sedan var det väl ingen som missade Nick Diaz uppenbara, "Fuck you, bitch!" till någon utanför buren efter att han hade vunnit? Ganska lulzworthy. Roger Gracie såg bra ut. Hans standup blir bättre, och grappling ska vi inte ens snacka om.

JusupWillkosz 2011-01-31 22:32

Jusup börjar bli taggad. UFC 126 är det största sen Lesnar med sin Corona och buritos förra hösten.

Grazzafukkinrazzi 2011-01-31 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWillkosz (Inlägg 4838332)
Jusup börjar bli taggad. UFC 126 är det största sen Lesnar med sin Corona och buritos förra hösten.

Vilka ser Jusup helst som segrare efter helgen då?

Kabuto 2011-01-31 22:52

Jag ser helst Vitor Belfort som segrare, bara för att Anderson Silva ska bli mer taggad och vilja avsluta motståndare oftare. Forrest Griffin för att han är en riktigt skön snubbe, Rich Franklin är så grymt tråkig alltså.
Jon Jones ska vinna, favoritfighter..

JusupWillkosz 2011-01-31 22:52

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 4838374)
Vilka ser Jusup helst som segrare efter helgen då?

Vad JUSUP tror eller vill?

Doctor Snuggles 2011-01-31 22:55

Jag tippar Silva, Franklin, Jones som vinnare. Resten har jag för dålig koll på. Någon annan som har kollen?

Grazzafukkinrazzi 2011-01-31 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWillkosz (Inlägg 4838407)
Vad JUSUP tror eller vill?

presentera både hjärta och hjärna Jusup, as always!

krellik 2011-01-31 23:49

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4838416)
Jag tippar Silva, Franklin, Jones som vinnare. Resten har jag för dålig koll på. Någon annan som har kollen?

Snabb titt på Main card och det som står ut ytterligare är Miguel Torres mot Antonio Banuelos. Ingen koll på Antonio men innan Miguel hade 2 tuffa förluster nyligen så var han uppe i p4p snacket ett tag, grymt duktig fighter och tror att han kommer att vinna hyffsat imponerande. Första stora fightern från WEC som kör i UFC, ska bli nice.

Kwon 2011-01-31 23:53

Ser gärna att Vittorio tar detta

Värm upp med Vitor Belfort-Theme inför matchen

krellik 2011-01-31 23:56

När the pheom är "på" så kan ingen i världen stoppa honom. Fysiska gåvor i världsklass, tekniskt inte så långt efter. Psyket släpar lite i jämförelse, Anderson har en helt annan fight-inteligens och bör nog vinna fighten på den, samtidigt har han inte den typen av stil som nöter ner Vitor som Vitor har haft lite svårt för tidigare. Tror faktiskt Vitor har hyffsat bra chanser i den här fighten. Inte 50% men kanske 25-30% vilket mot Andreson Silva är ganska hyffsade odds.

Kwon 2011-01-31 23:58

Psyket är allt.

When the mind isn't there, the body isn't following.

krellik 2011-02-01 00:03

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4838587)
Psyket är allt.

When the mind isn't there, the body isn't following.

Vitor är lustig så, vissa gånger verkar psyket finnas för honom även på djupare vatten, andra gånger så finns det bara inte där.

Min magkänsla angående Vitor är att han är lika "game" som någon annan, har lika mycket krigarhjärta som någon annan, men han verkar alltid ha mycket i sitt privatliv som snurrar och stökar till det. Jag tänker lite på filmen the fighter som jag såg nyligen som ger en rätt bra bild av hur det där kan fungera. Vitor har under hela sin karriär haft svårt att hitta ett "hem", en stabil bas med ett stabilt team, han verkar rastlös.

Tänker alltid på att han gick ändå en titelmatch i UFC mot Randy kort tid efter att hans syster blev kidnappad. Senare fick man veta att hon var mördad, vilken typ av psyke måste man ha för att klara att gå match under såna omständigheter?

Kwon 2011-02-01 00:05

Jag hade inte klarat av det kan jag säga

Grazzafukkinrazzi 2011-02-01 00:09

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4838601)
vilken typ av psyke måste man ha för att klara att gå match under såna omständigheter?

Champion of mind, bara Vitor, Arnold och Kai Greene som kan stoltsera med den titeln ;)

olwe 2011-02-01 00:15

Ja, Vitor har alltid varit en favorit. Jag tror också han har rätt hyffsade chanser mot Silva. Han har dessutom sett riktigt bra ut på senare tid. Jag tror rent av att han är bättre än han någonsin varit. Detta samtidigt som jag tror Silva börjar gå ner sig. Två coola fighters, men jag håller tummarna för Fenomenet.

Doctor Snuggles 2011-02-01 00:26

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4838601)
Vitor är lustig så, vissa gånger verkar psyket finnas för honom även på djupare vatten, andra gånger så finns det bara inte där.

Min magkänsla angående Vitor är att han är lika "game" som någon annan, har lika mycket krigarhjärta som någon annan, men han verkar alltid ha mycket i sitt privatliv som snurrar och stökar till det. Jag tänker lite på filmen the fighter som jag såg nyligen som ger en rätt bra bild av hur det där kan fungera. Vitor har under hela sin karriär haft svårt att hitta ett "hem", en stabil bas med ett stabilt team, han verkar rastlös.

Tänker alltid på att han gick ändå en titelmatch i UFC mot Randy kort tid efter att hans syster blev kidnappad. Senare fick man veta att hon var mördad, vilken typ av psyke måste man ha för att klara att gå match under såna omständigheter?

Det påminner mig om saker jag hört om Overeems tidiga karriär. Han hade ju en massa personliga issues då (morsan cancer, fick barn etc), kunde inte träna så mycket som han borde, och tog en del matcher bara för att få in pengar. I en period så var han dessutom redaktör för ngn mindre tidning eller dyl (och gjorde typ det mesta själv, vilket vem som helst som har haft egen firma vet är ett 24/7 jobb). Många av hans förluster på den tiden säger han iaf själv var onödiga. Jag tror att de vissa folk gnällt på vad gäller hans hjärta och haka kan delvis bortförklaras där.

Det känns som många fighters tar en del fighter som de inte bör ta, då de t.ex. behöver pengar. Shogun t.ex.
Det känns f.ö. som många chutefighters dessutom har en tendens att slockna om de inte får till det 1-2 ronden, plus att de tar mer risker än andra pga sin rallarsvingstil.

Men det blir intressant att se hur snabb han är nuförtiden jämfört med Silva. Han, om någon, har bäst chans att vinna om han rushar Silva första ronden. Frågan är om han vågar. Frågan är också hur mycket ringrost han har.

krellik 2011-02-01 00:33

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4838635)
Det påminner mig om saker jag hört om Overeems tidiga karriär. Han hade ju en massa personliga issues då (morsan cancer, fick barn etc), kunde inte träna så mycket som han borde, och tog en del matcher bara för att få in pengar. I en period så var han dessutom redaktör för ngn mindre tidning eller dyl (och gjorde typ det mesta själv, vilket vem som helst som har haft egen firma vet är ett 24/7 jobb). Många av hans förluster på den tiden säger han iaf själv var onödiga. Jag tror att de vissa folk gnällt på vad gäller hans hjärta och haka kan delvis bortförklaras där.

Det känns som många fighters tar en del fighter som de inte bör ta, då de t.ex. behöver pengar. Shogun t.ex.
Det känns f.ö. som många chutefighters dessutom har en tendens att slockna om de inte får till det 1-2 ronden, plus att de tar mer risker än andra pga sin rallarsvingstil.

Men det blir intressant att se hur snabb han är nuförtiden jämfört med Silva. Han, om någon, har bäst chans att vinna om han rushar Silva första ronden. Frågan är om han vågar. Frågan är också hur mycket ringrost han har.

Mkt intressant det om Overeem. Överlag är den här dolda sidan av sporten jävligt fascinerande. Dokumentären smashing machine om Mark Kerr är extrem på många sätt med hans misbruk och allt runt det men tror den prickar in en del saker som stämmer på många proffsfighters.

Kwon 2011-02-01 00:45

Smashing Machine var en mkt bra dokumentär, en mkt intressant inblick.

Kwon 2011-02-01 02:13

Glöm ej att Vitor kör Mike Dolce-diet inför Wanderson Silver

Kwon 2011-02-01 08:42

JOE ROGAN lär GSP hur man sparkar (14:40)

dared 2011-02-01 13:03

Nice video Kwon! Hoppas på att få se GSP använda den spinkicken i en fight :D

Petoria 2011-02-01 13:09

Hejar på Vitor men tror ändå Anderson kommer vinna

http://i31.tinypic.com/20zcocg.gif

http://img638.imageshack.us/img638/2923/jardinelol.gif

http://i40.tinypic.com/etwjnt.gif

http://i35.photobucket.com/albums/d1...missedshot.gif

Doctor Snuggles 2011-02-01 13:26

Joe-Kwando!

Förresten, ngn som har koll, vilka subs kan man göra från full guard?
Försökt hitta någon sida som listar alla slags subs.

Dessa vet jag:
Triangel
Armbar
Giljotin
Omoplata
Gogoplata
Ninja choke
Kimura

Finns det nå fler?

Doctor Snuggles 2011-02-01 13:38

Som börjar i full alltså, rent tekniskt så går man ju till rubberguard vid gogoplata t.ex.

Doctor Snuggles 2011-02-01 13:42

"Pacechoke" också kanske? :D

EDIT: Kallas tydligen pillory choke?

Doctor Snuggles 2011-02-01 13:47

Vad kallas den första subben?

krellik 2011-02-01 13:53

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4839194)
Joe-Kwando!

Förresten, ngn som har koll, vilka subs kan man göra från full guard?
Försökt hitta någon sida som listar alla slags subs.

Dessa vet jag:
Triangel
Armbar
Giljotin
Omoplata
Gogoplata
Ninja choke
Kimura

Finns det nå fler?

Finns en del mindre procentare i mma/sw (med GI finns det naturligtvis fler), finns vristlås man kan få in därifrån, vill minnas att Jeremy Horn ströp ut Chuck Lidell med en armtriangel från guard (eller var det halvguard?), kör man mot en ubernoob kan man sätta en americana därifrån ibland (kan användas som setup för andra mer legitima lås ibland med). Hur räknar man en sak som att gå på armdrag rätt in till en rearnaked choke?

Sen har vi den som Frank Mir gjorde mot Pete Williams där han shiftade ut höften och gick på någon form av axelås med böjd arm.

Sen har vi den andra typen av rak armbar där man bara sätter press med benet under handen mot armbågen kan man också få någon att slump fastna i...

Vad har vi mer?

Leg scissors! Oldschool catch strypning som man föredrog framför triangeln (eller om man inte kunde en bra triangel välj själv)

Petoria 2011-02-01 13:53

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4839214)

Citat:

Here is a shoulder lock from the open guard (basically an ude garami or maki hiji lock) that Frank Mir pulled of against Pete Williams

krellik 2011-02-01 13:54

Citat:

Frank-Mir-shoulderlock...

Seriöst det är det ändå jag hört den kallas. Själv skulle jag kalla den för en Mir.

Kommer säkert någon judo kille och ger något namn från någon gammal judobok:P

krellik 2011-02-01 14:00

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4839211)
"Pacechoke" också kanske? :D

EDIT: Kallas tydligen pillory choke?

Da fuck?1

Ny för mig, uppenbarligen en triangelversion där man använder armen istället för sitt ben, kanske är den unik nog för att få ett eget namn...

Annars kan man iofs räkna upp ett tiotal olika giljotinvarianter, och åtminstone några distinkta armbars och vanliga triangelstrypningar...

Kwon 2011-02-01 14:05

Förutom Chonan hade Anderson problem med Daiju Takase :D

Doctor Snuggles 2011-02-01 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4839232)
Da fuck?1

Ny för mig, uppenbarligen en triangelversion där man använder armen istället för sitt ben, kanske är den unik nog för att få ett eget namn...

Annars kan man iofs räkna upp ett tiotal olika giljotinvarianter, och åtminstone några distinkta armbars och vanliga triangelstrypningar...

Yes, som "teepee" triangel (är det samma sak som leg scissors?), reverse triangel osv.
Från rubberguard finns det tydligen en massa roliga:
http://www.no-gi-grappling.com/rubber-guard.html

Petoria 2011-02-01 14:17

Finns en massa roliga på submissions 101 kanalen på YT :D

JusupWillkosz 2011-02-01 14:25

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 4838459)
presentera både hjärta och hjärna Jusup, as always!

Jusup ser fram emot härliga matcher...

Vi har till att börja med i underkortet den härliga Donald Cerrone som Jusup tror är en riktig sleeper, ni vet en sån där kille som hamnar under radaren. Jag tror att Cerrone kan komma att göra stordåd i framtiden i UFC. Han är en av WEC-pojkarna som har potential.

Speaking of WEC, vi har ju hockeyfrillan Miguel Torres. En fighter som jag aldrig gillat, men talang det har han. Hoppas som vanligt att han får spö!

Jake Ellenberger. Vad kan säga om detta odjur! Det är en fighter som UFC satt högt upp på kortet denna gång. Varför undrar folk? UFC har höga tankar om honom. Jusup tror att Jake Ellenberger är topp 5 inom weltervikten. Jake har visat sig vara en mycket mångsidig fighter som faktiskt enligt Jusups tycke vann mot Carlos Condit som i sin tur gått fram som en ångvält.
Finns det en fighter som skulle kunna utmana FITCHS ryggkrypande så är det Ellenberger.

Bones Jones mot Darth Bader- Prospect mot prospect. Det är ingen snack om att båda dessa fighters är bland de tio bästa i sin viktklass. Dock har Bones en utvecklingskurva som gått fram som ett hundrameterslopp. Baders standup är vad vi ser från de typiska brottarna-ni vet de där klassiska haymakerslagen-krokarna. Bader kan skapa problem för Bones. Tänk på att Bones aldrig mött en elitbrottare av Baders kvalitet. Men räcker brottning för att slå Bones? Nja.....? Tror att Bader måste mixa upp det en hel del. Frågan är om han klarar av det och vad händer om han skulle hamna på rygg? Panik nån?

Jusup gillar båda dessa fighter både i och utanför octagonen. Men vill inte se nån förlorare i denna match.

krellik 2011-02-01 14:28

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4839245)
Yes, som "teepee" triangel (är det samma sak som leg scissors?), reverse triangel osv.
Från rubberguard finns det tydligen en massa roliga:
http://www.no-gi-grappling.com/rubber-guard.html

Helt enkelt antingen konstaterar man att det finns några olika sätt att atackera armbågsleden, axeleden och blodtillförseln till hjärnan från guard eller så gräver man ner sig i alla variationer på detta...:P

Doctor Snuggles 2011-02-01 14:31

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4839279)
Helt enkelt antingen konstaterar man att det finns några olika sätt att atackera armbågsleden, axeleden och blodtillförseln till hjärnan från guard eller så gräver man ner sig i alla variationer på detta...:P

Sett denna teknik då? Inte en submission men skruvad:

krellik 2011-02-01 14:33

10 planet har mycket sånt som ser fräckt ut i teorin iallafall...

Synd bara att man har kassa knän, då är inte rubberguard så roligt längre...:P

Kwon 2011-02-01 14:40

En får anpassa stilen till Krellik helt enkelt.

Har man kassa knän får man helt enkelt kompensera på annat sätt

Petoria 2011-02-01 14:45

Stare at one point near the center of the image for about 30 sec, then look at a white surface and blink rapidly

http://i155.photobucket.com/albums/s...0/illusion.jpg

krellik 2011-02-01 14:45

Tjock mage och man boobs.

Smotherchoke of death, sidemount of nasty und so weiter.

Grazzafukkinrazzi 2011-02-01 14:47

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWillkosz (Inlägg 4839270)
Bra tugg

Härligt, härligt! inga kommentarer om das main event of da evenin'?

JusupWillkosz 2011-02-01 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 4839312)
Härligt, härligt! inga kommentarer om das main event of da evenin'?

JUSUP väntar några dagar. Vi har bara en så länge kommit till uppvärmningen. Själva "Countdownen" är inte ens släppt!

Doctor Snuggles 2011-02-01 15:06

Shinbones Ajajki är ju rolig. Många mma-guldkorn; bruten arm både via kast och sub, någon som viftar hej och blir rarenaked, gogos och omas till höger och vänster.

Doctor Snuggles 2011-02-01 15:14

Apropå 10th planet, en annan intressant sub:

å en till i mma:

Petoria 2011-02-01 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWillkosz (Inlägg 4839333)
JUSUP väntar några dagar. Vi har bara en så länge kommit till uppvärmningen. Själva "Countdownen" är inte ens släppt!

Jag laddar ner den nu iaf :)

JusupWillkosz 2011-02-01 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4839375)
Jag laddar ner den nu iaf :)

Jusup har inte sett nått..

Petoria 2011-02-01 15:36

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWillkosz (Inlägg 4839384)
Jusup har inte sett nått..

Finns på MMA-tracker, du kan få invite om du vill :)

Bara skicka din email-adress i ett meddelande

Doctor Snuggles 2011-02-01 15:38

Denna sub av Eddie Bravo är helt sjuk. Ingen som lyckats med den i tävling än dock, vad jag förstår.

Första försöket i tävling:

Krampus 2011-02-01 16:28

Citat:

För mig är det Ude-Garami eller det man kallar Americana i BJJ (ifrån fullguard). Gjorde specialarbete till svart bälte om UG, kul att den dök upp.
http://i151.photobucket.com/albums/s...9/IMG_0377.jpg
http://i151.photobucket.com/albums/s...UGfullgard.jpg

Doctor Snuggles 2011-02-01 16:48

Nja, den såg ju lite annorlunda ut. Men principen är väl den samma.

Bite 2011-02-01 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4839525)
Nja, den såg ju lite annorlunda ut. Men principen är väl den samma.

Maki Hiji från guard va? (om man får säga så)

http://fliiby.com/file/344187/3a3wiby936.html

spoon 2011-02-01 19:27

Kan nån vänlig själ pm a mig en länk till ufc 126? Google ger mig ingenting

Petoria 2011-02-01 19:33

Citat:

Ursprungligen postat av spoon (Inlägg 4839919)
Kan nån vänlig själ pm a mig en länk till ufc 126? Google ger mig ingenting

Vad menar du? Det har ju inte visats än :em:

spoon 2011-02-01 19:36

Aha det förklarar allt :D

Trodde det hade varit i helgen och törs ju inte gå in och läsa på sidor pga rädsla för spoilers

Petoria 2011-02-01 19:37

Citat:

Ursprungligen postat av spoon (Inlägg 4839947)
Aha det förklarar allt :D

Trodde det hade varit i helgen och törs ju inte gå in och läsa på sidor pga rädsla för spoilers

Hehe :D

Nu i helgen var det Strikeforce Diaz - Cyborg, och sen på lördag(?) är det UFC 126! :)

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:55.