![]() |
|
Citat:
|
Som jag sade så menade jag också utanför SF. Nu när HW kommer elimineras från SF så kommer ju de flesta gossarna därifrån gå över till UFC.
|
Citat:
|
Citat:
|
En HW jag alltid har gillat men som stått i en väldig skugga av sin bror är ju Aleksander E.
Nu fick han ju smisk rätt snabbt senast och matchen innan det förlorade han mot någon för mig okänd med 4-5 record, men med tränings fokus och ett UFC kontrakt skulle han vara kul att se på någon match. |
Eddy Bengtsson (130 kg) är en HW som UFC borde ha snappat upp redan 2008
Enastående fysik, cardio och chin. Han gav dessutom Aleksander E en riktigt hård match. |
Citat:
Pd |
Citat:
|
Citat:
En av de mest underhållande jag sett! |
Citat:
|
Citat:
|
Det är snack om en eventuell nedflytning till 185 för Machida. Hur kul skulle det inte vara att se honom mot Vitor?
Om Machida går med på att möta Silva, så tror jag han förlorar. Sen ser jag honom inte vinna en re-match mot Jones om han nu skulle stanna kvar. Jones utvecklas fortfarande väldigt mycket. |
Snack var?
Silva har ju inte många år kvar av karriären, Machida några fler, så varför inte? |
Silva borde gå upp i LHW istället.
Men viktigast av allt är att Josh Barnett borde joina UFC och röja upp lite med sin fantastiskt underhållande grappling och submissions! |
http://www.mmamania.com/2011/12/15/2...t-to-jon-jones
Det var inte särskilt mycket snack kanske, men han nämner att han möjligtvis flyttar ned om han inte lyckas ta titeln. Och även om Machida lyckades bra i första ronden så tror jag Jones tar hem det igen vid ett eventuellt returmöte. Tror att Silva skullle klara sig väldigt bra i 205. Anderson är sämsta möjliga match-up för alla som fokuserar på stand-up, dvs Shogun, Machida, Rampage osv. Baserat på Silvas tidigare matcher (spec. Sonnen), så kommer han få det väldigt svårt mot brottarna. Tror absolut han förlorar mot Jones, som fick ned Machida väldigt lätt. Silvas submissions från ryggen är inte särskilt effektiva heller, även om han har ett par sådana vinster. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:42. |
|