![]() |
|
Citat:
|
Tar du verkligen något av vad Sonnen säger på allvar?
|
Citat:
Silva säger ju själv att han inte är intresserad av några rematches utan endast fighters han inte redan mött. |
Verkar f.ö. som att Overeem har stora problem med dopingtesterna just nu. Han nämnde något om att han brukar lämna och pissa hos sin egna doktor annars.
Damn, vad fan liksom, jävla fjollerier. De är minst lika rådopade båda två, vem fan bryr sig :D |
Jag gillar Sonnen, inte för att han är rolig, en underhållande fighter eller för hans karaktär. Men han är användbar, om ni känner till en bättre WT-radar så vill jag veta, för han är bra skit.
|
Citat:
Wow, du har verkligen noll koll. Nej, UFC bokar aldrig mer än en fight åt gången för en fighter, av vad som borde vara ganska uppenbara skäl (jag misstänker dock att du inte förstår varför). Ingen fighter kan fejka en skada, då UFC skickar alla skadade till sina egna läkare, särskilt nu då alla fighters har en sjukförsäkring från UFC. Som Dana själv har sagt; Dan vet om det, och Sonnen vet om det. De snackar bara skit. Sonnen ville själv inte vänta på Silva utan han ville ha en match under tiden. Vad Silva säger, och vad Silva kommer göra är inte samma sak. UFC kan nog vara ganska övertygande. Hans manager har dessutom sagt att de kommer möta vem som än UFC ställer framför dem, även om han själv inte ansåg att Sonnen förtjänade det. Vinner Sonnen mot Munoz så kommer nog han inte klaga längre, dock. Även om det skulle gå att fejka en skada, vilket det inte går, så varför skulle Silva vara rädd för att möta Dan? Han fullkomligt krossade honom i andra ronden och submittade honom. |
Tävlar Jones och Silva i olika klasser? //MMA Noob
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_Mid...t_Championship |
Citat:
Citat:
Vi får väl se vad Silva säger efter Sonnen - Munoz och vad UFC säger och om åsikterna fortfarande skiljer sig åt, jag är fortfarande tveksam till att det blir en Silva - Sonnen II. |
Du får nog öva på att uttrycka dig då, för jag förstår inte riktigt din poäng.
Min poäng är att INGET av det sonnen säger kan man ta på allvar. Har dessutom läst att UFC kollar upp säkerheten i brasilien för en eventuell rmatch där. |
Grazzafukkinrazzi: Chael förlorade nyligen mot Anderson. Så det är väl rimligt att han får vinna ett par matcher först.
Lebron: Tänk också på att atleterna ofta har väldigt lite kroppsfett, och torkar ut sig inför invägningen. Tror att GSP har sagt att han skalar av 21 lbs inför invägningen och sedan får tillbaka all vikt innan matchen. |
Citat:
Bästa exemplet lär nog vara rumble, som ju väger upp mot 230lbs mellan matcherna. Nu äntligen har han flyttat upp till 185lbs men innan torkade han ut sig till 170. Vad han sen vägde vid matchstart vet jag inte, men säkert över 190, och förmodligen också över 200lbs |
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:26. |
|