Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

eternallord 2011-01-13 12:10

Citat:

Ursprungligen postat av Azklund (Inlägg 4802413)
Sen satt jag precis och läste en tråd på Sherdog där det, tro det eller ej, faktiskt existerar folk som tror Jake Sheilds kommer vinna över GSP. Finns nog inte en mer ojämn titelmatch-match-up i MMA's historia.

Du inser väl att Shields är top 10 p4p? Sen hans senaste förlust som var ett decision waaay back in 2004 har han vunnit 15 raka, mot namn som Yushin Okami, Dan Henderson, Martin Kampmann, Jason Miller, Paul Daley och Carlos Condit.

Stilmässigt är han en usel matchup dock, eftersom han är en LnPer, precis som GSP, med den distinkta skillnaden att GSP är ännu bättre på just detta. Men att säga att det är en ojämn matchning är helt, helt off, det finns en drös titelfighter som har varit mycket värre. Dessutom ett antal där underdogen har vunnit (*host* GSP - Serra *host*)

Azklund 2011-01-13 12:35

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4802444)
Du inser väl att Shields är top 10 p4p? Sen hans senaste förlust som var ett decision waaay back in 2004 har han vunnit 15 raka, mot namn som Yushin Okami, Dan Henderson, Martin Kampmann, Jason Miller, Paul Daley och Carlos Condit.

Stilmässigt är han en usel matchup dock, eftersom han är en LnPer, precis som GSP, med den distinkta skillnaden att GSP är ännu bättre på just detta. Men att säga att det är en ojämn matchning är helt, helt off, det finns en drös titelfighter som har varit mycket värre. Dessutom ett antal där underdogen har vunnit (*host* GSP - Serra *host*)

Im with you :)

Kanske tog i liiiiiite väl mycket, var bara så upprörd över en kille som skrivit att "Sheilds should take this via KO......" :)

Att Jake har ett bra record säger jag inget om, men ser man till hur i princip alla hans matcher ser ut och vilken typ av fighter han är så tror jag att själva matchen mellan honom och GSP kommer vara helt magiskt ensidig. doez u agree?:)

Azklund 2011-01-13 12:37

Citat:

Ursprungligen postat av Mago (Inlägg 4802430)
Not sure if serious, som kidsen säger..
Jag tror också på GSP, men nu får du ju kamma dig!
GSP själv har ju haft många enklare titelförsvar än denna. Alla Anderson Silvas har varit enklare. Jag skulle kunna rada upp 50 mer ojämna titelmatcher..

Läs mitt tidigare svar! Menar bara att Shields ENDA styrka är det som GSP är otroligt bra på vilket, vad jag tror, kommer resultera i en sjukt ensidig fight.

eternallord 2011-01-13 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av Azklund (Inlägg 4802471)
Im with you :)

Kanske tog i liiiiiite väl mycket, var bara så upprörd över en kille som skrivit att "Sheilds should take this via KO......" :)

Att Jake har ett bra record säger jag inget om, men ser man till hur i princip alla hans matcher ser ut och vilken typ av fighter han är så tror jag att själva matchen mellan honom och GSP kommer vara helt magiskt ensidig. doez u agree?:)

Om någon säger "Shields should take this via KO" så skämtar dom nog bara. Shields har tre T(!)KO-vinster på 26 fighter, tror inte vi behöver vara särskilt oroliga.

Ja, det håller jag med om.

babidi 2011-01-13 12:49

GSP by D
Shields by sub rond 1/2/3

det är alla möjliga utgångar av fighten.

Azklund 2011-01-13 12:55

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 4802494)
Om någon säger "Shields should take this via KO" så skämtar dom nog bara. Shields har tre T(!)KO-vinster på 26 fighter, tror inte vi behöver vara särskilt oroliga.

Ja, det håller jag med om.

Var min första tanke också men denne försvarade sitt påstående till och med, men ändå.

Som sagt, Jake har ett väldigt bra record. Men ser man rent match-up-mässigt, stil mot stil, så tror jag personligen att det kommer bli en väldigt ojämn historia. Styles makes fights :)

Doctor Snuggles 2011-01-13 13:02

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4802069)
UFC 133 får ni inte missa!

Bruce Lee, Van Damage, Arnold, Sly etc.. :D

Tihi. WAR Tong Po!

JusupWillkosz 2011-01-13 13:31

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4802069)
UFC 133 får ni inte missa!

Bruce Lee, Van Damage, Arnold, Sly etc.. :D

Epic! Nu väntar vi bara på en threesome med Daniel Bernhardt, Olivier Gruner och Jeff Speakman.

Eller varför inte en showdown med Matthias Hues, Ralph Moeller och Bolo?

Kwon 2011-01-13 13:33

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWillkosz (Inlägg 4802571)
Epic! Nu väntar vi bara på en threesome med Daniel Bernhardt, Olivier Gruner och Jeff Speakman.
Eller varför inte en showdown med Matthias Hues, Ralph Moeller och Bolo?

Eller varför inte Mike VS Ronnie? :D

eternallord 2011-01-13 14:22

Kwon: HAHAHAH!

Doctor Snuggles 2011-01-13 14:32

Mma hour med senaste om GP:n, bland annat med Coker. Barnett är rolig också. Idag på torsdag ska Coker ha en conference call om hur GP:n ska läggas upp - om Werdum Overeem fighten kommer bli en titelfight, om alla fighter mot Overeem kommer vara titelfighter, om alla fighter kommer vara 5 rondare, eller om de helt enkelt kommer ha en separat GP titel och tungviktstitel.

http://www.mmafighting.com/2011/01/1...dt-walker-vol/

Petoria 2011-01-13 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 4802497)
GSP by D
Shields by sub rond 1/2/3

det är alla möjliga utgångar av fighten.

Om Shields såg lika dålig ut som han gjorde mot Kampmann så kommer GSP avsluta det i de senare ronderna, är jag nästan helt säker på. Samtidigt har Shields sett mycket bättre ut i tidigare matcher. Shields MMA-BJJ är lite överskattad, han har aldrig submittad någon med bra sub defense (Mike Pyle har iofs ganska bra)

Petoria 2011-01-13 17:14

http://www.gifsoup.com/webroot/anima...s/247626_o.gif

cero 2011-01-13 20:50

Öppna nävar, wtf?

Petoria 2011-01-13 20:50

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4803320)
Öppna nävar, wtf?

Pancrase

Kabuto 2011-01-13 20:57

Bas Rutten the king of Pancrase!

Doctor Snuggles 2011-01-13 20:58

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4803320)
Öppna nävar, wtf?

Oooh, mma-trivia fail.

Petoria 2011-01-13 21:01

Någon som vet några torrents med gamla Pancrase events förresten? Helt omöjligt att hitta ju :(

Doctor Snuggles 2011-01-13 21:03

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4803355)
Någon som vet några torrents med gamla Pancrase events förresten? Helt omöjligt att hitta ju :(

Googla pancrase rapidshare kanske.

Petoria 2011-01-13 21:33

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4803361)
Googla pancrase rapidshare kanske.

Mjo, har letat efter det mesta, hittar bara en massa ryska torrentsidor och betalsidor. Hittade precis en Best of Pancrase på rapidshare iofs

Doctor Snuggles 2011-01-13 21:35

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4803433)
Mjo, har letat efter det mesta, hittar bara en massa ryska torrentsidor och betalsidor. Hittade precis en Best of Pancrase på rapidshare iofs

Hittade Pancrace - legends of mma efter en googling på exakt det jag sade.
Hittade också samma på video.google.com (fast på slöa japanska sajter).

cero 2011-01-13 21:37

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4803341)
Oooh, mma-trivia fail.

haha! :D

Petoria 2011-01-13 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4803439)
Hittade Pancrace - legends of mma efter en googling på exakt det jag sade.
Hittade också samma på video.google.com (fast på slöa japanska sajter).

Jo hittade den också, fast letade mer efter enskilda events

Doctor Snuggles 2011-01-13 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4803447)
Jo hittade den också, fast letade mer efter enskilda events

Blir nog svårare. Är rätt smalt. Du kanske hittar det på dedikerade mma-torrent sidor, men jag har inget konto som funkar längre så jag kan inte kolla. Eller så köper du med cashmoney, Farbror Joakim.

Kabuto 2011-01-13 21:42

Finns väldigt mycket på den vanligaste mma-trackern..

Petoria 2011-01-13 21:42

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4803453)
Blir nog svårare. Är rätt smalt. Du kanske hittar det på dedikerade mma-torrent sidor, men jag har inget konto som funkar längre så jag kan inte kolla. Eller så köper du med cashmoney, Farbror Joakim.

I knööw... Är bara 17 så har inget kreditkort som jag kan köpa med, tror inte mina föräldrar vill köpa det heller *rolleyes*

Doctor Snuggles 2011-01-13 21:45

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4803458)
I knööw... Är bara 17 så har inget kreditkort som jag kan köpa med, tror inte mina föräldrar vill köpa det heller *rolleyes*

Äh, det är bara att köra med argumentet "men det är iaf inga proteinpulveranabola, morsan!"

17, finns det verkligen fortfarande så unga människor? ;)

Petoria 2011-01-13 21:48

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4803464)
Äh, det är bara att köra med argumentet "men det är iaf inga proteinpulveranabola, morsan!"

17, finns det verkligen fortfarande så unga människor? ;)

Haha, de gillar inte direkt MMA så tror inte ens det funkar :D

Mm, konstig jag vet!

Doctor Snuggles 2011-01-13 21:50

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4803478)
Haha, de gillar inte direkt MMA så tror inte ens det funkar :D

Mm, konstig jag vet!

Pancrase är ju knappt mma. De bara klappar varandra på kinderna lite och ligger o benkramas för det mesta. :D

Petoria 2011-01-13 21:50

Citat:

Ursprungligen postat av Kabuto (Inlägg 4803457)
Finns väldigt mycket på den vanligaste mma-trackern..

Och det är? :D Har inte så bra koll på det och allt jag har kollat på kostar eller så måste man ha invite

Petoria 2011-01-13 21:52

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4803481)
Pancrase är ju knappt mma. De bara klappar varandra på kinderna lite och ligger o benkramas för det mesta. :D

Smärtsamma kramar ;)

olwe 2011-01-13 21:57

Asso, mma-tracker är hur bra som helst. Googla så hittar du den trackern omedelbart.

Jag har bland annat tankat alla Bas Ruttens pancrase-fighter därifrån (1 torrent). Riktig mma-historia!

olwe 2011-01-13 21:59

Kollade runt lite. Finns hur mycket pancrase som helst där.

Petoria 2011-01-13 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av olwe (Inlägg 4803500)
Asso, mma-tracker är hur bra som helst. Googla så hittar du den trackern omedelbart.

Jag har bland annat tankat alla Bas Ruttens pancrase-fighter därifrån (1 torrent). Riktig mma-historia!

Behöver man inte invite dit?

olwe 2011-01-13 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4803518)
Behöver man inte invite dit?

Jag kollade och på min sida står det "invites disabled". Så jag antar att det är öppet för alla nu för tiden eller så har de stängt dörrarna för nya members. Men testa för fanken!

Petoria 2011-01-13 22:07

Citat:

Ursprungligen postat av olwe (Inlägg 4803520)
Jag kollade och på min sida står det "invites disabled". Så jag antar att det är öppet för alla nu för tiden eller så har de stängt dörrarna för nya members. Men testa för fanken!

Kan inte registrera iaf, och efter en snabb googling verkar det som att man behöver invite :(

olwe 2011-01-13 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4803524)
Kan inte registrera iaf, och efter en snabb googling verkar det som att man behöver invite :(

Ah, tough luck. Jag hade gett dig en om jag kunnat. men de kanske inte vill ha in fler pers för tillfället. Jag ska försöka ha dig i åtanke om det börjar funka igen...

Angående pancrase så har vi ju faktiskt en svensk (Omar Bouiche) som gjorde bra ifrån sig där på den gamla goda tiden. För den som inte visste det =)

Konvex 2011-01-13 22:15

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4803524)

Jag har invite att ge, pma mig bara din emailadress.

Petoria 2011-01-13 22:15

Citat:

Ursprungligen postat av olwe (Inlägg 4803534)
Ah, tough luck. Jag hade gett dig en om jag kunnat. men de kanske inte vill ha in fler pers för tillfället. Jag ska försöka ha dig i åtanke om det börjar funka igen...

Angående pancrase så har vi ju faktiskt en svensk (Omar Bouiche) som gjorde bra ifrån sig där på den gamla goda tiden. För den som inte visste det =)

Tack så mycket! Men löste sig ju nu iofs ;)

Kabuto 2011-01-13 22:41

"Welcome to our newest member, petoria!" hehe

Jag hade några invites också ser jag..

muscleman 2011-01-13 22:55

Jag tar hemsk gärna en, då min favvo tracker lagt ner..
Är medlem på en hel del trackers, kan erbjuda en invite till någon av dessa om intresse finns..
Mvh

Petoria 2011-01-13 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av Kabuto (Inlägg 4803612)
"Welcome to our newest member, petoria!" hehe

Jag hade några invites också ser jag..

Undrar vem det kan vara :D

dared 2011-01-13 23:24

Av någon anledning har jag fått mina invites "disabled". Kanske kan det bero på att min UL/DL ratio är för dålig? Har ju dock inte varit något hinder tidigare...

Grattis till kontot Petoria, det är en riktigt grym tracker.

Petoria 2011-01-13 23:26

Citat:

Ursprungligen postat av dared (Inlägg 4803728)
Av någon anledning har jag fått mina invites "disabled". Kanske kan det bero på att min UL/DL ratio är för dålig? Har ju dock inte varit något hinder tidigare...

Grattis till kontot Petoria, det är en riktigt grym tracker.

Tack, får se upp för det då ;)

Pungis 2011-01-14 00:25

Jag skulle jättegärna ta en trackerinvite :) Kör på TPB nu.. Rätt värdelöst :(

nmanradnävna 2011-01-14 00:56

Varenda gång jag haft konto på 'the tracker that must not be named in public' så har jag failat med ration..fan skitsvårt att hitta grejer å ladda upp där tycker jag :P

Nielsen 2011-01-14 01:08

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4802573)
Eller varför inte Mike VS Ronnie? :D

Haha!

Kwon 2011-01-14 03:10

They sure have alot of fun at Greg Jacksons Camp

YEAH-cartwheels

adis 2011-01-14 11:15

http://www.youtube.com/watch?v=Oa5pGXyZ26Y

Riktigt taggad inför Strikeforce HW GP!

Vad tycker folk om Alistair Overeems fysik då?

Kwon 2011-01-14 11:30

adis 2011-01-14 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWillkosz (Inlägg 4800264)
Jusup hoppas förstås att du är ironisk. Är det nånting som krävs för att bli riktigt bra inom MMA så är det brottning. Det är "brottarna" som dominerar de flesta viktklasser och så kommer det fortsätta att vara.

Aldo - Muay Thai och BJJ
Edgar - Boxning och Brottning
GSP - Brottning och Karate
Anderson - Muay Thai och BJJ
Shogun - Muay Thai och BJJ
Cain - Boxning och Brottning.

Så brottarna dominerar knappast alla viktklasser.

Doctor Snuggles 2011-01-14 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4804216)

Doctor Snuggles 2011-01-14 13:38

Ngn som har koll på hur de beslutade om titeln för GP:t?

EDIT: Nvm, egen dräng and all that
http://ringsidereport.com/?p=6691

Overeem kommer få chansen att ha 4 bälten. ;)

eternallord 2011-01-14 13:40

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4804429)
Ngn som har koll på hur de beslutade om titeln för GP:t?

Separat titel, alla fighter är 5x3, förutom finalen som är 5x5.

Doctor Snuggles 2011-01-14 13:46

http://img121.imageshack.us/img121/8...scottcoker.jpg

Doctor Snuggles 2011-01-14 14:01

Så här tippar jag GP:n (snott från ngn på delhund)
http://img831.imageshack.us/img831/5...ckets3copy.jpg

babidi 2011-01-14 14:03

Citat:

Ursprungligen postat av adis (Inlägg 4804223)
Aldo - Muay Thai och BJJ
Edgar - Boxning och Brottning
GSP - Brottning och Karate
Anderson - Muay Thai och BJJ
Shogun - Muay Thai och BJJ
Cain - Boxning och Brottning.

Så brottarna dominerar knappast alla viktklasser.

la till lite på listan.

1.Aldo - Muay Thai och BJJ

1. Edgar - Boxning och Brottning
2. gray maynard - brottare

1. GSP - Brottning och Karate
2. josh kos - brottare

1. Anderson - Muay Thai och BJJ
2. chael sonnen - brottare

1. Shogun - Muay Thai och BJJ
2. sugar rashad - brottare
future champ: bones jones - brottare

1. Cain - Boxning och Brottning.

Doctor Snuggles 2011-01-14 14:09

Alltså snacket var väl angående vad för grund som är bäst? I det avseendet så är inte Cain en boxare, eller GSP en brottare heller.

Kwon 2011-01-14 14:11

Antonio Silva och Rogers i Finalen borde bli anti-klimax :D

JusupWillkosz 2011-01-14 14:39

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4804505)
Antonio Silva och Rogers i Finalen borde bli anti-klimax :D

Ja verkligen säger Jusup. Fast hela den här turneringen har lite av ett Kalle Anka upplägg då de bästa fightas på ena halvan eftersom M-1 till varje pris vill att Fedor ska få möta Werdum.

Scott Coker pratar om ett Strikeforce Grand Prix-bälte till den som segrar, men det bältet betyder ju nada när den riktiga mästaren är Overeem (även om han förlorar).

olwe 2011-01-14 14:55

Citat:

Ursprungligen postat av JusupWillkosz (Inlägg 4804557)
Ja verkligen säger Jusup. Fast hela den här turneringen har lite av ett Kalle Anka upplägg då de bästa fightas på ena halvan eftersom M-1 till varje pris vill att Fedor ska få möta Werdum.

Scott Coker pratar om ett Strikeforce Grand Prix-bälte till den som segrar, men det bältet betyder ju nada när den riktiga mästaren är Overeem (även om han förlorar).

Se på senaste avsnittet av mma-hour om du inte redan gjort detta. Scott Coker är med och pratar om hur det är upplagt. Kanske inget nytt som sägs men ändå ganska kul att höra honom prata om det.

delta_mats 2011-01-14 15:00

Ett GP är ju en riktigt cool grej. Tyvärr förlorar den ju charmen om man sprider ut matcherna på för lång tid. Det ska ju vara täta matcher. Sen är det ju fiasko att placera toppen på ena sidan och resten på andra sidan. Alla måste väl önska Overeem VS Fedor i en final, det finns väl inga missförstånd där eller hur?

JusupWillkosz 2011-01-14 15:19

Citat:

Ursprungligen postat av olwe (Inlägg 4804582)
Se på senaste avsnittet av mma-hour om du inte redan gjort detta. Scott Coker är med och pratar om hur det är upplagt. Kanske inget nytt som sägs men ändå ganska kul att höra honom prata om det.

Klart att Scott Coker är euforisk, han har ju lyckats få till stånd massor med tungviktsmatchningar av lite kaliber och dessutom är M-1 nöjda i mer än en match framöver.

Doctor Snuggles 2011-01-14 15:21

Citat:

Visst kan det kännas märkligt att ha ett GP bälte och ett tungviktsbälte separat, men så var det i Pride. Eftersom matcherna förutom finalen dessutom inte har mästerskapsronder så kan de ju förstås inte vara om mästerskapet. Om Overeem slåss i finalen och förlorar så borde dock vinnarn få både GP och tungviktsbältet.

Doctor Snuggles 2011-01-14 15:27

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 4804586)
Ett GP är ju en riktigt cool grej. Tyvärr förlorar den ju charmen om man sprider ut matcherna på för lång tid. Det ska ju vara täta matcher. Sen är det ju fiasko att placera toppen på ena sidan och resten på andra sidan. Alla måste väl önska Overeem VS Fedor i en final, det finns väl inga missförstånd där eller hur?

Jag tänkte så initiellt också, men jag förstår nu hur de tänker, plus att de måste komma överrens med allas managment.
Overeem ville slåss mot Werdum, i början skulle det dessutom vara en fight om bältet. Både Werdum vs Fedor 2 och Overeem vs Fedor är vad fansen är intresserade av, så det är win-win för Coker. Skulle Fedor och Overeem vara på olika sidor av bracketen så är chansen mycket större att de inte skulle mötas.
Visst vore det roligare om året redan hade gått och man kunde titta på alla matcherna efter varandra, men faktum är att utdragna turneringar är rättvisare. Mindre risk för skador och ersättare.

Petoria 2011-01-14 21:36

Nya stora grejen inom MMA-träning? :D

http://2.bp.blogspot.com/_zz3p63WSXZ...600/master.gif

eternallord 2011-01-14 21:42

Citat:

det håller jag inte med om, pride hade separata GP-bälte och dom var minst lika releventa

eiri 2011-01-15 23:29

letar efter en dokumentär som handlar om Thaiboxning med jason statham som talar i den, någon som vet va den heter? har försökt o googla ända jag hitta är : Thailändsk boxning: En stridighet riskerar.

eiri 2011-01-15 23:57

Thai Boxing: A Fighting Chance hette den visst

Kwon 2011-01-16 21:36

http://i30.tinypic.com/vq7dxh.gif

Kwon 2011-01-16 22:58

http://i307.photobucket.com/albums/n...un/33my8u1.gif

adis 2011-01-16 23:47

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 4804477)
la till lite på listan.

1.Aldo - Muay Thai och BJJ

1. Edgar - Boxning och Brottning
2. gray maynard - brottare

1. GSP - Brottning och Karate
2. josh kos - brottare

1. Anderson - Muay Thai och BJJ
2. chael sonnen - brottare

1. Shogun - Muay Thai och BJJ
2. sugar rashad - brottare
future champ: bones jones - brottare

1. Cain - Boxning och Brottning.

Hmm vad är din poäng? Du drar upp massa snubbar med brottning bakgrund?

nmanradnävna 2011-01-17 11:47

Nu börjar den hårda resan för vår maulare

Petoria 2011-01-17 11:57

Bad boys..... .... what you gonna do?

Doctor Snuggles 2011-01-17 15:05

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4809014)

Bad boys..... .... what you gonna do?

Helt plötsligt förstår jag varför han inte brukar sparkas. :D

Azklund 2011-01-17 15:16

http://www.sherdog.com/fighter/Waach...iritwolf-16561

Coolt namn?

Kwon 2011-01-17 15:21

Citat:

Ursprungligen postat av Azklund (Inlägg 4809360)

Coolast smeknamn

Azklund 2011-01-17 15:26

Sett den liraren tidigare :) Det fantastiska är inte att han förlorat 10/10 matcher, utan faktumet att han verkligen klappat ut i varenda en verkar det som?:)

Mago 2011-01-17 15:30

Har ni några hemmasnickrade smeknamn som skulle vara bra på nån fighter då? :)

BJ "on Sean" Penn, nä den var billig..
Charles "Let off some steam" Bennett ;)

Kwon 2011-01-17 15:38

Här är några

Thiago "Alves" Silva

Paolo "Alves" Thiago

Antonio "Wanderlei" Silva

Anderson "Wandeco" Silva

Thiago "Silva" Alves

Wanderson "The SpiderMurderer" Silva
http://www.sherdog.com/fighter/Wanderson-Silva-13585

nmanradnävna 2011-01-17 15:57

Gammalt men.. Frankie "The decision" Edgar

JusupWillkosz 2011-01-17 16:43

http://img25.imageshack.us/img25/7199/justbleedguy2.jpg

JUSUP SKA HA!

nicoful 2011-01-18 18:44

Citat:

Ursprungligen postat av Mago (Inlägg 4809387)
Har ni några hemmasnickrade smeknamn som skulle vara bra på nån fighter då? :)

BJ "on Sean" Penn, nä den var billig..
Charles "Let off some steam" Bennett ;)

Michael "the cunt" Bisping kanske?
Dock går han alltid till decision så jag antar "the count" är mer genomtänkt ändå.

Petoria 2011-01-18 20:40

http://www.bloodyelbow.com/2010/11/8...ia-dailymotion

Fedor visar lite GnP :Virro

Krampus 2011-01-18 20:41

Citat:

Ursprungligen postat av nicoful (Inlägg 4811905)
Dock går han alltid till decision så jag antar "the count" är mer genomtänkt ändå.

Lol! :D

Kwon 2011-01-18 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av nicoful (Inlägg 4811905)

Bra första post! :D

Kwon 2011-01-18 20:47

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4812235)

Underbart klipp Pettan.

Låter dock som att Andreas Guiance varit ansvarig för musiken. :D

Petoria 2011-01-18 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4812255)
Underbart klipp Pettan.

Låter dock som att Andreas Guiance varit ansvarig för musiken.

Haha förstår inte vad som är fel med den :D

Petoria 2011-01-18 20:57

http://i56.tinypic.com/5mfz45.jpg

http://i52.tinypic.com/14v1d8z.png

http://i.imgur.com/nR9ll.jpg

http://img25.imageshack.us/img25/4787/dinnerly.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/819...susunicorn.gif

Petoria 2011-01-18 22:02

Jahapp, där ser man, Kimbo börjar wräästla :D Trodde han skulle börja med boxning

http://www.wrestlezone.com/news/arti...g-debut-121363

Kwon 2011-01-18 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4812537)
Jahapp, där ser man, Kimbo börjar wräästla :D Trodde han skulle börja med boxning

http://www.wrestlezone.com/news/arti...g-debut-121363

If the money is right, why not?

Kimbo needs bread you know :D

Petoria 2011-01-18 22:12

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4812544)
If the money is right, why not?

Kimbo needs bread you know :D

Gotta feed his family!

Kwon 2011-01-18 23:28

Bra Trück här, nästan Krampus-likt tryck
http://i33.tinypic.com/snfbx5.jpg

mur 2011-01-18 23:56

Offtopic: En request på att Kwon postar sin avatar i full skala *drool*

Doctor Snuggles 2011-01-19 00:02

Äh, var är inklippet in i "i'm on a horse" old spice reklamen?

Kwon 2011-01-19 11:01

http://1.bp.blogspot.com/_XgUh-2vXAb.../s1600/222.gif

Doctor Snuggles 2011-01-19 11:35

Dana keeping it White.

nmanradnävna 2011-01-19 11:37

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4813325)
Dana keeping it White.

He he ;)

Vilken otroligt pinsam syn!

JusupWillkosz 2011-01-19 14:15

Citat:

Ursprungligen postat av nmanradnävna (Inlägg 4813328)
He he ;)

Vilken otroligt pinsam syn!

Pinsam? Vad är det pinsamma? Dana kan uppenbarligen ha kul till skillnad från andra.

Petoria 2011-01-19 15:32

http://img706.imageshack.us/img706/7002/vitorlyoto.jpg

Belfort ser ut att vara i bra form! :D

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:00.