![]() |
|
Citat:
Stilmässigt är han en usel matchup dock, eftersom han är en LnPer, precis som GSP, med den distinkta skillnaden att GSP är ännu bättre på just detta. Men att säga att det är en ojämn matchning är helt, helt off, det finns en drös titelfighter som har varit mycket värre. Dessutom ett antal där underdogen har vunnit (*host* GSP - Serra *host*) |
Citat:
Kanske tog i liiiiiite väl mycket, var bara så upprörd över en kille som skrivit att "Sheilds should take this via KO......" :) Att Jake har ett bra record säger jag inget om, men ser man till hur i princip alla hans matcher ser ut och vilken typ av fighter han är så tror jag att själva matchen mellan honom och GSP kommer vara helt magiskt ensidig. doez u agree?:) |
Citat:
|
Citat:
Ja, det håller jag med om. |
GSP by D
Shields by sub rond 1/2/3 det är alla möjliga utgångar av fighten. |
Citat:
Som sagt, Jake har ett väldigt bra record. Men ser man rent match-up-mässigt, stil mot stil, så tror jag personligen att det kommer bli en väldigt ojämn historia. Styles makes fights :) |
Citat:
|
Citat:
Eller varför inte en showdown med Matthias Hues, Ralph Moeller och Bolo? |
Citat:
|
Kwon: HAHAHAH!
|
Mma hour med senaste om GP:n, bland annat med Coker. Barnett är rolig också. Idag på torsdag ska Coker ha en conference call om hur GP:n ska läggas upp - om Werdum Overeem fighten kommer bli en titelfight, om alla fighter mot Overeem kommer vara titelfighter, om alla fighter kommer vara 5 rondare, eller om de helt enkelt kommer ha en separat GP titel och tungviktstitel.
http://www.mmafighting.com/2011/01/1...dt-walker-vol/ |
Citat:
|
|
Öppna nävar, wtf?
|
Citat:
|
Bas Rutten the king of Pancrase!
|
Citat:
|
Någon som vet några torrents med gamla Pancrase events förresten? Helt omöjligt att hitta ju :(
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hittade också samma på video.google.com (fast på slöa japanska sajter). |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Finns väldigt mycket på den vanligaste mma-trackern..
|
Citat:
|
Citat:
17, finns det verkligen fortfarande så unga människor? ;) |
Citat:
Mm, konstig jag vet! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Asso, mma-tracker är hur bra som helst. Googla så hittar du den trackern omedelbart.
Jag har bland annat tankat alla Bas Ruttens pancrase-fighter därifrån (1 torrent). Riktig mma-historia! |
Kollade runt lite. Finns hur mycket pancrase som helst där.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Angående pancrase så har vi ju faktiskt en svensk (Omar Bouiche) som gjorde bra ifrån sig där på den gamla goda tiden. För den som inte visste det =) |
Citat:
|
Citat:
|
"Welcome to our newest member, petoria!" hehe
Jag hade några invites också ser jag.. |
Jag tar hemsk gärna en, då min favvo tracker lagt ner..
Är medlem på en hel del trackers, kan erbjuda en invite till någon av dessa om intresse finns.. Mvh |
Citat:
|
Av någon anledning har jag fått mina invites "disabled". Kanske kan det bero på att min UL/DL ratio är för dålig? Har ju dock inte varit något hinder tidigare...
Grattis till kontot Petoria, det är en riktigt grym tracker. |
Citat:
|
Jag skulle jättegärna ta en trackerinvite :) Kör på TPB nu.. Rätt värdelöst :(
|
Varenda gång jag haft konto på 'the tracker that must not be named in public' så har jag failat med ration..fan skitsvårt att hitta grejer å ladda upp där tycker jag :P
|
Citat:
|
They sure have alot of fun at Greg Jacksons Camp
YEAH-cartwheels |
http://www.youtube.com/watch?v=Oa5pGXyZ26Y
Riktigt taggad inför Strikeforce HW GP! Vad tycker folk om Alistair Overeems fysik då? |
|
Citat:
Edgar - Boxning och Brottning GSP - Brottning och Karate Anderson - Muay Thai och BJJ Shogun - Muay Thai och BJJ Cain - Boxning och Brottning. Så brottarna dominerar knappast alla viktklasser. |
Citat:
|
Ngn som har koll på hur de beslutade om titeln för GP:t?
EDIT: Nvm, egen dräng and all that http://ringsidereport.com/?p=6691 Overeem kommer få chansen att ha 4 bälten. ;) |
Citat:
|
|
Så här tippar jag GP:n (snott från ngn på delhund)
http://img831.imageshack.us/img831/5...ckets3copy.jpg |
Citat:
1.Aldo - Muay Thai och BJJ 1. Edgar - Boxning och Brottning 2. gray maynard - brottare 1. GSP - Brottning och Karate 2. josh kos - brottare 1. Anderson - Muay Thai och BJJ 2. chael sonnen - brottare 1. Shogun - Muay Thai och BJJ 2. sugar rashad - brottare future champ: bones jones - brottare 1. Cain - Boxning och Brottning. |
Alltså snacket var väl angående vad för grund som är bäst? I det avseendet så är inte Cain en boxare, eller GSP en brottare heller.
|
Antonio Silva och Rogers i Finalen borde bli anti-klimax :D
|
Citat:
Ja verkligen säger Jusup. Fast hela den här turneringen har lite av ett Kalle Anka upplägg då de bästa fightas på ena halvan eftersom M-1 till varje pris vill att Fedor ska få möta Werdum. Scott Coker pratar om ett Strikeforce Grand Prix-bälte till den som segrar, men det bältet betyder ju nada när den riktiga mästaren är Overeem (även om han förlorar). |
Citat:
|
Ett GP är ju en riktigt cool grej. Tyvärr förlorar den ju charmen om man sprider ut matcherna på för lång tid. Det ska ju vara täta matcher. Sen är det ju fiasko att placera toppen på ena sidan och resten på andra sidan. Alla måste väl önska Overeem VS Fedor i en final, det finns väl inga missförstånd där eller hur?
|
Citat:
Klart att Scott Coker är euforisk, han har ju lyckats få till stånd massor med tungviktsmatchningar av lite kaliber och dessutom är M-1 nöjda i mer än en match framöver. |
Citat:
|
Citat:
Overeem ville slåss mot Werdum, i början skulle det dessutom vara en fight om bältet. Både Werdum vs Fedor 2 och Overeem vs Fedor är vad fansen är intresserade av, så det är win-win för Coker. Skulle Fedor och Overeem vara på olika sidor av bracketen så är chansen mycket större att de inte skulle mötas. Visst vore det roligare om året redan hade gått och man kunde titta på alla matcherna efter varandra, men faktum är att utdragna turneringar är rättvisare. Mindre risk för skador och ersättare. |
|
Citat:
|
letar efter en dokumentär som handlar om Thaiboxning med jason statham som talar i den, någon som vet va den heter? har försökt o googla ända jag hitta är : Thailändsk boxning: En stridighet riskerar.
|
Thai Boxing: A Fighting Chance hette den visst
|
|
|
Citat:
|
Nu börjar den hårda resan för vår maulare
|
Bad boys..... .... what you gonna do? |
Citat:
|
|
Citat:
|
Sett den liraren tidigare :) Det fantastiska är inte att han förlorat 10/10 matcher, utan faktumet att han verkligen klappat ut i varenda en verkar det som?:)
|
Har ni några hemmasnickrade smeknamn som skulle vara bra på nån fighter då? :)
BJ "on Sean" Penn, nä den var billig.. Charles "Let off some steam" Bennett ;) |
Här är några
Thiago "Alves" Silva Paolo "Alves" Thiago Antonio "Wanderlei" Silva Anderson "Wandeco" Silva Thiago "Silva" Alves Wanderson "The SpiderMurderer" Silva http://www.sherdog.com/fighter/Wanderson-Silva-13585 |
Gammalt men.. Frankie "The decision" Edgar
|
|
Citat:
Dock går han alltid till decision så jag antar "the count" är mer genomtänkt ändå. |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Låter dock som att Andreas Guiance varit ansvarig för musiken. :D |
Citat:
|
|
Jahapp, där ser man, Kimbo börjar wräästla :D Trodde han skulle börja med boxning
http://www.wrestlezone.com/news/arti...g-debut-121363 |
Citat:
Kimbo needs bread you know :D |
Citat:
|
Bra Trück här, nästan Krampus-likt tryck
http://i33.tinypic.com/snfbx5.jpg |
Offtopic: En request på att Kwon postar sin avatar i full skala *drool*
|
Citat:
|
|