![]() |
Citat:
Ja absolut, mår betydligt bättre! På alla sätt och vis, mindre ångest vilket verkligen var önskat. Har lite högre ångestnivå idag dock, var ute och drack lite öl med några vänner och bakfyllan är alltid förjävlig, även om bakfyllan inte är särskilt stor så påverkas min ångest enormt. Känns lite dumt att dricka såhär i efterhand, men det var riktigt, riktigt trevligt faktiskt. |
Drog ut och sprang efter jag skrev förra inlägget. Var ute 17 minuter och kände mig knappt andfådd efteråt fastän bra tempo. Riktigt skön känsla. Rent objektivt ingen gigantisk prestation men riktigt bra för mig personligen.
|
Citat:
|
Citat:
Bröst, triceps och lite axlar idag. Kände mig modig i bänken och ville testa köra lite tungt, lite för tungt blev det. Bänkpress 70x6 80x3 90x1 100x1 110x0 För tungt :D Stopp: 70x3 70x3 70x3 Dips 2x5 Liggande tricepsext. med rak stång 30x6 35x6 40x3 Hantelpress 4x12 lätta, grym pump Stående tricepsext. med kabel 2x10 Hantelsväng 3x12 Helt okej pass, kul att testa på tyngre vikter i bänken. 100 kändes förvånansvärt lätt faktiskt, har nog ökat lite. 110 var för tungt men satsar på att ta det till jul :) Ska hädanefter köra "lättare" bänk med stopp, 3 reps och många set. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kanske blir för tungt men det märks ju. :) |
Citat:
Har du tänkt öka nåt i kroppsvikt? Själv tänkte jag gå upp max 3kg till nyår innan deff. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Morgonvikten imorse var 86,5kg oskiten. Har alltså gått upp ungefär 1kg nästan 3 veckor sedan jag lade deffen på is. Känns ganska lugnt faktiskt. Kan tänka mig att gå upp till 90kg till nyår innan jag deffar igen.
|
Härligt du kör på! :) Hur djupa böj gör du?..
Har nyligen börjat köra gym, vet du vilka orr & stüffe är i falun ? Hårfrisörssalong :) känner dom säger det.. Aja! Kör på hårt! |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:32. |