![]() |
|
Började på Dishonored tidigare idag. Jag har inte kommit så långt ännu. Men jag gillar det hittills.
Känns ganska exakt som jag hade förväntat mig. En blandning av bioshock och thief. |
Har en fråga. Jag ska köpa en macbook PRO. Har inte bestämt vilken än. (Att det ska vara Mac är 100% lch inget att diskutera.) Jag kanske kommer bli intresserad av att börja spela diablo3 ngn gång och undrar då om en 13tum macbookpro (för 11.900 i Applestore) skulle klara av att spela Diablo 3?
Sent from my iPhone using Tapatalk |
Citat:
Mac är mkt mer åt media, film, photoshop m.m i7erna har blivit billiga sedan har du ju schyssta amd quadcore till schyssta priser med. |
Citat:
Sent from my iPhone using Tapatalk |
Citat:
Japp jag ska säga till om jag fastnar :P |
Citat:
Grafikkortet i en macbook pro är däremot en helt annan historia (Intel HD 4000 har jag för mig). Det är ren skit om man ska spela, funkar bra till multimeda uppgifter dock vilket är det Mac är bra på. Köp en PC för samma pengar i stället, du kan nog hitta någonting med en i7a och en riktigt schysst gpu för det priset. |
Har nyligen köpt DmC: Devil May Cry.
Riktigt underhållande :) |
Klarade Dark Souls igår (första genomspelningen). Roligt som f'n fortfarande så blir antagligen en mindre satsning mot platinum i NG+ samtidigt som jag redan startat upp en till karaktär. *cupid*
|
Citat:
|
Citat:
su ska ha dedikerat min 2gb... alltså separat sedan jag bytte till i7 med dedikerad grafik har jag aldrig varit så nöjd kolla cdon de har grymmt bra priser även media markt kör bra kampanjer ibland. |
Citat:
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 |
http://www.gamereactor.se/nyheter/91...f35575a1e8ab01
Cevat lär ju veta det mesta om nästa gen eftersom de garanterat utvecklar spel till dem. Nu innebär det ju inte att nextgen inte blir betydligt vassare grafiskt än nuvarande gen, men om inte nextgen ens kan närma sig tex Crysis 3 på toppdatorer idag så känns det ju inte som att spelen kommer bli så extremt mycket snyggare till nextgen, som jag påpekat flera ggr. Visst, ge mig 1080p och 60fps säger en del och dregglar.. men är det verkligen värt att kissa ner sig bara för det, en ny generation gör något som dagens gen redan klarar, spel som är flera år gamla. Nej jag är skeptisk, snyggare spel kommer sist på min lista över vad jag vill ha hos nextgen, har massa andra saker jag hoppas på och O M G snart är det dags, 2 dgr kvar iiiiiiiiiiii1234! |
|
Undra om det är en prototyp, fake eller om det faktiskt är detta vi får se den 20e
http://i.imgur.com/BVxRnFw.jpg |
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:09. |
|