![]() |
|
Citat:
2 år senare har patt inte fightats igen och har inga fighter på gång, för övrigt. |
Citat:
Frontkicks mot knät tycker jag dock är mer ok, även om det är en ful teknik, för det kräver lite färdighet samt har lite större chans att förändra en fight. Fortfarande så är det en teknik som jag har fått intrycket av anses vara feg. |
Mysig Dokumentär från MTV om Anthony "Showtime" Pettis
http://www.mtv.com/videos/world-of-j...playlist.jhtml |
God Jul önskar Pat Barry!
http://i54.tinypic.com/21cdwra.jpg |
Fan va rumble är stor :D |
|
Citat:
November 19, 2001 WELTERWEIGHT 155 - 170 lbs. (70.45 - 77.27 kg) 1. Anderson Silva 140 June 11, 2002 WELTERWEIGHT 155 - 170 lbs. (70.45 - 77.27 kg) 2. Anderson Silva 141 October 15, 2002 MIDDLEWEIGHT (170 - 185 lbs.) 6. Anderson Silva (80) May 2004 MIDDLEWEIGHT (170 - 185 lbs.) 6. Anderson Silva (80) November 2004 MIDDLEWEIGHT (170 - 185 lbs.) 1. Anderson Silva (80) may 2005 MIDDLEWEIGHT (170 - 185 lbs.) 6. Anderson Silva (80) september 2005 MIDDLEWEIGHT (170 - 185 lbs.) 4.Anderson Silva - 116pts Leben hade fram tills dess ALDRIG varit med på ngn rankning, och var nog mest känd för att vara en bråkstake och hade förlorat båda sina matcher i the Ultimate Fighter, trots att hans record var rätt bra (siffermässigt sett). |
|
Skulle GSP dominera Josh i en vanlig brottningsmatch, som han gör i en mmamatch?
|
Citat:
Gällande Chris Leben var han en lovande fighter med många vinster i bagaget och inte en 40-årig gubbe som var i sin prime för fem år sen! |
Citat:
Det var en mismatch enligt dina egna mått, d.v.s. att vinsten för Silva var i princip säkrad. Ranknigarna är inte från "ingenstans", utan faktiska rankingar från dem åren, och berättar hur folk såg på deras respektive färdigheter. Ngn behöver inte vara nr 1 för att han ska vara milvida bättre än ngn annan, orankad, fighter. Att DU tycker det inte spelar ngn roll och körsbärsplockar dina åsikter om vem som är duktig eller ej spelar absolut ingen roll överhuvudtaget. |
|
Citat:
Du vet inte vad mismatch innebär. Jag har redan förklarat gång på gång vad det innebär och ändå står du kvar och kacklar. Strikeforce senaste gala vara en enda lång mardröm i mismatches. Get over it! |
Citat:
Måste jag dessutom verkligen upprepa det en gång till, när du själv har sagt det: Citat:
Citat:
|
Jag håller med Snuggles.
|
jag med. Kan vi inte prata om nått annat nu? :)
|
Citat:
Vill man bråka finns alltid Sherdog :D |
Då kommer jag med mina random frågor!
1): Skulle GSP dominera Josh i en vanlig brottningsmatch? 2): Blev Roy Nelson tjock med mening, eller råkade han äta för mycket bara? Känns väldigt roligt med tanke på att han tävlar på en såpass hög nivå. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
2. tror det är en mix. han är säkert "naturligt fet" och trivs med det. sen är det nog lite image också. |
Citat:
|
Kände det på mig:
Citat:
|
Do you wanna be a fucking fighter? Apparently not.
Jag antar att bli träffad av Cains kuddar var tillräckligt mycket John Blund. |
Citat:
|
Citat:
|
Undrar hur glad Dana blir nu, han såg ju inte direkt munter ut när Cain vann :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Josh skulle vinna i en greco-roman match för han är mer matchvan. Han har dom strategiska verktygen för att vinna.
Är det en brottningsmatch där man ska ta ner, mounta sen börja om så vinner GSP. |
Citat:
http://www.cagepotato.com/schaub-vs-...asons-tuf-coac Fatta. En hel TUF-säsong där Åderbrock röjjer loss och skriker i WWE-stil som avslutas med en rubbermatch mot Mir. Tjena dollartecknet lixom ba. |
|
Citat:
Dana har flertalet gånger gått ut flera gånger och sagt att Lesnar inte sa någonting efter förlusten mot Velasquez utan bara drog och sa ingenting. Men senare nämner Dana att Brock ville möta Mir igen "which makes sense" "rubbermatch and everything" Efter det stormas hans twitter med folk som tycker den matchupen suger och då går han ut och ändrar sig för att ge vad fansen vill ha... så det känns inte så troligt. Det hade visserligen varit fett att se Brock 1 gång i veckan |
Citat:
|
Citat:
Att gsp tränar med riktigt duktiga brottare gör inte honom bra på brottning. |
Citat:
|
Kos har riktiga meriter inom brottning, gsp's sparringspartner har riktiga meriter inom brottning och han har fått ett erbjudande att komma på en uttagning. I en mma match är brottningen jämn, men jag tror läget varit annorlunda om man plockade bort slag sparkar och subs.
|
Crocop says "I will be BETTER than 2006! 2011 will be MY Year!"
|
Jag är riktigt skeptisk. Har han förresten kontrakt med Ufc fortfarande?
|
Citat:
|
Jag tror fortfarande på CC :)
Always will! Säger han att han kan göra alla sparkar som förr, är skadefri och har börjat arbeta med vinklar tror jag på det. En klassiker från Andy Hug http://i38.tinypic.com/6ia1s0.jpg |
Citat:
|
Ägande sparkar
3:54 och 9:00 |
Sparkar är coolt :D |
Haha......att det fortfarande finns folk som lever i Pridefantasivärlden. Crocop och Fedor kommer aldrig bli lika stora igen. Det är helt enkelt för stor konkurrens där ute nu.
|
Citat:
|
Hah Myten är alltid lika rolig med sina kommentarer gällande Pride. :D
|
Citat:
Favoriter? Det ordet existerar inte i diskussionen. Fedors management vägrar ju ge honom de tuffa matcherna. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Förresten, om vi ska prata om mismatches, kolla dessa oddsen :D
Rin Nakai -3000 Mika Harigai +1500 |
Citat:
|
Citat:
Cain Overeem Werdum Brock (om han jobbar på slagrädslan) Junior Dos Santos ** Carwin tror jag är för slö. |
Citat:
|
Citat:
|
Den röde skorpionen hade en del bra sparkar också.
PS. Att Werdum skulle vinna mot Fedor igen är nog en chans på miljonen. Han vann på det enda sättet han kunde ha vunnit (all heder till honom för det) men Fedor kommer aldrig att gå i den fällan igen. Brock, hah, zuffor please. Cain, JDS och Overeem ser jag vara bra matchups där utgången är oviss. Men det är fortfarande bara 3 st HW:s. Fedor kan vara den sista kvarlevan av Pride's stora pojkar som lever fortfarande, men lever, det verkar han göra. |
Semmy hade sin första förlust mot Ignashov förresten.
|
Gillar Ignashov. Han har väl haft en tendens att vara rejält ojämn från stund till stund men har är alltid iskall i sina matcher.
|
Citat:
|
Är det inte en tendens bland många av de riktiga "talangerna" inom kampsporten, att vara ojämn, inte leva upp till sin talang, eller balla ur?
Ignashov, Anderson, BJ, Mike Tyson, Badr, osv. |
Riktigt trist att se Ignashovs senare matcher, hur han tappat formen.
Tex hans match mot Badr Hari 2010 tex. |
Prime Frank Shamrock
http://i835.photobucket.com/albums/z...f?t=1293533975 |
Citat:
Jag hoppas och hoppas att cro cop kommer vara i sin gamla form varje match jag ser honom. Jag blir besviken varje gång men fortsätter hoppas att NÄSTA match, då! ;) |
"Gray Maynard is a KO artist....he puts me to sleep everytime i watch him fight.....:) ;)" Lol!
|
Citat:
|
Citat:
PD |
Schaub vs Mir? nix. Schaub vs Struve? nix? Schaub vs Crocop? japp!?
börjar bli rörigt... |
GSP was walking down the street and saw a bunch of ants, they were carrying a leaf with horrendous posture.
GSP stopped and said....... "I am not impressed with your poor form, ants." |
GSP is not impressed with your story.
;) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det trista var ju dock att Frank var den som satte stopp för hans fightingkarriär. Citat:
|
Citat:
Det var bara rykten f.ö. Annars så har han inte en så dålig record, med tanke på att han anses ojämn. 79 - 19 |
|
Hahahaha
Nice touch med Raiden-hatten och hans FINISH HIM var ju bäst! :D |
Classic
|
I wanted to fight him for too long time
Fin gammal intervju med allas vår Wandeco |
|
Citat:
|
Man kan ha kul med en apelsin |
Lookoutwhale är riktigt duktig, använder även mkt passande musik/ljudeffekter
] |
Favoriten
|
2010 DYNAMITE
Ubereem VS Todd Duffee |
Intressant..
Ja Duffee har som sagt inget att förlora. Tror han vägde fördelar med nackdelar och tog chansen. |
Va fasen saknar Ariel Helwani ! Har han tagit ledigt? Satt och väntade på att de skulle komma upp videos där han konfronterar Dana White gällande tungviktssituationen.
Din Florian Jude. Aja du har förtjänat en lång semester! |
Todd Duffee vs Ubereem blir spännade! :D
|
Yeah blir ballt, dom två mest cartoonfreakiga hw fysikerna battling it out. :D
|
K-1 Dynamit!
Jusup är lite förväntansfull här!
Mussasi mot Kyotaro...Har Moussasi fått hybris eller har han insett att han inte kan gömma sig längre efter toktorsken mot King Mo!? Bobb Sappen mot utkastad sumobrottare som bara var halvdan meagashira. Jusup var där! Jusup satt framme vid ringside i K-1 Scandinavia 2010! Jusup blev oerhört besviken på Sappen bara var där för att "casha" in och äta buffé! Dessutom syntes det tydligt att Sappen hade slutat ta juice. Han var ju fortfarande grov men inget monster. Han hade bara lite rygg och fläskiga vader! Jusup har ju blivit betydligt mer imponerad av köttbitar han sett på gymmen de senaste åren. Sumobrottaren då? Han rökte på och det blev en stor skandal i sumoförbundet! Denna sumo är väl inte hälften av atlet i jämförelse med den UTKASTADE playboyen ASHASHORYOU! Det är Ashashoryou vi vill se i ringen! Och vilka regler sen? Open palm strikes rules, vad fasen är detta bloodsport och Dimak? Crybabyn Shinya Aoki bryr jag mig inte om. Överskattad riskokare! Jusup ser mest fram i mot mötet mellan horse/sharkmeat Overeem mot Todd Gh hakan Duffe. Vem har kört mest kurer i år? Vem går på hormonterapi? Vem har störst armar? Den sista frågan lär vi få besvarad ganska snart... När börjar spektaklet på HDNET? |
Välkommen tillbaka Juzup!
Vi ser hellre mer av dig än den där divan Manuel Ferrara! |
Citat:
Hur var det med tiderna? När går eventet svensk tid? Jusup är för närvarande i Sverige. |
|
Nu står ju Overeem lite längre fram. Men Jusup har faktiskt hört rykten om att Todd Duffee inte alls är så stor som han ser ut.
Tveksamt om Duffee är 6'3 (1.91) på den där bilden. Han ser snarare ut att vara 6'2 (1.88), medan Overeem verkar vara upp mot 6'5 (195-196 cm). Har Duffee gått av hormonterapin eller är bilden bara extremt missvisande? |
Citat:
EDIT: Jusup: Ja, tror bilden är missvisande. Kollar man på presskonferensen när de sitter på samma avstånd från kameran, så ser iaf Duffees huvud större ut än Overeems. |
Kommer vi få se Chiyotaikai chops? http://www.sumo.it/articles/189.jpg
|
Citat:
Duffee ser definitivt ut att vara över 190. |
|
|
olwe är imponerad av att jusup talar i tredje person om sig själv =).
sedan: "Dream lightweight champion Shinya Aoki’s clash with K-1 Max veteran Yuichiro Nagashima will feature one three-minute kickboxing round, followed by a standard five-minute MMA round. The fighters will use open-fingered gloves throughout. If no winner is decided in the eight minutes of competition, the fight will be declared an automatic draw." källa: sherdog Sicka stollar de dära japaneserna. Fast lite kul. |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:26. |
|