![]() |
|
Citat:
Var sjukt peppad på det sen såg jag demot och blev jättebesviken. Hur står det sig jämfört med tex dragon age? |
Citat:
Pawn-systemet är också coolt, även om det finns en del att polera... vissa klasser har inte så duktig AI t.ex, och så säger de samma sak efter ett tag. Det som saknas är endgame, det finns inte just nåt att göra när man spöat Ur-Dragon ett par gånger. Fast nu har de å andra sidan patchat in hard mode och timed run, så jag kanske skulle köra ännu ett varv... :D |
Det som är så bra med Dragons Dogma vad jag har sett och hört är att det är som en lång dungeon crawler.
Har sett clips och streams men inte spelat det själv ännu, gillar när det blir natt och man blir väldigt utsatt i mörkret, underjorden verkar väldigt cool också! |
Citat:
|
Dragit hem GTA SA på ps3.. Aah the memories!
|
Ett gäng gamla tanter spelar Playstation 4:
http://vimeo.com/38247727 Nej men hyffsat snygg animering iallfall xD |
Svårt som fan med en topplista över årets spel, är nog fan bara förstaplatsen som är given, och det utan tvivel, årets spel 2012 heter utan tvekan:
1 The Walking Dead 2 Dishonored 3 Max Payne 3 4 Black Ops 2 5 Forza Horizon 6 Sleeping Dogs 7 Journey 8 Borderlands 2 9 Trials Evolution 10 Spec Ops The Line 11 Mass Effect 3 Yes, thats me top11 över spelåret 2012, no rights, no wrongs, just me personal smak. |
Citat:
|
Fick hjärnsläpp när jag skrev det tror jag, missade ett spel som dessutom ska vara högt upp!
1 The Walking Dead 2 Dishonored 3 Max Payne 3 4 Black Ops 2 5 Hitman Absolution 6 Forza Horizon 7 Sleeping Dogs 8 Journey 9 Borderlands 2 10 Trials Evolution 11 Spec Ops The Line 12 Mass Effect 3 |
Jag hänger inte med på alla "nya" spel och konsoller...Håller mig till GameCube och Nintendo 64 :d Det är nog lagom vad jag klarar av...*flex*
Zelda är grejer det*drool* |
du hade inte me farcry 3 ella?
|
Citat:
|
Egentligen hade jag velat peta in DayZ ganska högt, men det är ju inget tvspel... än...
Ryktas ju om att det ska komma till konsol, hoppas. |
Kan endast konstatera att jag har spelat alldeles för mycket det gångna året.
Min top 5 2012 1. Dishonored 2. Journey 3. Halo 4 4. Hitman absolution 5. Kingdoms of Amalur Kort om vad jag tyckte om några andra stora titlar från 2012 AC3 - Började segt som slem men blev bättre. Givande för den som ville ha en historielektion mindre givande för den som förväntade sig en reformation. Med tanke på Ubisofts budget för spelet så blev de få och förvånansvärt små förändringar en enorm besvikelse och då har jag inte ens nämnt BUGGARNA. Buggar... svävande gevär och kroppar, hästar som fastnar med huvudet i tak, hästar på taken och NPCs som springer in och fastnar i omgivningen. Plus för friheten, bra kontroll och förvånansvärt bra drawdistance. 5/10 Darksiders 2 - Oh yeah sa jag till en början, blev ganska "meh" när jag klarade spelet på 9 tim(inklusive bossarna man var tvungen att söka upp själv och Arena(cruicble)). Enorm förändring från första spelet, dregglar fortfarande när jag tänker på en del av bossfighterna. Förbättrade pussel, större värld och mer att utforska. Som tidigare nämnt dåligt med speltid och utdaterad grafik. 7/10 Black ops 2 - Nej tack Max Payne 3 - kändes inte som Max Payne, spelade endast 3-4h FIFA 13 - Hade inte spelat fifa sen 99'. Så det går knappast att göra en ärlig jämförelse, men vilken förvandling. Det har plötsligt blivit ett verklighetstroget spel med intressanta spellägen. Möjligheterna är oändlig om man har någon/några att spela med. Saknar att man kunde glidtackla målvakten (^^,) Inget betyg då det skulle bli missvisande. Far cry 3 - Bra story, mycket valmöjligheter(jaktmoment och jakt uppdrag), lång hållbarhet och FRIHET! Totalt misslyckande med sidouppdragen(förutom jaktuppdragen), upprepning.se. 8/10 Sleeping dogs - Ett av årets överraskningar, intressant och innehållsrik story, häftig design och perfekt balans mellan nyskapande (fighting) och återanvändning från True crime serien. Fullständigt galen(i negativ bemärkelse)bilfysik, tråkigt DLC. 8/10 Prototype 2 - oövervinnerlig har varit en dröm sen jag var liten, i prototype fick man uppleva det. Det låter både intressant och underligt att kunna kasta helikoptrar, pansarvagnar och att omvandla människor till tentakel-bomber som man kan kasta in i folkmassor mm. Det var både intressant och roligt i ungefär 1 tim. 3/10 Får snart hem Soul Calibur 5 och NFS:Most wanted, åsikter någon? |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:55. |
|