![]() |
|
|
Citat:
Bra fighter, inte alltid alla hästar hemma. Nu tror jag ju inte att han har pungat upp med en miljon dollar för sitt camp men man ska aldrig säga aldrig med Quinton... |
Någon som har bra stream till Dream?
|
Haha Imanari är sjuk :D
|
Någon som har en länk till en dream torr och vill pm:a?
|
Citat:
Also, vet nån när bellator drar igång!? Är sjuukt sugen på att få se Joe Warren vs Alexis Vila Öhhh... har galan redan varit!? Gick in på deras wiki och fick se några resultat jag INTE ville se |
Ja, jag tror den har varit redan.
|
Ufc weighins och strikeforce challengers till sen lördagsfrukost, livet är gott.
|
Citat:
Hamnade i en twister på BJJn, det var fan inte skönt :D |
Citat:
Kör du bara bjj eller hela mma paktet? |
Citat:
|
Citat:
|
Sett en del strikeforce challengers nu, jag gillar när hungriga fighters får en chans. Men oftast är strikeforce challengers rätt slätstrukna galor. Tankar väcks att strikeforce haft främst ekonomi och stake att satsa stort och att de satsat på publikfriande matcher med stora namn.
Men det jag inte tror de har är ett team som håller matchmaking i stil med det UFC gör, det WEC gjorde och det Belator försöker göra. Att bygga spännande matcher från underkortet och upp, att försöka leverera aktion på varenda litet kort man kör. Det är så man bygger ett varumärke och det är så man vaskar fram stjärnor. Strikeforce är svaga i den aspekten. Det de varit bra på är att ta stjärnor på lite dekis och matchat upp dem till form. Men att bygga stjärnor från grunden? Nej. |
Citat:
Söndagseftermiddagen är räddad! |
Citat:
Sen kom Zuffa.. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:55. |
|