![]() |
|
Clinch/Ground´n pound har jag inte lika mycket till övers, eller jo ground´n pound är fint men bara om det är Lesnar som smiskar på :D
http://www.youtube.com/watch?feature...YqRHIVc#t=389s |
Silvas rekord:
25 av 31 vinster på avslut (vet inte om det är något rekord, men imponerande och en mer än Fedor). Most all-time knockdowns in UFC history - 15 No. 2 - Chuck Liddell, 14 No. 1 in significant strike accuracy - 68.5% No. 2 - Cheick Kongo, 61.3% Longest all-time UFC win streak - 14 No. 2 - Georges St-Pierre, 9 Best all-time UFC win percentage - 1.000 (tie) No. 2 - Cain Velasquez, 1.000 Most title fight victories - 10 No. 2 - Georges St-Pierre, 9 Most UFC title defenses - 9 No. 2 - St-Pierre, 6 Longest reign by days - 1,779 |
Citat:
Du måste älska Diego Sanchez. |
Nja, men däremot är jag svag för JDS :) Det är ganska underhållande när han släpper lös.
|
Bernie Hopkins tellin ' it
|
|
Guile theme goes with everything! :)
|
Herb Dean hade gärna fått slöa lite med det där stoppet och låta Schaub käka iaf en fet jävel till.. för att betala mot vad han gjorde mot cro cop
|
Någon som vet var det var för flagga Nog höll upp efter matchen? Brasiliens men med någon annan symbol i mitten?
|
Jag måste slå ett slag för Palhares/miller-fighten. Helt sjuk. Se den om ni bara sett main card.
|
Citat:
Paul Harris..Ja..Vad ska man säga. Han är verkligen byggd som en stubbe. |
Ouff! Vår nästa svensk, Papy Abedi får det tufft i UFC-debuten.. vs Thiago Alves @ UFC 138.
|
Palhares för president, byggd som ett stenblock och lite speciell mentalt...
Hur fan hamnade Tiago på facebook prelimnsen? Underbart att se Big Nog vinna. Shogun med den hungern och i den formen är farlig för vem som helst. Spindeln vinner sina matcher genom att krypa in i örat på motståndaren och lägga ägg. Bäst på mindgames i mma någonsin? Bra gala! |
Mindgames? Det hjälper nog att han kan göra typ precis vad han vill. Snarare det attributet som vinner matcher.
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:51. |
|