![]() |
|
Citat:
Jag har inte Evans matchen färskt i minnet men har inte för mig att de låg ner allt för länge? |
Citat:
|
Han använder sin brottning för att hålla matcherna stående, samma sak som Liddell gjorde
|
Ja givetvis, men takedown-försvar behöver väl inte ha något med brottning att göra överhuvudtaget? Machida är rätt vass på det och han pysslar ju med "karate".
Skit samma, blir svårt att förklara vad jag menar. |
Machida har även sysslat med Judo, BJJ, Sumo och massa annat. Klart att takedown försvar även är brottning
|
Citat:
F.ö. så har Machida också specifikt tränat Sumo som är en typ av brottning. |
GSP har sin grund i karate, kanske bästa mma brottaren idag, men det är inte det att han har karate som grund som gör honom bra på brottning utan att han har bra fysiska attribut och att han har hårdtränat mmabrottning i många år.
|
Hur funkar Joe Rogan i Fox studion utan Goldie? :D
Gillar introduktionen av Tjock Herre upptagen med mobilen, Rashad (med avbruten jingle), Chuck Liddells mördarblick, Hur GSP och Frankie Edgar har förändrats etc ;) |
Hahahah :d
|
Hahahah, detta var verkligen dåligt. :laugh: Konstig introdokutionsmusik som inte hinner sluta innan Joe börjar prata med en väldigt obekväm röst. Hur tänkte dem när Joe fick detta jobbet? Ganska uppenbart att någon som Goldberg eller liknande skulle sköta detta mycket bättre.
Känns nästan som att man skulle kunna kasta ihop något vettigare själv. |
Utav ren nyfikenhet: Vad var poängen med Gus Johnsons extrema sminkning i Strikeforce? Något jag alltid undrat.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:38. |
|