![]() |
Inte sett den här tråden förut. Grattis! Måste vara väldigt kul att få en bok publicerad. Funderar på ett köp.
|
Har ni några färska uppgifter på hur många böcker som faktiskt sålts?
|
Jag kan varmt rekomendera denna bok.. mycket intressant läsning för alla kollisar. Gjorde min sommar extra bra! :) Tack vedder och guddi!
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
Helt olika genres, men ändå, bra siffror för er :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Under våren ska jag både skriva masteruppsats och jobba som forskningsassistent så då finns inte mycket tid till annat. |
Har den nu liggandes vid nattduksbordet och väntar på att bli läst. Min svåger lånade den över jullovet och läste den som om han vore helt besatt. Så nu förväntas bra läsning! Fast det finns det iofs inga större tvivel om efter att ha kikat igenom det mesta på träningslära.se
|
Jag bumpar denna så alla nyreggade får upp ögonen för boken. It's beyond awesome!
|
Bra bok! :thumbup:
|
Beställde den i fredags :)
|
jag läser den på bussen på väg till flickvännen, tar 1 timme.. tiden bara flyger när man läser den :)
|
Någon som noterat den på något lokalt bibliotek?
|
Jupp, Uppsalas stadsbibliotek har den.
http://bibli.se/work_details?workid=...c-7815b63d3960 Fast man har ju givetvis ett eget ex ändå (kommer snart ut till Flogan och våldgästar Nicklas för att få den signerad) |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:28. |