![]() |
|
Min gissning att den typiska Silva-hatern är en redneck i tapout tshirt med tribal tatueringar, som bruksar chanta USA, och gillar fighters som blockar slag med käken eller är fd soldater.
|
Enda plumpen i protokollet för min del angående Silva är när han fjantade runt med att hoppa och ha sig bakom domaren. Sen kan det ju bli lite tråkigt med counterfighting om ingen vågar gå in för att han är så vass. Där förstår jag dock bägges gameplan.
|
Som Overeem sa efter Werdum-matchen: "It takes two to tango." :D
|
"James Toney vs. Ken Shamrock booked for September"
Va fan.. Haha orka! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag undrar dock verkligen vem det är som står för kalaset... James Toney fick, om jag inte missminner mig, 500 000 dollar för sitt möte mot Randy Couture. Han kommer knappast ta någon random fight för 20 000 eller något sånt nu plötsligt, vem kan punga ut pengarna (vilket borde vara minst ett par hundra tusen dollar) för den här fighten? Jag fick ingen klarhet i om det var någon etablerad organisation bakom, bara att det skulle vara i El Paso Texas. |
Skulle vara kul om inte Shamrock tar ned Toney. :D
|
UFC live imorgon. Vad tror ni?
Matt Mitrione vs. Christian Morecraft John Howard vs. Matt Brown Cheick Kongo vs. Pat Barry States Nate Marquardt vs. Rick Story Håller på Mitrione. Tror Kongo tar Barry. Vetefan med Marquardt och Story men håller på Story. |
Citat:
|
Matt Mitrione vs. Christian Morecraft
John Howard vs. Matt Brown Cheick Kongo vs. Pat Barry Nate Marquardt vs. Rick Story mina bets! |
Pat Barry måste knocka Kongo med en left highkick efter left hooken :D
|
Hioki vart signad av UFC. Nu får vi se om han blir brottogrammad som de flesta andra japaner.
|
Citat:
|
Marquart ute.
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:50. |
|