Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Tävlande/aktiva (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Timme - Styrkelyft? Ja för tusan! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=83638)

LadyInsane 2007-06-18 11:44

Citat:

Ursprungligen postat av Timme (Inlägg 2361639)
Snart får du ge dig ned till gymmet oavsett hur sjuk du är :whipped:

:D

Vill du att jag ska bli sjukare eller din mupp?:D

Timme 2007-06-18 11:51

Citat:

Ursprungligen postat av LadyInsane (Inlägg 2361640)
Vill du att jag ska bli sjukare eller din mupp?:D

Nä men du kan ju inte vara utan träning föööör länge! :smash:

Vem är muppen här egentligen? du eller ja?

haha :P

Rahf 2007-06-18 11:59

Jag undrar vad som är att föredra? Sjuk eller skadad?

Sjuk, ja då vet man att man blir frisk i sinom tid. Men skadad, då får man bara gå omkring och hoppas.

Jag är skadad *cry*

Timme 2007-06-18 12:25

Citat:

Ursprungligen postat av Rahf (Inlägg 2361675)
Jag undrar vad som är att föredra? Sjuk eller skadad?

Sjuk, ja då vet man att man blir frisk i sinom tid. Men skadad, då får man bara gå omkring och hoppas.

Jag är skadad *cry*

Skadad är så mycket värre. Det suger verkligen (som tur är så har jag aldrig varit skadad, bara lite ont här och var men inte någon skada). Var sitter skadan? Vad gjorde du?

BigForre 2007-06-18 12:37

Helvete Timme!? Fortsätter du att öka som du gör i zombieböjen vet jag inte om jag har något att sätta emot snart...riktigt habila vikter och rep.

Rahf 2007-06-18 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av Timme (Inlägg 2361712)
Skadad är så mycket värre. Det suger verkligen (som tur är så har jag aldrig varit skadad, bara lite ont här och var men inte någon skada). Var sitter skadan? Vad gjorde du?

Högra ljumsken, vänster höftböjare och vänster höft. Skulle tro att en bidragande orsak är att jag kört för tungt under en för lång tid.

Ingen benträning denna vecka *cry*

Nitrometan 2007-06-18 21:54

Snart blir zombierna tunga... Tufft Timme.

Du jobbar på bra.

the_PL_man 2007-06-18 22:22

Låter som mi, dock vänster ljumske.
Har dragits med det en längre tid, och försökt rehabba det. Två steg framåt, ett bakåt....

Ledsamt....*cry*

/the_PL_man

Citat:

Ursprungligen postat av Rahf (Inlägg 2362242)
Högra ljumsken, vänster höftböjare och vänster höft. Skulle tro att en bidragande orsak är att jag kört för tungt under en för lång tid.

Timme 2007-06-18 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av the_PL_man (Inlägg 2362880)
Låter som mi, dock vänster ljumske.
Har dragits med det en längre tid, och försökt rehabba det. Två steg framåt, ett bakåt....

Ledsamt....*cry*

/the_PL_man

Citat:

Ursprungligen postat av Rahf (Inlägg 2362242)

Fy vad tråkigt för er båda. Usch för skador! Jag vill så gärna slippa dem!

Timme 2007-06-18 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 2362836)
Snart blir zombierna tunga... Tufft Timme.

Du jobbar på bra.

Tack så mycket :) Det gäller att ligga i och kämpa järnet. Ja snart är jag äntligen uppe i ganska schysta vikter i zombien. Det blir gött!

Citat:

Ursprungligen postat av BigForre (Inlägg 2361731)
Helvete Timme!? Fortsätter du att öka som du gör i zombieböjen vet jag inte om jag har något att sätta emot snart...riktigt habila vikter och rep.

hahaha :D 2x5@85kg i zombie är som en fis i rymden jämfört med 130 i frontböj! Jag har inte ens böjt 130 raw! Men så småning om så kanske jag närmar mig dig i zombie?

Tack så mycket i alla fall :D Jag lovar att jag ska försöka öka så mycket jag kan.

BigForre 2007-06-18 23:14

Citat:

Ursprungligen postat av Timme (Inlägg 2362946)
Tack så mycket :) Det gäller att ligga i och kämpa järnet. Ja snart är jag äntligen uppe i ganska schysta vikter i zombien. Det blir gött!

hahaha :D 2x5@85kg i zombie är som en fis i rymden jämfört med 130 i frontböj! Jag har inte ens böjt 130 raw! Men så småning om så kanske jag närmar mig dig i zombie?

Tack så mycket i alla fall :D Jag lovar att jag ska försöka öka så mycket jag kan.

FFS, du hade ju böjt innan också...sedan reppade du på 85kg och det rörde sig om zombieböj och inte frontböj....säger det är stabil!

Btw, trodde TT var mer discobyggare än han faktiskt är...vilket satans benpass vi drog av idag.

Timme 2007-06-19 08:45

Citat:

Ursprungligen postat av BigForre (Inlägg 2362950)
FFS, du hade ju böjt innan också...sedan reppade du på 85kg och det rörde sig om zombieböj och inte frontböj....säger det är stabil!

Btw, trodde TT var mer discobyggare än han faktiskt är...vilket satans benpass vi drog av idag.

Ah tack mannen, då tar jag åt mig av komplimangen och smaskar lite på den som en bakelse :D

Det låter mycket lovande! Vad tränade du och TT för något? Frontböj?

Timme 2007-06-19 12:50

Ah vad gött!

FU Bänk
3x95 - Boyaah! Det gick riktig bra. Visst var sista rep tung men det gick!
2x3x82.5

10cm Lockouts
2x140
2x145 - Förra veckan så var det inte 10cm, snarare 5cm. Nu var det verkligen 10cm och jag är nöjd :D

Pushpress
4x67.5
3x67.5
4x67.5

rolf 2007-06-19 12:57

Bra FU-bänk Timme!:thumbup: Var det inte du som klagade över att du skulle vara dålig i bänk? Vad ligger bänkmax på just nu?

Timme 2007-06-19 13:00

Ingen aning om var bänkmax ligger, hoppas på så mycket som möjligt :D

Tack Roffe!

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:37.