Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Medlemsbilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Dagsformtråden sista försöket.... (LÄS TRÅDENS FÖRSTA INLÄGG INNAN DU POSTAR) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=182396)

frong 2012-07-15 17:19

Dedication
Ser fint ut, fin symmetri =)

lillburre 2012-07-15 17:30

http://i1146.photobucket.com/albums/...e/4aa7be74.jpg

eliasisaksson 2012-07-15 17:49

1 bifogad(e) fil(er)
första gången jag postar här, samt första gången jag fotat min rygg. Så alla tips och eventuell kritik uppskattas!

tuthpicker 2012-07-15 19:09

Citat:

Ursprungligen postat av exor (Inlägg 5873795)
Aron mycket bra volym. Riktigt snygga armar.

Trapsen växer ruskigt bra..

Kan inte annat än hålla med, detta ser man allt för ofta i mina ganmla kretsar....hur som helst bra jobbat!

*Flash* 2012-07-15 19:28

1 bifogad(e) fil(er)
Formen från inatt efter att min andra middag hade intagits..
Vågen stod idag på ynkliga 46,7 kg (inte morgonvikt) och 161 cm lång*gah!*

Albin Eriksson 2012-07-15 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av *Flash* (Inlägg 5874520)
Formen från inatt efter att min andra middag hade intagits..
Vågen stod idag på ynkliga 46,7 kg (inte morgonvikt) och 161 cm lång*gah!*

Om du inte är nöjd med att väga under 47kg, så varför inte pröva äta mer?

*Flash* 2012-07-15 21:03

Du har inte sett mig äta, finns en anledning till varför jag numer äter middag 2 gånger om dagen..alltså jag vet att jag måste äta rätt mycket för att gå upp i vikt och trodde helt enkelt att jag i alla fall inte borde gått ner 1,5-2 kg i vikt.
Ätit ganska många mellanmål/lunch/middag från max och donken senaste månaden för att sedan äta middag hos mina föräldrar..och så efterrätter och godis var och varannan dag har det blivit också.

tuthpicker 2012-07-15 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av *Flash* (Inlägg 5874716)
Du har inte sett mig äta, finns en anledning till varför jag numer äter middag 2 gånger om dagen..alltså jag vet att jag måste äta rätt mycket för att gå upp i vikt och trodde helt enkelt att jag i alla fall inte borde gått ner 1,5-2 kg i vikt.
Ätit ganska många mellanmål/lunch/middag från max och donken senaste månaden för att sedan äta middag hos mina föräldrar..och så efterrätter och godis var och varannan dag har det blivit också.

Uppenbarligen ligger du inte på kcal+ iallafall det kan vi ju enas om, om du inte går upp vikt så....det enda du kan göra är att äta mer och sluta gnälla, börja räkna kalorier för det första.

*Flash* 2012-07-15 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av tuthpicker (Inlägg 5874725)
Uppenbarligen ligger du inte på kcal+ iallafall det kan vi ju enas om, om du inte går upp vikt så....det enda du kan göra är att äta mer och sluta gnälla, börja räkna kalorier för det första.

Säger inte emot att jag behöver äta mer, räkna kcal för vartenda mål mat jag stoppar i mig lär jag inte börja göra.
Vart mest arg över att jag vägde mindre än jag trodde och om du vill kalla det för gnäll så gör du det.
Om det enda folk vill kommentera är att jag är irriterad över min låga vikt kan ni faktiskt låta bli då jag är fullt kapabel att både äta mer och gå upp i vikt.

Gober 2012-07-15 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av tuthpicker (Inlägg 5874490)
Kan inte annat än hålla med, detta ser man allt för ofta i mina ganmla kretsar....hur som helst bra jobbat!

Tänker inte fråga vad du menar då det vore synd om man låser denna tråd också.

Gober 2012-07-15 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av *Flash* (Inlägg 5874716)

Om du går ner i vikt på en redan så låg vikt så äter du väldigt lite kalorier. Inget illa menat men det ser inte helt hälsosamt ut i mina ögon (det är ju trots allt tillåtet med kritik i en fysiktråd) så du borde kanske ta tag i det där med ätandet om du nu önskar att gå upp.

Botrik 2012-07-15 21:31

1 bifogad(e) fil(er)
Två dagar med dåligt käk är inte bra för formen :)

exor 2012-07-15 21:36

Citat:

Ursprungligen postat av Botrik (Inlägg 5874771)

Bra form. Dock osymetriskt stora traps.

thethoos 2012-07-15 22:02

Håller inte med, bra symmetri enligt mig.

Martinio0o 2012-07-15 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av Botrik (Inlägg 5874771)

Riktigt bra! Bara snyggt med stora traps, bra jobbat! :)

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:52.