![]() |
|
Citat:
|
Riktigt starkt pressat! 40 kiloshantlarna vill jag också använda :P
|
Riktigt starka dips. Vad är tyngsta du testat?
|
Citat:
Citat:
Var och fick massage av hela baksidan igår av en idrottsmassör! Fick höra att det var roligt att få se en så vältränad kropp :) Sånt kan man inte höra för ofta! Hade en del knutor som hon fick bort, det var riktigt plågsamt men jävligt skönt efteråt, rekommenderas :D |
Citat:
|
Citat:
|
Ni har så rätt boys! :D
Marklyft 190kg x 4, 170kg x 5, 140kg x 6 Chins +30kg x 4, +20kg x 5, +10kg x 6, Kv x 18, Kv x 5 x 5 60s vila, mjölksyra och pump2k2 *flex* Som vanligt, Endast 1:a set till failure. Hem och :eating: Bra pass, marken gick suveränt! Kroppsvikt 74,5kg imorse. |
Argh, min rygg är galet mör nu :D Känner mig överkörd! Vilar idag, eller aktiv vila blir det då jag är flytthjälp efter jobbet. Blir lagom skönt med tanke på ryggen :Virro
|
Citat:
|
Riktigt bra mark och chins. 2x kroppsvikten i marken närmar sig, inte långt kvar nu. 210 tar du nog. Bra skit. :)
|
Argh, blir inte av med mina problem med handleden. Antar att det är all "tung" träning som satt sina spår. Kommer göra lite lättare vikter och kortare vila framöver för att kroppen ska kunna få en paus från lågreps. Körde ett intensivt ryggpass idag, det var riktigt kul :) Har glömt hur det känns när svetten sprutar, dessutom var det riktigt skönt att slippa sitta och glo mellan seten :D
|
Vi skulle preliminärt kunna boka in den 22e för besök hos arne? funkar det för dig?
|
Glukosamin? Handledslindor?
|
Citat:
|
Ska prova cissus, handledslindor använder jag redan.
Mina problem fortsätter och jag har fortsatt med högreps som är lite lindrigare. Funderar på att få skadan kollad snart om det inte blir bättre inom kort. Riktigt drygt att inte kunna köra 100% :( |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:26. |
|