![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag kommer att skriva morgondagens pass med vikter och set redan nu eftersom jag måste göra läxa det första jag gör efter träningen. Jag har varit lat igen. Fy på mig!
Så här kommer passet som ska göras imorgon cirka 16.00: 1. explosiv bänkpress 8x20 3x50 4x3x65 2. bänkpress med långt stopp 2x3x65 3. FU bänkpress med stopp 2x5x60 4. biceps |
Bar du inte är lat med träningen så måste du ju tillåta dig att vara LITE lat med skolarbetet någongång.
Aj, aj - dina föräldrar läser väl inte din journal? |
Vad lätt det gick i böjen timme!
Kunde du lägga upp mobilfilmerna på tinypic? det ska jag pröva! |
Citat:
|
Citat:
Japp, tryck bar apå upload video i tinypic! Skit bra! :D Idag kan jag somsagt tyvärr inte skriva mer förens jag gjort läxa. Jag kanske tittar in sent ikväll. |
Som vanligt så kan jag inte hålla mig borta :)
Passet gick iaf skit bra! Och det såg precis ut som jag postade nyss + Liggande french press runt huvudet där jag gjorde 5x5x38-42.5kg (jag vet inte hur mycket EZ-stången väger. Men jag tror att den endast väger 8kg) Nästa vecka så ska jag försöka mig på 5x4x40.5 och veckan där efter så ska jag använda samma vikt och köra 5x5x40.5 :) Detta bli mumma för mina Triceps. Det roligaste och jobbigaste var i alla fall bänpress med lååååångt stopp. Där vi höll varje stopp i minst 3 sekunder. Fy vad svårt det var att hålla andan där nere sammtidigt som man spännde varenda muskel så hårt man kunde. Fy tusan vad det kändes i brösten! Denna övningen kändes helt otroligt klockren! Bänk (låångt stopp) 2x3x65kg (ingen vikt att hänga i granen men mer kommer så småning om) Sedan var det FU Bänk med stopp. Ruskigt rolig var den rackaren! 2x5x60 Jag avlutade då passet med mina liggande french press som jag beskrev ovan och sedan lite strikta bicepscurl. |
När blir det tävling? :) *popcorn*
|
Citat:
I slutet av Februari så bli det Serieomgång 1 i SL! :D Hur går din träning Eleni? Tror du att du kommer att gå med i någon SL klubb snart? Du har helt klart talang för det! |
Citat:
Jo den tuffar på, försöker så gott jag kan...och lite framsteg gör jag väl :) SL? Ska du också börja tjata? Emmzan har redan varit på mig en gång idag ;) Vi får väl se! |
Citat:
Jag vet inte var den hålls men jag kommer säga sedan när jag vet. Men jag kommer att vara med i SL USM i början av Mars och det hålls i Jönköping men det är iof en bit ifrån Lund :( Det vore dock hur roligt som helst om du ville komma och kolla! Då kunnde vi ju hälsa på varann på ritkgit också :D Men du är ju ruskigt stark och om du bara får träna regelbundet så kommer du bli enormt stark! |
Citat:
|
Citat:
Ljud kan man tyvärr bara höra med qucktime då 3gp är ett format av apple. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:06. |