![]() |
Grattis till PB!
|
Citat:
|
såg bilden på instagram och de var ju riktigt bra djup på den! starkt jobbat :)
|
Citat:
|
Dagens pass;
Gick till gymmet med en bra inställning. Jag hade laddat mentalt hela dagen för de tunga marklyften. Väl i stan köpte jag mig lite smågodis och en celsius innan jag jag med musik i öronen gick in i gymmet och värmde upp, passet blev som det var upplagt för, väldigt lyckat; Marklyft 155kg 1x3 157.5kg 2x1 162.5kg 1x1 PB - var helt enkelt tvungen att slå mitt rekord eftersom jag körde på vikter som var så nära. Film. Latsdrag 40kg 3xfailure (blev runt 20reps i varje set) Stretch |
Här händer det grejer!
Grattis till pers! :D |
Citat:
|
Såja! Bra jobbat. Fortsätt med filmer, skitkul o se på lite dokumenterad träning :D
|
Citat:
|
Gårdagens pass;
Knäböj explosiva; 85kg 5x4 Bänkpress med stopp; 75kg 1x3 77.5kg 1x1 80kg 1x1 - PB med stopp 77.5kg 1x1 Benspank 90kg 3x6 Hantelpress 25kg 3x10 Mage - hängande benlyft och diverse andra övningar Stretch |
Dagens pass;
Knäböj; - film 125kg 1x3 - PB!! 2x1 Bänkpress 70kg 5x3 Mage Hängande benlyft plankan |
Dagens pass;
Knäböj; - film 125kg 1x3 - PB!! 2x1 Bänkpress 70kg 5x3 Mage Hängande benlyft plankan |
Bra jobbat i böjen Edwin! Gött att se att någon verkar prioritera det, jag själv är lite smått seg på benpassen :( Men fortsätt så, blir kul o se när du börjar tävla nu också :D
|
Citat:
Det är bara ett träningspass kvar före tävlingen nu! |
Snyggt! på 125x3 så var sista repititionen fan bäst!
Sen stänkte du ju bara upp singlarna! :D Jag tror det kommer gå grymt på tävlingen! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:45. |