![]() |
rätt 2g/kg kv räcker.
carbs carbs carbs! :D Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 |
Citat:
Citat:
|
Menar sammanlagt av allt. Du ska räkna in proteinet från allt du äter, även pasta, ris, potatis etc. Proteinet blir fullvärdigt eftersom du kompletterar med kött, mejeriprodukter, fågel etc.
|
Citat:
|
Citat:
|
Tro mig jag körde lchf ett tag, höll mig borta från alla carbs... Åt min första potatis på ett år för ngn vecka sen. Idag drog jag i mig 1kg ;) tro på dig sj å låt int hjärnspöket herska!
|
Citat:
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 |
34e loggen:
Ålder: 18 år Vikt: 65,0 kg Längd: 183 cm Dagens kaloriintag: 3100 kcal Dagens träningspass: Bröst-triceps Fysisk status: Fy hel*ete vad jobbigt det var att trycka i sig så mycket kolhydrater! *gah!* Min kropp var uppenbarligen inte van vid det så höll på att spy ett antal gånger men jag lyckades trycka ner mina kalorier (3100 kcal/ 37,5 f/253.5 p/400 k)! Träningen gick bra och jag lyckades med en 7:a i bänk på 85. Fick inte helt kontakt i triceps i alla mina övningar idag däremot (bara i tricepscurl). Men det ändras nog efter morgondagens dips! ;) Psykisk status: Var hos läkaren innan idag och jag kan lugnt säga att jag aldrig varit så förbannad i hela mitt liv. Han kom och berättade att de glömt remittera mig till en psykolog och att det nu inte fanns någon ledig. Sen frågade han vad BUP hade hjälpt mig med och jag svarade ärligt: INTE ETT SKIT! Det jag lyckats åstadkomma har varit av egen vilja och med stöd och råd från kunnigare människor på kostområdet än han som läkare är (koloister). Jag har gett dem en månad, har jag inte fått en diagnostisering av mitt problem då så avslutar jag min kontakt med dem. Annars har dagen varit bra och jag gillar det faktum att jag märker för varje vecka att jag orkar mer! :) Psykiskt mår jag bra helt enkelt. |
Mumsig carbload där.
Know that feel bro' med vården. *hug* |
Citat:
|
Härligt att se; Du är stark och tro på dig själv_%%%
|
grymt där med carbsen ;)
Hur lätt det är att trycka ner dom beror på vart dom kommer ifrån. potatis skulle jag säga är svårast :D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:25. |