![]() |
|
Citat:
Men om du skaffar det så kan vi ju lira lite då vi har varandra på PSN-listan! Kul att spela mot någon som är "lika dålig" :D Grafiken i spelet är dock otroligt nice, och jag tror det är ett jäkligt bra fightingspel om man har tiden att lägga ner timmarna (månaderna?) för att bli bra på det. |
Någon som testat "All round hunter" till 360 (jaktspel) eller annat jaktspel ?
Någon som vet något skojjigt frågesportspel till 360 med bredd på frågorna, finns ju TP nu till 360 men har fått dåliga recensioner å vet inte om de är på svenska ens, men kanske är bra? |
Citat:
Det finns ju ett par frågesports-spel med filminriktning som verkade roligare. "Scene it" heter de. |
|
Citat:
|
Citat:
Scene it är endast kring film alltså? Men är de typ som buzz att alla får svara eller är de mer "tur-ordnat" ? :) |
Jag har lite problem med att koppla min 360 till internet via router, någon som kan hjælpa mig med det? :)
Køpte nyligen ny 'router' som ger både tv och internet, och har funkat busenkelt att koppla in PC genom att bara skriva in løsenord. Att koppla in xbox var mindre lætt och den hittar inte ens fram till routern, trots att jag anvænder kabel. Det enda jag fick ut av xbox supportsida var att jag kan skriva in IP-nummer och en del annat, som jag inte vet vad det ær, før att hjælpa den hitta rætt. Vet inte vad jag ska leta efter eller var jag ska skriva in vad. Någon som ær duktig på detta eller løst ett liknande problem? Tacksam før svar! |
Såg att Scott Pilgrim var deal of the week på Xbox. Är sugen på att skaffa det bara för musiken. Är det roligare om man spelar med andra? Har testat Castle Crashers men det var inget jag fastnade för, dom är väl liknande?
|
http://www.youtube.com/watch?v=prLbI...layer_embedded
Skön video! Btw, måste säga att BO har ett av de grymmaste spelomslagen evah, riktigt bra gjort : ) |
VIP Map Pack 7 på väg till BC2, äntligen nya banor! (Även om iaf två av dom är remakes på äldre BC1-banor).
http://blogs.battlefield.ea.com/batt...mpany-2.aspx## |
Citat:
Markbiten har både för och nackdelar mot UFCs system, gillar inte att man bara kan avancera åt ett håll, vill kunna gå från halv till mount, baka till sidomount, north south, ta rygg, etc. Som jag förstår det så finns det bara en progression att avancera på marken och det känns lite begränsat. Vidareutvecklar dom spelet på sina styrkor så kan det bli det bästa tv spelet någonsin i uppföljaren typ... Dead rising äger också hårt, inte haft tid att spela det så mycket bara. |
Köpte black ops idag och jäklar vad kasst det är! :(
|
Krävs jävligt mycket mer skicklighet för att spela black ops än vad det gör för att spela MW2. På MW2 kunde man stå o campa i något avlägset hörn i banan och dra iväg noobtubes hela matchen, nu när det är betydligt mycket svårare så börjar folk klaga. Jag ger tummen upp för BO!
|
jag tycker inte det är samma känsla som i mw 2, sen är ju grafiken rent av ful, som dessutom laggar lite på ps3..
|
Lite info om Darksiders 2, länk.
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:39. |
|