![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Den jag är tillsammans med älskar jag, och då ställer man upp i våt och torrt, och personen i fråga går före allt annat. |
Citat:
Citat:
|
Själv har jag stora problem med tjejen nu... hon kan inte komma hit över jul/nyår pga att hon har tenta i Januari, så vi tänkte att hon skulle komma efter den. Nu har det visat sig att jag har en deadline 1a Februari för en artikel till en stor konferens i USA som är ytterst viktig för min professor att jag skickar in mitt papper till. Berättar detta för tjejen, hon är inte glad just nu... o allt känns som mitt fel, o jag får all skuld. Men egentligen har jag bara lust att säga åt henne att "vafan, din skola går ju lika mycket före som min, sluta skuldbelägga mig". Gah, vettefan om det här håller längre
|
Citat:
Att vara i en relation handlar om att ge och ta. Om allt givande är en pålaga låter det inte som om det är din grej? |
Citat:
|
Hmm...jag dejtar en kille som tränar slaviskt 5ggr/vecka.
Man får arbeta runt det. Jag hade inte mått bra om jag "tvingade" honom att ge upp något som var viktigt för han (träningen). Men det kanske är lätt att säga när man är två personer som har olika lägenheter och ingen familj ihop. |
Citat:
|
Hur hanterar man flickor som ljuger som besatta? Om allt, till alla och det verkar vara olika versioner till alla inblandade. Om hon konfronteras blånekar hon, trots bevis.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Det är mitt ex vi pratar om, och det blev väl mitt ex just på grund av den här anledningen. Och ja, hon har alla tecken och beskrivningar om Borderline som finns. Hon däremot vill inte gå till psykolog, för hon "tror inte på det". |
Citat:
|
Hur undviker man att vara svarsjuk? Går det ens? Jag har aldrig varit svartsjuk förut men i den här relationen är jag verkligen det och jag gillar det inte. Det är en sjukt oattraktiv egenskap och det ger mig ångest över hela relationen.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:38. |
|