![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Men CEJ, något var ju fel - motorcykeln ville inte starta. Det är vad han borde ha sagt till henne.
|
Citat:
Jag har dock aldrig dateat någon som uttryckt sin politiska åsikt så tydligt på en datingsida. För mig är bara det budskapet ett tecken på att personen står laddad till tänderna, redo att klassificera och döma andra människor utifrån deras politiska åsikt utan att ens lära känna personen. Det finns "typiska sossar" som röstar blått och "typiska moderater" som röstar rött. Men den jäkla miljöpartisten som dissade mig för att jag inte var grön förtjänar fan en haschplanta, jag blev sjukt sugen att skicka ett mail till henne och säga att jag bor på landet och dumpar ständigt motorolja i naturen, älskar skövlandet av regnskogar och är aktiv aktieägare i tyska kolkraftverk. |
Citat:
Är det då inte bättre att säga som det är? |
Råd önskas, min tjej och jag har blivit inbjuden till sin ena chefs 40-års firande, och hon är angelägen om att få träffa mig.
Min tjej jobbar på ett litet företag så de är väldigt goda kollegor, men jag är högst otaggad och gillar inte sociala tillställningar överlag av denna typ. Min tjej gillar att göra såna typer av saker, inte jag. Det skulle betyda mycket för min tjej säger hon. Jag förstår inte den här grejen med att vilja träffa folk som man inte vet vem det är, om en polare skaffar tjej, jag bryr mig inte eller är inte intresserad av att träffa vederbörande. Egentligen vet jag väl att svaret är ja eftersom man ibland får ställa upp för varandra, men skulle ni anse det OK att säga nej ändå? |
Citat:
Jag skulle gå, och försöka göra det bästa av situationen. Inte fundera destomer. |
Citat:
|
Citat:
Jag ska på maskerad imorgon... |
Citat:
|
Citat:
|
vad sager ni, ar matlagningskunskaper en essentiell egenskap att besitta for att anses som "attraktiv"?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:52. |
|