Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   tråden om dating, relationer mm (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=146778)

Jockefoten 2011-10-31 20:22

Hade jag fått ett meddelande ifrån någon hade jag svarat på det direkt. Känns onödigt att sitta och behöva komma ihåg att svara på meddelanden senare.

Sparven från Minsk 2011-10-31 20:24

Citat:

Ursprungligen postat av Jockefoten (Inlägg 5386222)
Hade jag fått ett meddelande ifrån någon hade jag svarat på det direkt. Känns onödigt att sitta och behöva komma ihåg att svara på meddelanden senare.

Jag gör som du, plingar det till svarar jag omgående. Är jag upptagen, relativt omgående.

shadowfire 2011-10-31 20:26

men inte nu igen, detta har vi ju redan gått igenom :) . alla är olika.. själv kollar jag av mobilen max, absolut max 1ggn/dygn

shadowfire 2011-10-31 20:36

å hur svårt kan det vara o skriva en presentation om sig själv på en datingsite för att tilltala andra?

"är 25 år, gillar o umgås med vänner, hör av dig om du undrar över något"

Om jag undrar över något? Ja, hur ofta bajsar du?
För helvete! Jag vet att man inte får förknippa intelligens med vad folk skriver på sina presentationer och jag vet att jag kommer bara låta som mikaelj nu, men för faen, ska du vistas på en datingsite så ANSTRÄNG dig för bövelen!

Ni hittar nu mig som surfdtanigjävlagubbe på nätsiterna.

Tricklew 2011-10-31 20:38

Citat:

Ursprungligen postat av shadowfire (Inlägg 5386258)
å hur svårt kan det vara o skriva en presentation om sig själv på en datingsite för att tilltala andra?

För helvete! Jag vet att man inte får förknippa intelligens med vad folk skriver på sina presentationer och jag vet att jag kommer bara låta som mikaelj nu, men för faen, ska du vistas på en datingsite så ANSTRÄNG dig för bövelen!

Ska kopiera detta inlägg och skicka iväg till nästa tjej med den beskrivningen. :)

Cilia 2011-10-31 20:39

Men vad hände med händige Märta Skuggan?

shadowfire 2011-10-31 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av Cilia (Inlägg 5386268)
Men vad hände med händige Märta Skuggan?

Händige Märta har varit på tok för passiv för min smak, ännu en "ni grabbar ska allt få jaga skiten ur oss va, ha ha ha, vi sitter bara här o småmyser o vägrar höra av oss, precis som på planeten Mars"...

Orka.

Angel 2011-10-31 21:12

Tror fortfarande Lellan är din perfekta partner....hon har allt du vill ha.

shadowfire 2011-10-31 21:27

Citat:

Ursprungligen postat av Angel (Inlägg 5386365)
Tror fortfarande Lellan är din perfekta partner....hon har allt du vill ha.

näh. Jag har en kaffe som jag ska ta med en tjej som ser ut som lellan dock (fast lellan blir arg när jag säger detta). Ingen aning om hur hon är, men verkar trevlig, även hon mamma till en pojk o så. Men där tar nog likheterna slut också.

C.E.J. 2011-10-31 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av Elso (Inlägg 5386123)
Troligtvis inte eftersom personen som vill gå hem exakt på minuten och har ett berikat privatliv vill inte ha ansvar på jobbet.

Är du seriös nu? Känner du inga arbetare? Jag förstår inte hur du drar slutsatsen att en del (de flesta) väljer "ansvarsfria" jobb just för att de inte vill ha ansvar. Det kan inte vara så, tror du, att det är andra prioriteringar som leder till att man tar ett ansvarsfritt jobb? Hör och häpna, men väldigt många föredrar att vara lediga när de är lediga, vilket man inte kan vara om man typ är banknisse eller vad du nu är.

mikaelj 2011-10-31 22:46

Citat:

Ursprungligen postat av shadowfire (Inlägg 5386258)

Äntligen!

Ignorera alla som inte är skrivkunniga eller inte kan uttrycka sig intressantare än en klase bananer.

stevebc 2011-10-31 22:59

Intressant RSA om kommunikationssvårigheter som ofta diskuteras i tråden.

shadowfire 2011-10-31 23:20

Citat:

Ursprungligen postat av mikaelj (Inlägg 5386713)
Äntligen!

Ignorera alla som inte är skrivkunniga eller inte kan uttrycka sig intressantare än en klase bananer.

skillnaden är väl att jag mailade henne o frågade om jag inte kunde få se henne naken i cam.

mikaelj 2011-10-31 23:29

Citat:

Ursprungligen postat av shadowfire (Inlägg 5386788)
skillnaden är väl att jag mailade henne o frågade om jag inte kunde få se henne naken i cam.

Haha, det var ungefär som att ignorera henne. Bra där!

MrBoris 2011-11-01 02:53

Citat:

Ursprungligen postat av mikaelj (Inlägg 5386713)

då finns det ju inga tjejer kvar på dejtingsiterna

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:14.