![]() |
Sen när möter Jones Brandon vera??
EDIT: Fail, detta var ju inte alls dagens gala. |
www.HQLiveSportS.com
Streams som jag TROR funkar, är reklam just nu men det verkar vara rätt. Gå in på sidan och clicka vidare. Står Jones vs Vladimir på första sidan. |
Verkar sätta igång nu efter reklamen. (Länken jag postade funkar för mig i bra kvalité)
|
gomi vs tyson badonkadonk griffin!
|
Nu verkar det funka, Dared. Öppnade den förut och då visade dom Jones vs Vera.
|
CERO!
NU ERE FIREBALL KID VS BADONKADONK!!!!! Ömgz! |
jÄvlar.
Fan vad ful texten blev, värt ett försök! :D |
O M G
FIREBALL KID IS BACK IN da HIZZOUZE!!!! |
!!
:D Platt som en fisk föll Griffin |
Badonkadonk vill inte kramas och pussas med fireballkid efter matchen.
|
haha, najs krok!! Kul
|
Citat:
|
Groteskt öga på Howard :S
|
Holy shit
|
Oliveira var GRYM!
|
Citat:
|
HELLO! No Speak English! Thank you!
|
Fan va snyggt.
|
Chael sonnen, HAHAHAHAHHAHAAHHA. "I got a message for Anderson silva, you've been ducking me for 4 years.." :laugh:
|
Citat:
|
Citat:
|
Munoz brottning ser väldigt vek ut..
|
Det är Okami som har bra TD
Munoz ser bra ut vanligtvis |
Pinsam domare som gav Munoz vinsten. lol
|
Aww Titos son heter Jacob! :)
(Tito heter själv Jacob) |
OMFG
hype my ass |
Det gick rätt snabbt ja.
|
SATAN va bra Jonny bones är.
Hiskeligt atletisk och teknisk. |
Måste fan se mer av Jones!
|
Toney more worried about potential murder charges than Couture's takedowns!
Citat:
:D |
Börjar bli ett fan av Bones Jones nu :)
Hans armbågar är ruggiga... Dags för svårt motstånd, sen en titelmatch va? Kan han klampa över Matyushenko sådär enkelt så undrar man ju vem som stoppar honom.. |
Var det bara jag som kikade på ufc live? :)
|
fyfan va domarn fuckade den där matchen(jones vs janitor),jag blev så förbannad,the janitor va fullt medveten.fan va förbannad jag blir.detta är samma sak som om dom skulle stoppat brockmatchen när carwin stod o slog på han i 3min
nae jag blev bara arg,såg ni hur jones stance va under matchen? lekte han andersson silva eller.jag tyckte det va jävligt löjligt, neger dommaren är död för mej nu.tycker jones beteer sej arrogant |
Citat:
|
Citat:
|
|
Citat:
Visst han kunde kanske ha fått sig loss men det vet inte domaren i förväg och det är hans uppgift att tänka på idrottsmännens hälsa i första hand. |
Oj, CpÅke kanske bara skojjar..
|
Citat:
hah lol idrottsmän, dom är fighters i första hand. och om du frågar vilken fighter som helst så fortsätter dom att slåss även fast dom riskerar att skada sej, |
CpÅke trollar bara, disregard! :)
|
Citat:
seriöst nu kommer Matyushenko åka hem,han blev inte ens svettig undermatchen,han tränade i månader och nu kollar han sej i spegeln inte ens ett blåmärke.han hade säkert heldre kört fullt ös blivet helt sönderslagen och kollat sej själv i speglen o veta att han gjorde faaan en fight. han skulle säkrt kommit ut ur det där greppet och om inte då hade han fått tappat men helvete dommarn kunde ju ha gett han iaf 10 till sec.matt hamil matchen försvara sej inte heller han bara låg o tog emot och den stopppa dom inte+brocklesnar varför kan ni inte bara hålla med om att dommarn stoppade i förtid? |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
och jag är jävligt trött på att dom som representerar mma i sverige är alltid nån stornäsad turk som ska framhäva mma som en sofistikerad sport samtidigt som han smörjer deras rövhål extra med fin svenska, dom slår varandra medvetslösa i ringen, vad mer finns det att säga, helvete hela asien hyller fighters som hjältar när dom kliver upp i ringen, i sverige blir du sedd som en apa http://www.geekologie.com/2009/11/wt...t_tube_fig.php kolla bara japan dom slåss i ringen med ett par lysrör som ett par jävla idioter och dom blir hyllade! nu det är grejjer det om det finns en sport som orsaker våld så är väl endå fotboll men det verkar ingen bry sej om? hur många dör inte i fotbolls relaterat våld och hur mkt håller folk inte på med förstörelse i samband med fotboll? |
:laugh::laugh:
|
Citat:
har du hjärnkapaciteten att faktiskt utföra en full mening istället för att svara på allt med bilder och korta fraser som något jävla downie som studerat första klass matte bok i ett flertal år |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Justified stoppage och det visste Matyushenko med som inte visade prov på något klagomål. |
Matyushenko fick 13 lr 14 armbågar i den matchen...
|
USA USA USA...err... *faceplant* TOKYO TOKYO!!
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vännen, att klanka ner på någons intelligens med förortssvenska och särstavningar väger inte särskilt tungt. Bara ett tips sådär. |
Citat:
|
Citat:
Domaren kan bryta matchen av olika anledningar. Motståndaren kan ge upp (tap out). Matchläkaren kan bryta matchen. Så nej... |
Citat:
|
Jättefin intervju med James Toney
"MMA is scared of me" |
Betalar amerikanerna $50 för att se en jävla gala?
|
Citat:
|
Ganska roligt med tanke på att vi ser allt gratis på tv4sport. :D
|
Big John förklarar för Werdum (samt kramar Babalu lite) innan Fedor-fighten.
|
Alltså allt snack från Toney får än fan att överväga om Randy verkligen kommer vinna.
edit: I'm falling for the hype. |
Älskar James Toney, som kommer vinna matchen med hans modifierade Gogoplata kallad "Toneyplata".
Här äger James Toney de brittiska boxarna Nigel Benn och Chris Eubanks med Mickey Rourkes hjälp |
Haha Toney är för skön. "Im the best at any sport"
|
Citat:
|
|
Citat:
Om man tittar på dom 3 olika matcherna som du Åke har nämnt så är dom ju ganska olika med tanke på dom 3 olika positionerna armbågarna/slagen kommer ifrån. Ståendes lutande över (Brock-Carvin) Full Mount (Hamill) Krusifix (Vlad) Brock försöker försvara sig mot slagen och lyckas med många, Hamill försöker men lyckas inge vidare, Vlad får 10 i rad utan att vara i närheten att försvara sig mot 1. Jag tycker gott Vlad kunde fått 10 till innan Herb skulle brutit matchen. Så lite tidigt stoppage men inte att jämföra med dom andra 2 matcherna. Min åsikt och säkert flera andras oxå. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
fattar inte ens hur folk blev imponerad av brocks groundgame i den matchen,helvete shane låg där som en strandad val, en sak som jag störde mej på så enormt var att när brocka var i sidemount så låste inte shane hans ben!? det är sånt man lär sej första träningen ffs, |
Citat:
|
Citat:
|
|
Citat:
|
Citat:
Som ni säger var ju Lesnar vs Carwin en extremt mycket större fight kommersiellt och man får ju ändå säga att det var riktigt oväntat att Lesnar skulle avsluta med en armtriangel. Jag förväntade mig det inte iaf :) Men mot en totalt utgasad och "benlös" Carwin (enligt egen utsago), så verkade inte det movet så knepigt. Men men... bra comeback helt klart! |
Chris Lytle fick också Submission of the night den kvällen.
Att den gick till Brock var inte så konstigt då det var en titelmatch. Edit: ah, too late :) |
|
Någon som vet Matt Serras framtid? Han hade ju en match mot Frank trigg, som han vann. Whats next?
|
Vad är nästa stora grej som är på gång?
|
Krampus: Anderson Silva vs Chael Sonnen nu på Lördag.
.. Riktigt grym Bloodsport-inspirerad GSP highlight (28 min): http://vimeo.com/13858460 |
Citat:
|
Citat:
Citat:
ra skakad eller något så. |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tack. Det blir till att stanna uppe även om Silva kommer att mosa Sonnen. |
Citat:
|
|
Na-na-na inte spoila mig själv här inne, har inte sett fight night än... Men holy fuck den gatufighten Huerta var inblandad i...
Skit jävla galen minut. |
|
Citat:
Ser dock ut som Huerta sparkar honom en gång när snubben ligger ner, kanske lite overkill. Snubben blir iaf helt knockad naturligtvis. |
El Matador handled bizniz
|
Jag tycker bilderna på Tyson är gräsligt respektlösa!!!
|
Man såg ju ingenting?
|
Tycker det börjar bli dags för lite countdowns, och allmänt amerikanskt hype inför Silva vs Sonnen! Eller vad tycker du cpåke? :D
|
Middleweight Championship bout: Anderson Silva vs. Chael Sonnen
Welterweight bout: Jon Fitch vs. Thiago Alves Lightweight bout: Clay Guida vs. Rafael dos Anjos Welterweight bout: Matt Hughes vs. Ricardo Almeida Heavyweight bout: Roy Nelson vs. Junior dos Santos Räcker med det som hype. Fetaste kortet sedan ufc100! |
Citat:
|
Jävlar, aldrig tänkt på att hela cardet är fullt av sjukt bra matcher! Men man kan aldrig bli nog hypad! :D
|
Giant Silva attacks Sugira with a Big Stick!
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:57. |