![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vet du hur mycket han tog? film? |
När jag var hemma hos Damir så tittade jag (nyfiken som jag är) i alla skrymslen och vrår. Och då såg jag (i sanningens namn behövde jag inte titta överallt, och gjorde det inte heller) att ni har likadana lindor.
|
Grymt timme! Stort grattis till er alla!
Men jag undrar en sak (jag kan ha missat det också), hur såg din serie ut på tävlingen? |
Citat:
|
Citat:
ah, Damir har likadana lindor! Fett fett :) Vi får kolla närmre på Inzers lindor senare. Jag antar att det står mellan Inzers och THP senare. De där Titan Red Devils verkar inte vara något vidare, ingen använder ju dem! edit: Såhär står det om Inzers lindor på powerzite: INZER Z-Iron Wraps INZER´s populära hårda knälinda. Svart med 3 röda ränder. Världens bästa linda ? och såhär står det om Titans THP: Titan THP, knälinda Titan High Performance = THP. Mycket hård linda. Extra hög friktion mellan överlappande varv. 2 meter. Och den knälinda jag och Damir har står det såhär om: Titan Titanium, knälinda Titans senaste knälinda. Mycket populär. 2 meter. Tjock och massiv linda. Lätt att dra ut. |
Ahh lindor som lindor :) Tror jag får en Titan dräkt av Stybbe på lördag. Så köper jag skor, bätle markdräk osv i feb.. :) lagom till sm så jag kan tärna in mig. !
|
Citat:
|
Citat:
det kanske visar sig att THP är skit ochatt Titanium är det bättre valet. Det kanske komemr att stå mellan InzerZ-Iron Straps och Titanum då. Detta är egentligen onödigt att spekulera i nu men jag tycker sådant är roligt :D |
Citat:
Skoj med nya prylar! |
Citat:
Hm, alla lindorna är säkert bra. Det är ju åtminstone många som kör med dom :) Vad säger Ståhlberg? |
Citat:
|
Nu exprimenterar jag lite. Jag provar att ladda upp min senaste böj film på 120 med lösa lindor.
120kg böj med löst lindat, fast ändå så pass hårt att det var ovant |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:30. |