![]() |
Citat:
det där intaget är ju dock inte så svårt att räkna ut vad det blir ungefär ;) |
Citat:
Blev ett skönt fredagspass idag. Körde lite vad jag kände för, som alla andra fredagar. Bänkpress 70x5 stopp 80x3 stopp 90x1 90x2 Dips 5, 10 Underarmscurl 5x12 Böj med långt stopp i botten 50x5 70x5 70x5 Crunches i maskin 4x8 Vadpress 6x15 Facepulls 3x12 Shrugs 4x12 Gött pass! Nu blir det vila inför måndagens bänkpass. |
Citat:
bra pass! fint bänkat :D |
Citat:
Dagens kost: 09:30 - Prottedrink 20g 12:00 - 70g bacon, 2dl äggvita + en tomat. 15:30 - Före träning, prottedrink 20g 17:30 - Efter träning, prottedrink 20g 18:00 - 200g hamburgare 20:00 - Några chokladpraliner :) 21:00 - En banan Äter lite mer under helger som sagt. Blir nog annars vilohelg, eventuellt ett konditionspass av något slag på söndagen om jag får tråkigt. Som jag nämnde tidigare har jag precis börjat studera en kurs. Att bara vistas i en föreläsningssal och liknande är otroligt jobbigt för mig och min ångest. Min panikångest startade just i en lektionssal och där eskalerade det. Känns som att det är bra för mitt psyke att utmana mig själv just där det är som jobbigast. Har varit otroligt jobbigt dessa 3 föreläsningar jag har haft, men hur det än känts har jag ändå klarat det och det känns riktigt bra! Fått enorm endorfinkick efter varje föreläsning :d Just på grund av att jag klarade av att vara där då. Det är skitjobbigt att vara där men jag ska verkligen tvinga mig själv och klara av denna kurs! Det är ett intressant ämne och jag lär mig, men det är så jäkla svårt att hantera ångesten när jag väl är där. Kan liksom knappt sitta still och koncentrera mig. Men det ska gå! :thumbup: |
Citat:
Själv fick jag mina 3 senaste attacker i sammanband med 10-12 timmars flygresor! Kommer nog aldrig våga flyga igen :/ Måste ta tåg när jag reser i jobbet ! Grymt ! |
Citat:
Fyfan, låter jobbigt. Tanken av flygresor ger mig svindel rent utsagt *cry* Men du vet ju att det gick bra ändå, du överlevde, eller hur? :) Även om var känslan var jobbig så genomförde du det ändå. Rädsla för att flyga är jobbigt, har som mål att någon gång utsätta mig för det, men det är ju inte bara att kliva på ett flyg liksom... Och du kommer klara nästa flygresa också tearz :) Vilodag idag, endast utfört en promenad :D Kost: 12:00 - 20g prottedrink + 2 mackor. 18:00 - 2 hemgjorda hamburgare av 250g nötfärs, ketchup, lite dressing, sallad etc. 22:30 - En macka. Dålig kosthållning under helgerna, det är skönt det. Planerar att springa en tur på ca 5km imorgon. Det är en runda jag har som referensmått på hur bra konditionen är. Klarar jag den under 30 minuter är det bra i mina mått. Men vi får se, räknar inte med under det. Få se om benhinnorna och knäna håller. |
Citat:
1 av flygresorna klarade jag ! 1 klev jag av i sista sekund! Och sist jag flög (13 timmar från Tokyo) så hade jag medicinerat mig tungt !:/ Vettefan hur jag ska lösa detta ! Har din ångest gjort dig mer introvert med ? Jag uppskattar ensamheten mycket mer numera :/ |
Citat:
Även om du klev av i sista sekund, du klarade ju ändå den eller hur? :) Går du på terapi eller något? kan verkligen rekommendera KBT-terapi. Går där nu men just nu har min terapeut segt nog tjänstledigt ett bra tag. Har blivit mycket bättre för mig sedan jag började gå där, otroligt skönt att prata ut om inte annat... Rekommederas verkligen! Tar du nå medicin annars? Det brukar nästan förvärra i längden, gick på SSRI och hade oxascand förut men har inte tagit någonting sen ca 4-5 månader sedan och har blivit bättre och bättre. Är skitsvårt så jag förstår dig, skulle känna precis samma sak som du. Ja har blivit sjukt mer introvert. Förut umgicks jag alltid med folk i stort sett, festade varje helg med massa polare osv. Nu känns det mycket skönare att vara själv på nåt sätt, mycket oro och tankar släpper. Men jag vetefan, brukar umgås med folk nu också men inte i samma utsträckning som förut. Har inte blivit sämre socialt, är väldigt utåtriktad när jag är ute och så men på nåt sätt lockar ensamheten mer oftast. För mig tror jag det har att göra med rädsla för att få ångest, panikångest och sånt inför andra, nån slags förväntansångest som gör det jobbigt. Men det kan ju vara sjukt olika. Men jag förstår dig! |
Citat:
Har haft xanax och etizolam utskrivet förr dock! Men dom e så jävla jobbiga att sluta med samt att man fungerar inte i livet med såna starka medikament :/ Ssri vägrar jag ta... De har för mkt skit med sig... Störd metabolism,sexlust och man blir allmänt seg /: Jag föredrar helt klart att vara själv i dagsläget! Träna och sköta kosten och jobba är mitt liv just nu... Skulle dock vilja ha en partner igen (men bara när det passar mig) haha :) Så får bli en hund ist ,) |
Citat:
Jo partner är ju aldrig fel, känner samma sak ibland. Gjorde slut med sambon i januari och det var en jobbig period månaderna efter men nu lite senare känns det skönt att vara själv, oftast. Men en hund är ju aldrig fel, människans bästa vän! Kom alldeles nyss hem från en springvända på 5km. Personligt rekord på 29 minuter, så jävla nöjd! Finns en del mördande backar den rundan som segade ned men tog igen det ändå. Så jävla nöjd är jag! Ska snart göra lite proteinpannkakor och sen väntar plugg resten av kvällen :eating: |
löpning, proteinpannkakor och plugg! Värsta idealstudenten ffs..!
|
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah buddy! :D
Den här gången ska det gå, med plugget alltså. Seminarium imorgon, smått nervöst men går säkert bra. |
Citat:
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 |
Citat:
Bra att löpa med ! Man bör träna hjärtat med ! Bra träning för psyket med! Inget slår känslan att riktigt pusha sig själv och sedan äntligen nå målet ! Jag har en riktigt usel dag fan /: Ska köra 9 set mage och lite armhävningar för blodgenomströmning i bröst/axlar/triceps. Imorgon är det bröst / biceps ! |
Citat:
Citat:
Löpning är bra men inte så jäkla kul :D Kör inte mer än 1-2 gånger/vecka. Men som du säger så jäkla skönt att pressa sig själv, man mår bra efteråt! Usel dag? What's up dude? Skönt med lite pump, kötta på! |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:25. |