![]() |
Citat:
För mig är 200 mg för mycket, även fast att jag dricker både kaffe och thé. |
Citat:
Personligen var jag framstående i skola med högsta betyg på prov och otroligt lätt för att lära, har skaffat mig mycket livserfarenhet och har nu startat eget företag inom träning, främst med försäljning av kosttillskott :D Jag har under min ungdom varit väldigt bra i olika idrotter vilken borde betyda att motoriken är ganska bra. Jag kan ofta vara uppe mellan 2-3 dygn i sträck och arbeta innan jag blir för trött och måste lägga mig och har väldigt bra reaktionsförmåga, kan bara gissa hur mina noradrenalinnivåer ser ut. I övrigt är jag full av energi och måste hela tiden vara i rörelse och lära mig nya saker för att utvecklas, tar inte speciellt allvarligt på saker här i livet vilket gör mig till en väldigt glad och trevlig person ;) Men visst, speedad blir jag aldrig av stimulantia :( Mvh Robert Lilja |
Fairing, finns det några planer på att tillverka en version av RAGE utan koffein?
Det känns som en väldigt komplett och bra produkt, men jag brukar träna runt 8 på kvällen, och för mig som är väldigt känslig för stimulantia håller en dos på 200mg koffein vid den tiden mig vaken lååångt efter midnatt :) /Olle |
Citat:
Tyvärr så har vi inga planer på en sådan produkt just nu. Fast i framtiden kanske....:D |
asså hur mkt ska man ta? tog en skopa , börja sticka i hela kroppen sen på gymmet asså sket som fan o mådde illa som fan sen blev lite svimfärdig´, fick avbryta passet tillslut.. hur mkt vägen en skopa då?
brukar köra på ett 200mg koffein piller i vanliga fall.. |
Citat:
|
ah kanske lite mkt då ~~ får köra på lite mer än en halv då o se om d blir bättre
|
Haha har kört en skopa hela tiden trodde det var en portion:P
|
Har inte köpt rage själv, men jag tycker det verkar vara lite difusa instruktioner ang måttet på rage, av vad jag hittills läst från de som köpt den.
|
Citat:
|
Citat:
Volymvikt på pulver kan skilja så det bästa man kan göra är att väga pulvret (gäller dom flesta pulverprodukter) |
Har kört 2 pass med Rage nu, även bytt ut mitt vanliga malto+vassle mot vitargo/esapro.
Är jävligt pigg genom passen(bättre än om jag kört på kcg2+koffeintabs och malto) Och energin tar aldrig slut, jag kör setten till fail sen orkar jag lika många reps i nästa. Så kan ju egentligen inte ge nån enskild recension om Rage då jag började med vitargo samtidigt. Men combon äger rejält *flex* Shysst smak på Rage också även om jag får lite flashbacks av eiselts kreatinpyruvate(eller vad det nu hette, dom där småpåsarna, sura som fan var dom iaf) Ska bli kul att se hur bra jag återhämtar mig mellan matcherna på tävlingar. (Lite offtopic med vitargo/esapro) |
Jag gillar fasen Rage mer och mer. Fast jag har en tidigare variant utan koffein samt att jag får lägga till beta-alanin.
|
Citat:
|
produkt: RAGE från Fairing
dosering: 1skopa 30minuter innans träning effekt: nog fick man tryck alltid... i ändtarmen, fick diarre. :hbang: |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:23. |