|
Visa resultat för omröstning: Har du eller tänker du satsa på ditt drömyrke?
|
Jag har/har snart mitt drömyrke.
andeem, Anders77, andnel, Cranky, Drangen, Eddie Vedder, Ers, Fatalist, Frantic, Halice, hhhenke, Hobbes, hurril, IvarLudvig, J-Bq, kemm, Kung atlas, Ljuvligt, LoveMachine, Lychgate, mattilainen, Mental, mij82, MrBoris, mysteak, nitz, Rango, Ristretto, Shajjn, shut teh face, timoat, Udd3n, willis, xodd
|

|
34 |
28.10% |
Jag planerar på att ha det i framtiden.
ACL, Andy.da.wohoo, Benny01, Carolinew, clappen, Courus, dauit, Degpekka, DJJOHANSSON, drakfelt, frogmachine, Fuark, gratefuldead, hahavaffan, huldz, hultman, kjistoffer, Knatcharn, Lachrillo, Mantus, Masterpan, Mercenary, Minimjölk, Morrris, Nutrid, Olegh, Pepz, Rikard Jansson, Spunken, Supermicke, Tricklew, Whoopie, Wikner, willtjam, Woody R
|

|
35 |
28.93% |
Mitt drömyrke är bara en dröm.
Amfksp, billmaier, Control_61, FetaGreta, Figgeduni, filmjölk, Fredrikpers, Gabriel Forslund, hejhej123, Lallle, Loke, Magnus N, mela, Mollestam, Oxe, pwnyou, Sjyk, Sniggel, stromming, Tomas W, Xtronal
|

|
21 |
17.36% |
Jag har inget drömyrke.
aijou, Armbredd, Azt3k3n, Brickhead, Chrbo, dared, Drfg, ducedo, eiri, EkarN, elBjurro, Exdiaq, Fartman, feyin, Flossy, frillo, Galningen, gunhamn, Kryss, Latissimus Dorsi, mattepatte, MtotheM, Määng, Nixan, Pejij, phpoker, Skjaves, spoon, Stefan J, tossefar, Tyrwing
|

|
31 |
25.62% |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:43.
|

|