Visa fullständig version : Gym i skärholmen
Nu är det så att jag ska besöka kusinen i skärholmen och självklart vill man fortsätta gymma även om man lämnar fina skellefteå *whistle* så nu undrar jag om ni vet några gym som är okej att träna på utan att man måste köpa årskort, gym utanför skärholmen fungerar också :thumbup:
Heron city - SATS.
tackar!
Kanske är svindyrt, har inte den blekaste. Hur länge har du tänkt stanna?
1 vecka, slutade sommarjobba och ja ville besöka kusinen
kör på Skärholmens sim och idrottshall, kussen vet nog vart det ligger om han bor i skäris
Ironbabe
2007-08-21, 19:10
OM du har tillgång till bil så tycker jag absolut att du ska träna på Athletic Gym som ligger nån km ifrån Skärholmen. Ett kanongym med bra grejer, man blir otroligt träningssugen bara av att komma in där! :thumbup:
Annars har du Simons gym http://www.simons.alec.se/
Lycka till
tackar för all hjälp! det blev simons gym, riktigt okej faktist, men ironbabes förslag skall kollas in också!, för övrigt så tog SATS 200kr för en gång, alltså det är ju helt galet för att tala klarspråk här nere.
Tyvärr så dog Simons Gym idag, Hyran blev för hög för mina stackars vänner.
hahha Simons gym e rena skämtet. ägaren skriker på dig så fort du tappar lite vikt lr gör ljud ifrån dig hahaah. många lämnade stället pga det.
hahha Simons gym e rena skämtet. ägaren skriker på dig så fort du tappar lite vikt lr gör ljud ifrån dig hahaah. många lämnade stället pga det.
Bra. Då vet vi att du är en gymdrulle. Låt nu den här tråden vara ifred. Dessutom - inget köp och sälj på Kolozzeum
Bra. Då vet vi att du är en gymdrulle. Låt nu den här tråden vara ifred. Dessutom - inget köp och sälj på Kolozzeum
jasså, säger du det
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.