Visa fullständig version : Dödsmetall och WoW, går det ihop?
En must-see intervju med sångaren (George "Corpsegrinder" Fisher) i det amerikanska dödsmetallbandet Cannibal Corpse.
Det tar ett par minuter innan ölen kickar in... :)
http://www.heavymetal.dk/interviews_view.php?id=121&icswoa
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2470180&postcount=543
:hbang: :cool: *drool* *rolleyes* ;)
Passionerad kille. :D
Saknar att corpse campa tills folk loggade ut. :(
Pudzianovski
2007-08-21, 10:55
:)
Hhahahahah. Bästa intervjun på länge.
Whistler
2007-08-21, 12:27
Orka lyssna på en sådan hjärndöd människa. Fick mig att tänka på "Djävulen och jag" när Brendan Frasers basketspelare står och säger "110%" hela tiden.
Grym sångare är han dock.
Daniiiel
2007-08-21, 12:30
I have a fucking laptop on my hotel so i can play word of warcraft! World of warcraft and my wife!!!111 and my kids ofcourse..
Orka lyssna på en sådan hjärndöd människa. Fick mig att tänka på "Djävulen och jag" när Brendan Frasers basketspelare står och säger "110%" hela tiden.
Varför är han hjärndöd?
Är han inte trummis?
Förstår inte vad som är så hjärndött med honom?
Dissector
2007-08-21, 13:57
Haha, såg den igår. Riktigt skoj.
"You fuckin night elfs stop ganking at Elemental plateu, I'm trying to get motes of air!!!11"
Är han inte trummis?
Nä
Whistler
2007-08-21, 14:16
Varför är han hjärndöd?
Förstår inte vad som är så hjärndött med honom?
Då läser vi igen...
LadyInsane
2007-08-21, 17:41
Hahahaha
Självklart blir man inte förvånad. Alla hårdrockare är nördar...;)
(Förutom jag då, självklart...*whistle* )
Han verkar dessutom alltid så trevlig. Damn om man ändå hade den halsen. Inte hade det varit snyggt, men nog fan hade man kunnat growla något otroligt. *gah!*
När en wow-nörd går igång så är det omöjligt att stoppa! Håller för övrigt med honom att the alliance is GAY!
Ahahaha så jäkla bra, han kan bara inte släppa det. Skön snubbe corpsegrinder :D :thumbup:
Svedberg
2007-08-21, 17:57
Sjukt roligt :)
Då läser vi igen...
Jag läste igen, men frågan kvarstår.
När en wow-nörd går igång så är det omöjligt att stoppa! Håller för övrigt med honom att the alliance is GAY!
Att veta vad the alliance är is GAY!
:D
Tss. Know your enemy.
Vadå, det är ju ren allmänbildning? Små gnomer med rosa hår och nightelves som heter Legolass, Leglolass, Legolaass osv :D I hate em! Som tur är har jag dock slutat lira, men tycker fortfarande wow är kul.
Whistler
2007-08-22, 13:38
Du glömde "Legoglass". ;)
Jag gillar Alliance, om man bortser från gnomerna som jag inte tycker har i Warcraft-universumet att göra över huvud taget.
Min idela version av WoW hade varit ytterligare en kontinent utan stridigheter raserna emellan där orcher, night elves, blood elves, tauren, människor, dvärgar och draenei samsades. Givetvis på villkoret att alla alver muterade ner sina öron och ögonbryn till rimliga längder. Ta sedan med faktumet att området skulle ha RP-krav, med dess namngivningsregler etc, så skulle det hela bli underbart. :)
Troll och gnomer förpassas till en liten ö någonstans där vi andra slipper dem.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.