Visa fullständig version : GRYMT beroendeframkallande spel 2
pröva vector td
http://www.jesper.nu/onlinespel/Stra...338-Vector_TD/
Själv har jag tagit mig till 32 på no left turns banan. Det tog 16 timmar :smash:
Den som kommer längre bjuder jag på ett kilo prote pulver :thumbup:
Dillinger
2007-08-18, 15:10
http://www.jesper.nu/onlinespel/Strategi/3338-Vector_TD/
Riktigt roligt var det när man lärt sig hur det gick till!
Nu blir det att spela igen ;)
Lvl 42 på Switchback
2881118 Poäng.
Lvl 42 på Switchback
2881118 Poäng.
bara att kämpa sig till level 50 på alla levlar tills du når no left turns då :hbang: :D
EDIT: tack dillinger för att du fixade min fel länk :D
level 30 no left turns
http://img132.imageshack.us/img132/3711/ggevectornl9.th.jpg (http://img132.imageshack.us/my.php?image=ggevectornl9.jpg)
Animalistic
2007-08-18, 18:11
eh, hur är taktiken ? desto fler eller färre med högre uppgradering? suger som satan på de xD
jag satt oavbrutet i 16 timmar för att få fram två strategier. Utan dom kan man lätt ta sig till level 22 tror jag.
dom ger jag inte ut i första taget, jag ska posta en av dom så fort folk har börjat inse hur omöjlig den här banan är och hur kul det är :)
en sak kan jag säga är att från början måste man köpa 2 gröna utan att uppgradera dom på första blåa leveln.
Sen sälja ett av dom och köpa ett rött till nästa röda våg, och uppgradera det kvarvarande gröna tornet 1 gång under dom rödas anfall.
Efter den vågen ska det röda bort och 2 gröna ska köpas, dessa ska sitta sida vid sida.
Det är väldigt noga att detta sker vid ett exakt ställe men det kan man pröva sig fram till, så många rutor och kombinationer på det jag just beskrivit finns ju inte :D
iaf så klarar man sig med 20 liv i behåll dom första 15 levlarna ungefär
Man kan ha kul med extra kraft tornen men att ha mer än 2 av dom i början gör att man inte kommer förbi level 25
Det blev inget jobb denna sommaren heller?
Hehe bara skoja, brukar själv fastna för sådana spel. Sjukt härlig signatur också!
hehe det var helt sjukt faktiskt dagen det hände, åkte 5 mil till en kompis för att bada en finfin sommardag.
När jag kommer dit sitter han spelar och så utbrister han "försten att klara spelet"
och oss imellan så tas såna kommentarer på blodigt allvar, inte just spel då men ändå, ett exempel
han sa samma sak på urkult (hippiefestival) på lördagmorgon då alla va bakis (försten upp för mördartrappen på 171 steg)
men åter till berättelsen så var klockan fyra på dagen och vi hade rullgardinerna nere och helt plötsligt var klockan 8 på morgonen.. helt sjukt
just nu äter jag penicillin så jag har fått ett mindre återfall :D
på no left turns banan? bildbevis :D
vet faktiskt inte vilken bana det var, spelade bara på den banan som kom upp, bildbevis har jag tyvärr inte då jag blev så förbannad att jag slog med knytnäven i hyllan bredvid och stängde ner skiten :P
klickade du bara vidare hamnade du på träningsbanan :P du kan välja bana genom att klicka på den du vill spela, svårgihetsgraden är svårare desto längre ner på listan du klickar
klickade du bara vidare hamnade du på träningsbanan :P du kan välja bana genom att klicka på den du vill spela, svårgihetsgraden är svårare desto längre ner på listan du klickar
ojdå, det där får ju mig att må mycket bättre, att man spelat kasst på TRÄNINGSBANAN gaaaahh!! :P
första gången fortsätt nu.
kan säga såhär att bara det första gröna, sista röda, mellersta lila, och första blåa är dom enda som är värda att köpa. kanske det första röda i början.
det blåa behövs aldrig uppgraderas det är bara där för att sinka ner, och det mellersta lilla är en bra övergång mellan fullt upgraderat grönt tills man får råd med ett rött :D
och jag är bara beroende av online spel sådeså
Skitspel.. Nådde lvl 50 på switchback och så dog jag *gah!*
Satsa ränta på första banan, jag hade 400.000 på sista banan, då köpte jag upp allt.
olander08
2007-08-19, 12:24
Satsa ränta på första banan, jag hade 400.000 på sista banan, då köpte jag upp allt.
Fick 2.4 miljoner, sen köpte ja upp allt :p
Squirrel
2007-08-19, 13:09
Lite obalanserat tycker jag. Går det att skada med nåt förutom tredje röda?
Aja, min taktik: stoppa hela vågen med massor av andra blåa och några av de första. Tredje röda på strategisk plats för att döda. Kanske en +25% damage när det behövs, resten ränta.
Lite obalanserat tycker jag. Går det att skada med nåt förutom tredje röda?
Aja, min taktik: stoppa hela vågen med massor av andra blåa och några av de första. Tredje röda på strategisk plats för att döda. Kanske en +25% damage när det behövs, resten ränta.
Jag gillar dom första blåa, kostar bara 300 och slöar ner 4 åt gången, sen placerar jag ut andra blåa lite emellan för att frysa vissa pluppar. Dom Bästa lila gör också grym skada. De röda gör ju ingen skada på gröna så det kan vara bra att komplettera lite.
jag är på level 36 md 12 liv kvar.. printscreen när jag förlorar.
http://img86.imageshack.us/img86/7849/highscorecopywy0.jpg (http://imageshack.us)
olander08
2007-08-19, 15:18
Kommit till level 30 på no left turns nu, hann ta bonus grejjen men valde dmg boost vilket var ett misstag, hade klarat waven annars.
endast olander som visat sig värdig hittills :D bra jobbat, en av teknikerna jag använder är att sätta blåa torn efter den övre kanten med 3 rutors mellanrum för att kunna döda en våg i taget.
det är ett bra tips :)
Haha, ni är så jävla bräckta nu. :devil:
Klarade alla 50 nivåer utan att släppa igenom en enda. På första försöket. (ok då, det verkar vara den lättaste banan).
http://www.grendosa.net/taurus/Taurus%20musik/skitspel.JPG
olander08
2007-08-19, 18:07
endast olander som visat sig värdig hittills :D bra jobbat, en av teknikerna jag använder är att sätta blåa torn efter den övre kanten med 3 rutors mellanrum för att kunna döda en våg i taget.
det är ett bra tips :)
32an nu, förlorade dryga 10 liv på första gula dock pga ett misstag, så det går nog att komma ett par till med denna strategi. Dock ser det inte ut som att man kommer längre med den...
32 har jag aldrig kommit förbi, lyckas du får du gärna komma med bildbevis :D
Haha, ni är så jävla bräckta nu. :devil:
Klarade alla 50 nivåer utan att släppa igenom en enda. På första försöket. (ok då, det verkar vara den lättaste banan).
hehe svårighetsgraden står ju när du väljer banor ;) fortsätt spela neråt på listan
:thumbup:
olander08
2007-08-19, 18:56
[img=http://img409.imageshack.us/img409/1503/34en6.th.jpg] (http://img409.imageshack.us/my.php?image=34en6.jpg)
34! Prottepulver please!
Fan du, nu får du skriva hur du gjort i ett mejl till mig :D fylking_807@msn.com
pulvret är bara att hämta hos mig, vet ej ifall jag har någon oöppnad påse men jag har en öppnad som är full, :D
HAHAH :D Fan vad äääägggddd!
äh spelar en 37;a så fort jag lägger ner tiden igen, har bara väntat på en spelkamrat ;) :D
äh spelar en 37;a så fort jag lägger ner tiden igen, har bara väntat på en spelkamrat ;) :D
OMG! You must have no life at all!:eek:
inte just nu när jag äter penicillin och tjejen har varit hos sin mamma i en vecka, och motorcykeln är såld och kräftmiddagen med vännerna blev flyttad till nästa vecka för att jag är sjuk ;)
du måste vara 15 :D
inte just nu när jag äter penicillin och tjejen har varit hos sin mamma i en vecka, och motorcykeln är såld och kräftmiddagen med vännerna blev flyttad till nästa vecka för att jag är sjuk ;)
du måste vara 15 :D
Om du menar 15år så tyvärr. Äldre än så. Jag skulle gissa att du är 18?
Om du menar 15år så tyvärr. Äldre än så. Jag skulle gissa att du är 18?
ha! du kan inte gissa vilken månad och dag iaf :booty:
kom igen spela nu, du kommer aldrig bli dig sjäälv igen :naughty: *rolleyes*
ha! du kan inte gissa vilken månad och dag iaf :booty:
kom igen spela nu, du kommer aldrig bli dig sjäälv igen :naughty: *rolleyes*
Du fyller nog år i september ;) Har redan kört, gick inte så bra för mitt tålamod suger. Kom typ till level 15 på no left turns *cry*
det är bra gjort att börja med den banan till och börja med :)
sjukt va du är duktig på gissa, du klarar aldrig av dagen
det är bra gjort att börja med den banan till och börja med :)
sjukt va du är duktig på gissa, du klarar aldrig av dagen
Vi säger väl nån gång i mitten. Typ den 17-19 :naughty:
Är det inte den banan som är svårast???
jo den är sjukt svår och det längsta någon verkar ha tagit sig är 34..
näe 27:e, synd om mig :(
olander08
2007-08-19, 21:45
Tar och förklarar sen någon gång, ska klara skiten så fort jag får tid över igen!
jo den är sjukt svår och det längsta någon verkar ha tagit sig är 34..
näe 27:e, synd om mig :(
Skojjar du eller! Jag är också född den 27 september :hbang: Jag utgick bara från när jag själv var född men antog att du inte var samma dag iaf, jag hade visst fel;) Fatta va liten chansen är att av en slump fråga när någon är född och pricka samma datum. Typ 0,27% chans *whistle* Är dock född 1990.
Och det är du som har tagit dig till den leveln eller :Virro
näe så duktig är jag inte :( :D
näe så duktig är jag inte :( :D
Att vi fyller är samma datum är ändå något *flex* Ska testa "spiralbanan" nu.
näääj den tar en evighet ;) ta den första den är kul :D
natti natti
hahavaffan
2007-08-19, 22:17
Fan ta er. komme rju aldrig somna
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.