Visa fullständig version : Bertbert och Jorgen tränar litta ben.
Fredagsnöje är att träna ben. Bertbert satte sig i bilen och gav sig ut på en resa till obygden för att plåga och bli plågad i ett benpass på Hörby AK.
Vi började såklart med böj.
Berra:
41727
41728
Jao:
41729
41730
"Vill du prova lindor?" frågade Berra. Det kan ju vara kul tänkte jag. Så fel jag hade. ;) "Jag lindar löst" Yeah right, löst lindat my ass, jag trodde att patella skulle visa sig i knävecket (och jo, det var löst lindat), det var obekvämt, smärtsamt och obehagligt. Kunde inte ens komma ner till godkänt djup på 140 med lindor. "De här lindorna ska av jävligt snabbt" var min kommentar efter fem reps. Men jeflar vad dom hjälper till.
Respekt åt dom som frivilligt utsätter sig för detta.
41731
Maxdjup, det var något som höll emot i botten. :confused:
41732
Berra får själv förklara vad han tittar på. :booty:
41733
Benpress är kul tycker jag. Det tycker inte Berra. Så vi körde benpress.
Gnnnnhhhhhh.
41734
Jag såg såklart helt oberörd ut, kunde tom le.
41735
Eller, eh.........
41736
This is for our fans:
41737
41738
41739
Vissa skulle ju bänka mitt i benpasset också (jag ville också, men infran hatar mig och jag den *grr27* )
41740
41741
En kavalkad i fina ansiktsutryck. Triset mellan benspark, sittande lårcurl och sissysquats. Jag blev grundligt ägd här. Jag :em: Berra :hbang:
41743
41744
41745
41746
Sen tyckte Berra att 120 kg var lite lite på magasinet i Nordics benspark. Som tur var är vi förberedda på dom som tycker att det saknas vikter. Jag hängde på en tia till alltså (det blev tungt, jetetongt).
Berra såg till en början helt oberörd ut:
41750
Det blev ändring på det:
41751
Sissys med 10 kg på bröstet är jobbigt:
41752
Jag kände mig naturligtvis tvingad att köra på 130 jag också:
41753
Det var tungt, men ffa så gjorde det fruktansvärt ont i ryggen på mig:
41754
Sissy:
41755
Squats:
41756
Det var inte igår jag körde sissys, underbar övning. Och smärtan i mina framsida lår är idag rätt rejäl.
Berra ägde upp mig lite mer genom att köra ett triset till.
Sen visade han varför han kallas "sälbert" och att hans kondis inte är den bästa. :D
41757
The End!
mystic[-_-]
2007-08-18, 09:45
klubbad säl
Fan så fina ni var. Hade Sälen tigerrandiga kalsonger?
Lindat är kul men svårt och smärtsamt.
Tack för bilderna. :thumbup:
bertbert
2007-08-18, 09:49
Bilderna är :hbang:
Vi hade roligt och det syns!
Jörgen är den första förutom mig som jag lindat - jag ser att jag kom lite långt ner på benet. Inte undra på att Jögge har ont i vaden idag. :em:
Jag ser också att jag fäller ryggen för mycket.
Mini: jag hade helsvarta kalsingar igår. :thumbup:
/Säl DeLuxe
Bra bilder :hbang:
Tänkte på knäböjen, du ser ut att stå rätt smalt Sälbert nog skulle du kunna bredda lite grann?
Sen såg jag Jörgens fötter, då förstod jag varför Jörgen inte kunde sätta sig ner med lindorna. Fötterna måste ut, mycket. Detta för att knäna är i för skarp vinkel vilket lindorna sätter stopp för.
bertbert
2007-08-18, 10:01
Tänkte på knäböjen, du ser ut att stå rätt smalt Sälbert nog skulle du kunna bredda lite grann?
Jag experimenterade med detta under passet, det spänner rejält i ljumskarna om jag breddar mer, men visst vill jag bredda fotstansen. Vet inte om det är bredaste fotstansen på bilden. Någon gång vill jag kunna göra riktiga OL-böjar, med röven "mellan fötterna" - rörligheten och styrkan i bottenläget har man nytta av både under vanliga SL-böj (som jag helst kör) och i sumomark.
Vet inte om jag måste lägga stången högre på ryggen också för att inte fälla så mycket. Det vore synd, den ligger grymt stabilt där, när jag hade 160 på kändes det... inte alls.
Underbara bilder och kommentarer:thumbup:
OL-böj kräver rörlighet och bra kroppsproportioner.
För att fälla mindre, så stå bredare på det viset flyttar du fram höften och lodlinjen vilket gör att ryggen blir mer upprätt. Att det spänner är troligen också rörlighetsproblem i insida lår och höftböjare.
Benpress är kul tycker jag. Det tycker inte Berra. Så vi körde benpress.
Haha, sköna kommentarer Jörgmeister. Kul bilder! :thumbup:
Deceiver85
2007-08-18, 10:28
Tummen upp i ur och skur..
http://www.kolozzeum.com/forum/attachment.php?attachmentid=41746&d=1187425627
"Vill du prova lindor?" frågade Berra. Det kan ju vara kul tänkte jag. Så fel jag hade. "Jag lindar löst" Yeah right, löst lindat my ass, jag trodde att patella skulle visa sig i knävecket (och jo, det var löst lindat), det var obekvämt, smärtsamt och obehagligt. Kunde inte ens komma ner till godkänt djup på 140 med lindor. "De här lindorna ska av jävligt snabbt" var min kommentar efter fem reps. Men jeflar vad dom hjälper till.
Respekt åt dom som frivilligt utsätter sig för detta.Thx man! Jag har väntat länge på en sån här kommentar.
JAAAG HAATAAR LINDOOOOR *cry*
Jorgen: fruktansvärt rörliga fotleder i ATG-böjen. Sjukt!!
Såg ut att vara föredömliga böjar av Jorgen - trots bälte ;)
Fina bilder Jörgen, precis vad jag behövde efter mitt pass men jag letade frenetiskt i din journal.
Först såg det ut som om du gjorde fria sizzys och jag blev mega impad.
Sen blev jag bara impad av djupet på dom.
Som vanligt är du kung av strikta böjar.
Ironbabe
2007-08-18, 12:43
Jag gillade minerna bäst på herrarna tror jag..lite så där plågade och s***tnödiga ut = bra tryck i bitarna :hbang:
Nu fick jag lite inspiration till mitt benpass imorgon. Tack så mycket mina herrar
Härliga bilder & kommentarer:thumbup: Nu längtar jag till mitt eget benpass imorgon!*cupid*
olle lindblad
2007-08-18, 13:31
Shorts är hardcore. Härliga miner också.:hbang:
bertbert
2007-08-18, 14:16
Japp, Jörgens böjar är djuuupa och ryggen kröker sig knappt alls i bottenläget, mycket bra.
Inspirerande júrg! du är ju grov ffs...
Fin tröja jurgen *whistle*
Roliga bilder och sköna kommentarer :thumbup:
Sen såg jag Jörgens fötter, då förstod jag varför Jörgen inte kunde sätta sig ner med lindorna. Fötterna måste ut, mycket. Detta för att knäna är i för skarp vinkel vilket lindorna sätter stopp för.
Det är bra objekt att fota.
Du menar ökad vinkel på fötterna eller bredare mellan dom?
Underbara bilder och kommentarer:thumbup:
Kul med bilder:thumbup:
Haha, sköna kommentarer Jörgmeister. Kul bilder! :thumbup:
Tack gubbar, eller "gubbar". Välj själv. :D
Tummen upp i ur och skur..
http://www.kolozzeum.com/forum/attachment.php?attachmentid=41746&d=1187425627
Det är givet.
Thx man! Jag har väntat länge på en sån här kommentar.
JAAAG HAATAAR LINDOOOOR *cry*
Jorgen: fruktansvärt rörliga fotleder i ATG-böjen. Sjukt!!
Det förstår jag, en hemsk uppfinning.
Tja, kör man djupa böj så blir dom rörliga.
Såg ut att vara föredömliga böjar av Jorgen - trots bälte ;)
Jag har jobbat en del med tekniken i böjen. Skönt att det syns.
Inte klaga på bälte. Bälte är bra. Bra bälte.
Fina bilder Jörgen, precis vad jag behövde efter mitt pass men jag letade frenetiskt i din journal.
Först såg det ut som om du gjorde fria sizzys och jag blev mega impad.
Sen blev jag bara impad av djupet på dom.
Du letade på helt fel ställe juuuuu.
Fria är dom inte, men handen är bara till för att få lite stöd.
Böj är alltid roligare när man är två.
Jag gillade minerna bäst på herrarna tror jag..lite så där plågade och s***tnödiga ut = bra tryck i bitarna :hbang:
Nu fick jag lite inspiration till mitt benpass imorgon. Tack så mycket mina herrar
Mysträning när den är som bäst helt enkelt.
Men, herrar? Ser vi så gamla ut?
Härliga bilder & kommentarer:thumbup: Nu längtar jag till mitt eget benpass imorgon!*cupid*
Thank you dear.
Piska på benen bra imorgon då. *flex*
Ryska_raketen
2007-08-18, 20:54
Söta ni är pojkar :) Fint djup Jörgen!
Söta ni är pojkar :) Fint djup Jörgen!
Inte lika söta som du. :em:
Kommer inte djupare, magen tar i sen. :D
Nä, men skall man böja och inte tävlar så kan man lika gärna göra det ordentligt. Jag tycker att det känns bra mycket bättre i benen.
Underhållande som alltid!
Moar 2 da people!
Fan vad du alltid ser glad ut när du tar i :D
Kul bilder och kommentarer!
Underhållande som alltid!
Moar 2 da people!
We aim to please.
Fan vad du alltid ser glad ut när du tar i :D
Kul bilder och kommentarer!
Det är ju roligt att träna. :)
Skoj med bilder! :thumbup:
no1fitness
2007-08-19, 03:58
Kommer du ta i lika mycket när du kommer och mystränar hos mig ? :)
Alltid lika kul med bilder. :thumbup:
Starka pojkar ( se jag använde varken herrar eller gubbar :D ) och bra jobbat !
bertbert
2007-08-19, 08:42
Jag gillade minerna bäst på herrarna tror jag..lite så där plågade och s***tnödiga ut = bra tryck i bitarna
Och emellanåt spynödig dessutom, det finns en bild på Jörgens ansikte där det har samma färg som en 25:a... :D
Shorts är hardcore. Härliga miner också.
Roliga miner är min specialitet även när jag inte tar i.
Söta ni är pojkar :)
:MrT:
Tack!
nu vill vi också se ett armpass med bilder :)
+1
Kommer du ta i lika mycket när du kommer och mystränar hos mig ? :)
Naturligtvis inte. Jag tar aldrig i när jag är på andra gym.
Du vågar inget annat. Man vet aldrig vad som händer annars. :D
+1
Armar? Vem tränar dom? :confused:
Får ta och dra ner till skånetrakterna i framtiden för ett pass. Får bli när styrkan börjar komma dock :D.
Tur att syrran bor där så man har en bas att utgå ifrån.
Får ta och dra ner till skånetrakterna i framtiden för ett pass. Får bli när styrkan börjar komma dock :D.
Tur att syrran bor där så man har en bas att utgå ifrån.
Finns ingen styrka här heller så du behöver inte vara blyg. :)
Klok syster. Är hon snygg?
Finns ingen styrka här heller så du behöver inte vara blyg. :)
Klok syster. Är hon snygg?
Du frågar hennes bror om hon är snygg då? Somliga säger att hon är svinlik mig så vi får väl se om du gråter eller skrattar när du får syn på mig.
Du frågar hennes bror om hon är snygg då? Somliga säger att hon är svinlik mig så vi får väl se om du gråter eller skrattar när du får syn på mig.
Det stämmer bra. Men det fanns (trots avsaknaden av smilie) väldigt lite allvar i frågan.
Min syster är skitsnygg btw.
Det stämmer bra. Men det fanns (trots avsaknaden av smilie) väldigt lite allvar i frågan.
Min syster är skitsnygg btw.
Gött det! Huvudsaken du sitter och är helnöjd över att din syster är skitsnygg :em:
I knew that you weren't being serious! I know everything! *rolleyes*
bertbert
2007-08-19, 18:09
Ett armpass? Håll inte andan när ni väntar bara.
Nästa gång får Jörgen komma till bollhuset tycker jag. Där kan vi linda honom riktigt hårt, har en proffslindare där som lyckats ge mig ett blåmärke som är... mer eller mindre kroniskt :D
Ja nästa pass körs i Lund och då ska jag vara med. Punkt slut. Tråd låst osv...
Nästa gång får Jörgen komma till bollhuset tycker jag. Där kan vi linda honom riktigt hårt, har en proffslindare där som lyckats ge mig ett blåmärke som är... mer eller mindre kroniskt :D
Här skall inte lindas något mer. Det överlämnar jag med varm hand åt er SL.
Jag är ju bara en motionär ffs.
Ja nästa pass körs i Lund och då ska jag vara med. Punkt slut. Tråd låst osv...
Tänk om du inte blir bjuden. Du missade ju denna gången.
Tänk om du inte blir bjuden. Du missade ju denna gången.
Inte bjuden? Jak er ju Elin!
Jag hade fortfarande träningsvärk i benen från måndagens benpass. Passade inte så bra i fredags heller för den delen. Bortförklaringar osv ;)
bertbert
2007-08-19, 18:25
Inte bjuden? Jak er ju Elin!
Jag hade fortfarande träningsvärk i benen från måndagens benpass. Passade inte så bra i fredags heller för den delen. Bortförklaringar osv ;)
Naj naj naj du är Eleonalaina!!!
Kan krampus resa ända från kwonsala för att träna i Bollhuset kan jörgen fan ta tåget till lund och gå i 3½ min till gymmet ;)
Funderar på att börja bygga lite vattenmuskler så du får gärna ta med dig Björn så han kan visa mig :D
bertbert
2007-08-19, 18:32
Kan krampus resa ända från kwonsala för att träna i Bollhuset kan jörgen fan ta tåget till lund och gå i 3½ min till gymmet ;)
Funderar på att börja bygga lite vattenmuskler så du får gärna ta med dig Björn så han kan visa mig :D
Ta tåget från Hörby? Var ska han kliva på?
Hörby?
edit: var stannar tågfanskapet egentligen?
the_PL_man
2007-10-17, 12:45
Nej, nästa gång får det väl bli lindor OCH dräkt på Jörgen, eller hur BärsBärs ? ;)
Och jag tror Jörgen skall vara glad att det inte var Fetknoppen som lindade....
mvh
the_PL_man
Här skall inte lindas något mer. Det överlämnar jag med varm hand åt er SL.
bertbert
2007-10-17, 12:50
Eftersom JörgBert har böjt 170 asdjup med bara bälte hade han troligen kunnat böja en hel del vikt med lindor, dräkt och tvång. Problemet är bara att fånga honom så att man kan stoppa in honom i grejorna. Jag är nämligen övertygad om att han inte vill. :)
Annars hade vi kunnat ta med oss Axel från LTK till att linda, jag har sett krossmärkena på Isaks ben efteråt.... :devil:
Jag har likadana shorts som dig bertbert.. Tyckte du behövde veta det.
Eftersom JörgBert har böjt 170 asdjup med bara bälte hade han troligen kunnat böja en hel del vikt med lindor, dräkt och tvång. Problemet är bara att fånga honom så att man kan stoppa in honom i grejorna. Jag är nämligen övertygad om att han inte vill. :)
Annars hade vi kunnat ta med oss Axel från LTK till att linda, jag har sett krossmärkena på Isaks ben efteråt.... :devil:
Haha! Böj med tvång. :D
bertbert
2007-10-17, 12:56
Jag har likadana shorts som dig bertbert.. Tyckte du behövde veta det.
Oh, tack! :Virro
Nej, nästa gång får det väl bli lindor OCH dräkt på Jörgen, eller hur BärsBärs ? ;)
Och jag tror Jörgen skall vara glad att det inte var Fetknoppen som lindade....
mvh
the_PL_man
Jag är för tusan bövlar ingen SL utan endast en liten stackars motionär.
Ingen dräkt skall på denna kroppen, det lämnar jag åt er som kan och vill. :)
Du har så rätt i din övertygelse. Jak er motionär. La mi va. *cry*
Varför vill man frivilligt utsätta sig för det där? Ni är konstiga.
Ta i lite nu Jürgen!*kissass*
the_PL_man
2007-10-18, 08:00
Yep, vi är konstiga....:)
/the_PL_man
Jag är för tusan bövlar ingen SL utan endast en liten stackars motionär.
Ingen dräkt skall på denna kroppen, det lämnar jag åt er som kan och vill. :)
Du har så rätt i din övertygelse. Jak er motionär. La mi va. *cry*
Varför vill man frivilligt utsätta sig för det där? Ni är konstiga.
shadowfire
2007-10-18, 16:38
haha härliga bilder och kommentarer... lite skillnad på böjtekniken mellan er två dock, både i djup o ryggfäll... är avis på att du kan få ner röven så jefla långt jürgen.
Toxic;2579068']Ta i lite nu Jürgen!*kissass*
Näää, det är bara jobbigt.
Yep, vi är konstiga....:)
/the_PL_man
Skönt att ni är medvetna om det själv. :D
haha härliga bilder och kommentarer... lite skillnad på böjtekniken mellan er två dock, både i djup o ryggfäll... är avis på att du kan få ner röven så jefla långt jürgen.
Där ser man skillnaden mellan en motionär och en tävlande SL.
En stor röv kommer längre ner. *kissass*
Varför vill man frivilligt utsätta sig för det där? Ni är konstiga.Vem har sagt nåt om frivilligt? :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.