Visa fullständig version : Ja det är väll dags för lite kritik, eller va säger ni ?
Första inlägget för mig, så ja vart börjar man?
18 år har tränat seriöst kroppsbygge i 4-5 månader och nu frågar man sig själv varför man inte började tidigare, har i alla fall fastnat för de.*flex*
41713
41714
41715
41716
Ja det var dom bilderna jag hade att bjuda på så ge mig lite kritik nu damer & herrar! :hbang:
dåligt ljus som fan , men vad jag kan se är dina armar rätt bra , likaså traps och pecs , hade satsat på ryggen , speciellt få upp bredden , men även mer tjocklek , se även till att smiska benen ordentligt, ser ut att behövas . och magen skulle behöva lite mer pisk
Bra grund, helt okej symmetri på överkroppen. Armarna, deltsen och trapzen ser väl bäst ut, mer pecs och rygg.
Tackar redan för råden från L-Sami & Petf.
Tänkte jag skulle fixa lite bilder på vaderna, bena möjligtvis "en" på magen också :p skäms lite över den, men det ska pumpas!
Bugar&bockar!
4 månader säger du? då vill jag fanemej inte börja mucka gräl med dig om 4 år ! :hbang: det där är väldigt bra resultat på så kort tid ska du veta!.
precis pecsen, samt ryggen, både tjockhet och vidd kan piskas mer. du ser ut att ha koll på det andra i alla fall. pecsen kommer jobba sig inåt sakta men säkert ;)
4 månader säger du? då vill jag fanemej inte börja mucka gräl med dig om 4 år ! :hbang: det där är väldigt bra resultat på så kort tid ska du veta!.
precis pecsen, samt ryggen, både tjockhet och vidd kan piskas mer. du ser ut att ha koll på det andra i alla fall. pecsen kommer jobba sig inåt sakta men säkert ;)
"you cant benchpress in a fight" :smash:
on topic: jag tycker de är bra framsteg på fyra månader.. kötta på och låt bli att prioritera nån muskelgrupp.. de kan du göra när du blivit riktigt grofv
"you cant benchpress in a fight" :smash:
on topic: jag tycker de är bra framsteg på fyra månader.. kötta på och låt bli att prioritera nån muskelgrupp.. de kan du göra när du blivit riktigt grofv
oh really? :D hehe, aja, ska inte kapa tråden mer ;D
blekfet2
2007-08-17, 18:33
Bra grund, ös på med massa så blir det nog super.
HajduMan
2007-08-17, 19:22
Bra resultat på så kort tid Rambo
Hehe tack!
Har gjort allt jag kan för att få så bra resultat som möjligt, ätit mycket och många gånger.. har endast missat ett styrke pass om jag vart sjuk tex.. Ofta så äter jag i mängder innan träning sen på vägen in till träningen äter jag lite till :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.