Logga in

Visa fullständig version : Billigt att vara hungrig, dyrt att vara mätt.

Lasse Kongo
2007-08-13, 18:55
Shit, jag är jämt så duktig och har matlådor mellanmål osv med mig jämt när jag jobbar, året runt, varje dag, men nu blev jag så hungrig så jag inte klarade av att bemästra hungern så jag drog till Pressbyrån, enda i närheten som var öppet.

Checkade in en macka som såg god ut, 40:-!!! vafalls! Tog istället en liten jävla ostfralla som det inte stod pris på och en banan, 19:- för en jävla sketen torr ostfralla o en 5:a för bananen, det är skandal, varför ska vi byggare alltid ha det värre än alla andra, det är dags att vi agerar, pma mig om ni är intresserade av att gå med plakat etc och visa vad vi tycker i ett demonstrationståg *mini*

Jävla pressbyrån :banned

Vilket sport äter man minst i? Ska fan byta till den sporten, tipsa mig om bra sporter där man inte behöver äta så mycket, ballerina?

Jag är fan inte fattig men ni förstår poängen, det är billigt att äta sig fet, men dyrt att äta sig vältränad, skumt samhälle som inte skriver annat än om hur man ska loosa i vikt och samtidigt får man betala mer för än en banen än en pizza snart *screwy*

Nu har jag ätit så egentligen skulle jag kunna skippa att posta tråden för nu är jag glad igen, men jag klickar ändå *klick*

Ectomorph
2007-08-13, 18:59
Tur att man får matlådor av farmor titt som tätt ;)

GLC
2007-08-13, 19:01
Hade matlåda idag som vanligt, blev dock inte alls mätt så jag köpte en ägg&räk-macka till, 40 spänn! Rena rånet men den var iaf god och jag blev lite mer mätt åtminstone.

Pudzianovski
2007-08-13, 19:04
Backhoppare och Jockeys ligger bra till tror jag. Tror du skulle passa bra i dessa sporter. :D

Piranha
2007-08-13, 19:05
Backhoppare och Jockeys ligger bra till tror jag. Tror du skulle passa bra i dessa sporter. :D

He he he.

Ja jockey är Lasse som klippt och skuren för.

Lasse Kongo
2007-08-13, 19:08
He he he.

Ja jockey är Lasse som klippt och skuren för.

Låter perfa, hästfan kommer dö efter 50m med mig på ryggen *popcorn*

Men det kanske är något att tänka på i framtiden, men vad ska jag satsa på innan dess då, kan ju inte utsätta massa djur för fara, måste finnas någon annan sport jag kan satsa på innan jag kommer ur sumostadiet?

Höjdhoppare tar väl mest kokain? De lär ju inte äta så mycket, tog 1.70 i nian, har jag en framtida karriär där?

Kabuto
2007-08-13, 19:09
Discgolf, boule, vanlig golf osv osv :D

Piranha
2007-08-13, 19:11
Jag tror du kan glömma all sprint och friidrott, kanske då spjut eller diskus.

Segla kan vara nåt, hänga över relingen och vara motvikt till båten.

Bågskytte?
Curling eller bowling fast du är nog inte fet nog för bowling.

Och glöm höjdhopp, du kommer aldrig orka springa så långt som krävs.

NiXPhoenix
2007-08-13, 19:12
Höjdhoppare tar väl mest kokain? De lär ju inte äta så mycket, tog 1.70 i nian, har jag en framtida karriär där?

Absolut, det tror jag! Stefan Holm hoppar typ 2,30-2,40 som mest.
Dock tror jag inte på 1,70 i nian...

Eddie Vedder
2007-08-13, 19:23
Jag tror du kan glömma all sprint och friidrott, kanske då spjut eller diskus.

Och glöm höjdhopp, du kommer aldrig orka springa så långt som krävs.

Spjutkastarens löpdistanser är ännu längre, även det är alltså uteslutet. Det avslutande vrålet är dessutom energikrävande.

Herr Oberst
2007-08-13, 20:00
Skatt på obalancerade och näringsfattiga livsmedel och sänk priset på nyttig rejäl mat.

Straffbeskatta dessutom tjockisarna i samhället som med största sannolikhet kommer kosta mer än oss atleter

Bönne
2007-08-13, 20:22
Styrkelyft är en sport som det inte går åt särskilt mycket energi för att utöva - det kan du bland annat se igenom att kolla på de tävlande, av alla (fysiskt krävande) sporter (exept Sumo) är nog styrkelyft den sporten som har flest tjockisar.

Fast den är kul att utöva och tillräckligt många aktiv för att man ska kunna tävla några gånger om året och ha folk i sin egen viktklass/ålder vid de flesta tävlingarna.