Visa fullständig version : omega 3
Fick 2 burkar omega 3 från GG när jag beställde. 200 kapslar..
Vad är omega 3 tillskott bra för? kan det ha nån nytta även om man inte deffar lr så?
förresten, whey 80 vanilj är ju svingod! förstår inte varför alla säger att vanilj är äcklig :confused:
Omega3 är bra även om du inte deffar, de flesta människor äter för lite omega3 jämfört med andra typer av fettsyror.
omega3 innehåller nyttig fett,precis som CLA :D
hur många här på forumet käkar omega-3 som tillskott?
Originally posted by woods
Hade någon sponsrat mig så hade jag käkat det hela tiden...:thumbup:
Mvh
Cartwright
2003-04-12, 11:45
Jag.
Omega3 är ju ett ganska billigt tillskott, och jag äter nästan aldrig fisk, så det känns vettigt.
Herkulez
2003-04-12, 12:26
jupp
Jag dricker linfröolja istället, kostar 30ggr mindre. Fattar inte varför folk köper såna där svindyra omega-3 kapslar och flaskor ? Jag måste missat något, för fettfördelningen i linfrö skiljer sig inte nämnvärt mycket från fiskoljan. Har för mig att jag kollade upp det där nån gång men glömt bort nu.
tar både linfröolja och fiskolja.
************* sponsrade mig med 2 burkar omega 3 a´100 kapslar :cool:
men fan nån mer än mig osm märker att dem blir dåliga i magen av whey-80?
Originally posted by Munter
Jag dricker linfröolja istället, kostar 30ggr mindre. Fattar inte varför folk köper såna där svindyra omega-3 kapslar och flaskor ? Jag måste missat något, för fettfördelningen i linfrö skiljer sig inte nämnvärt mycket från fiskoljan. Har för mig att jag kollade upp det där nån gång men glömt bort nu.
linfröoljan innehåller inte EPA OCH DHA
Squat: Halvrätt. Enzymer omvandlar fettsyrorna i linfrö till EPA, GLA och DHA, så man får likväl i sig det man behöver av dessa.
Originally posted by Munter
Squat: Halvrätt. Enzymer omvandlar fettsyrorna i linfrö till EPA, GLA och DHA, så man får likväl i sig det man behöver av dessa.
javisst. dock krävs det mycket linfröolja.
Langster
2003-04-12, 18:39
Det blir nog billigare med linfröolja trots att man behöver mer, för omega 3 är så satans dyrt!!!
Originally posted by Langster
Det blir nog billigare med linfröolja trots att man behöver mer, för omega 3 är så satans dyrt!!!
jupp själv kör jag med udos choice
Ondjultomte
2003-04-12, 19:20
Synd bara att linfröoljan smakar lite underligt ... :)
Originally posted by liQ
omega3 innehåller nyttig fett,precis som CLA :D
Fast vissa rapporter gör ju gällande att CLA.... INTE är nyttigt ;)
Originally posted by Ondjultomte
Synd bara att linfröoljan smakar lite underligt ... :)
Bättre underligt än som Fiskoljan, VIDRIGT!!
Originally posted by Langster
Hur mycket linfröolja bör man ta då??
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.