Visa fullständig version : Tom Green och Xzibit rimmar lite
Tom Green är ju riktigt duktig.:hbang:
Ebi-_o_3dgs
Så jävla skön "old school"-rap :D
Daniiiel
2007-08-11, 19:15
Välkommen till 2000. Tom Green är ganska imponerande dock.
Longshot
2007-08-11, 19:19
Välkommen till 2000. Tom Green är ganska imponerande dock.
Om du menar att han är sen med att posta detta klippet så ger jag tummen upp för fräsiga fräsens kommentar du just blängde ur dig (jag ger dig två tummar upp till och med):thumbup: :thumbup:
edit: Tom green är skön! =)
mystic[-_-]
2007-08-11, 19:46
Nice :thumbup:
Holy shit. Tom Green is a bad ass. I did NOT expect what I just heard!
+1
Damn! :thumbup:
Vad skönt att det inte var den andra typen av rimning
http://en.wikipedia.org/wiki/Rimming
Tom Green är ju riktigt duktig.:hbang:
Så jävla skön "old school"-rap :D
Nja, det är ju klusår rent innehållsmässigt vad Tom bustar jämför med X, men vad fan popps för the flow iaf! :)
Nja, det är ju klusår rent innehållsmässigt vad Tom bustar jämför med X, men vad fan popps för the flow iaf! :)
Ja, hans innehåll är väll.. inte speciellt djupt, tungt eller hardcore. Men vad väntade man sig, det är ju Tom Green? ;)
haha tom green, road trip ^^
Daniiiel
2007-08-12, 03:41
Det X dräller ut sig är ju från en låt, nu freestylar tom säkert inte heller men ändå.
Daniiiel
2007-08-12, 03:42
Om du menar att han är sen med att posta detta klippet så ger jag tummen upp för fräsiga fräsens kommentar du just blängde ur dig (jag ger dig två tummar upp till och med):thumbup: :thumbup:
edit: Tom green är skön! =)
Varje gång jag har lagt upp något på detta forum så har jag fått det svaret, jag har längtat till efter att själv kunna säga så:D
Tom låter lite som B-Real och snubben från Beastie Boys när han rappar. Xzibit är "dope" och bruden bredvid Tom är "mad".
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.