Visa fullständig version : Gym i Vasastan som passar en studentbudget?
Kommer flytta upp till S:t Eriksplan (typ, precis i krokarna iaf), och undrar om folk kan tipsa om bra (och billiga) gym i närheten?
Jag har hittat ett par trådar här på forumet om det redan, och kollat upp gymmen lite via webben... men vissa saknar hemsida osv... så lite svårt att veta hur pass bra de är.
De jag läst om är...
Vanadis Gym (dyrt).
Nautilus (billigare, men fortfarande dyrt).
Skip Gym (som jag inte vet någonting alls om).
Jag letar typ främst efter ett gym med maskiner som inte kör med fria vikter. Vet att det ska vara bäst... men jag är typ (total) nybörjare, och tycker det känns säkrast/lättast att köra maskiner där allt är riggat så att man bara kan köra rörelsen på ett sätt. Man kan ju köra två olika maskiner på samma muskelgrupp för att få in lite olika rörelser.
Jag har bara kört Nautilus innan... och tyckte att det funkade fint. Men de är som sagt lite för dyra nu när jag inte jobbar... på en studentbudget så funkar det nästan liksom bara inte.
Tips? Råd? Allt som kan vara av nytta uppskattas! :)
The_RobRoy
2007-08-11, 17:09
Tanken som slår mig är, du har lyckats få en lgh i innerstan, men har knappt råd med ett gymkort :confused:
Stiftelsen Stockholms Studentbostäder.
Står man i kö tillräckligt länge, så får man en lägenhet varsomhelst i stan. Billigt, också. 3 papp i månaden, inkl. el och bredband.
_Robbie_
2007-08-11, 17:55
Stiftelsen Stockholms Studentbostäder.
Står man i kö tillräckligt länge, så får man en lägenhet varsomhelst i stan. Billigt, också. 3 papp i månaden, inkl. el och bredband.
Hur länge stod du i kö?
Hur länge stod du i kö?
Typ 3 år eller nått... :)
Men kan vi gå tillbaka till ämnet som tråden handlar om, så det inte spårar ur totalt och handlar om billiga bostäder i Sthlm? *gah!*
Var ska du plugga?