Visa fullständig version : mobiltelefon VILL HA
http://www.canu502s.co.kr/ vart kan man få tag på den nånstans???
Har den börjat sälja ännu?
LG ska sälja den utanför Asien tror jag.
"The 502's style is metrosexual and sporty!"
Helt allvarligt.. Vad är det för slogan egentligen?
Jag tycker den var extremt ful.
Är det en undervattenstelefon? ;):hbang:
Pepparkakssmurfen
2007-08-12, 16:25
Har Casio börjat göra telefoner?
martin_vbg
2007-08-12, 18:05
Extremt ful (enligt mig) med få funktioner och dessutom väldigt tung. Men ok om man vill ha en stötsäker/vattentålig telefon, det skulle vara enda anlednignen till att jag skulle skaffa den.
Iofs så brukar inte LGs telefoner vara de som håller så bra heller så jag hade nog skippat den även i det hänseendet.
sleep is the enemy
2007-08-12, 18:26
Varför måste man skriva att nånting är fult som någon annan vill köpa? Frågade han efter er åsikt angående telefonens utseende?
martin_vbg
2007-08-12, 18:33
Varför måste man skriva att nånting är fult som någon annan vill köpa? Frågade han efter er åsikt angående telefonens utseende?
Detta är ett diskussionsforum där man diskuterar saker och ting. Skulle vi bara skriva var man fick tag på den och inget annat så hade det ju aldrig hänt något roligt här :)
Om det var mig du pekade på så skrev jag "(enligt mig)" eftersom smak kan skilja från person till person. Ha en bra dag.
sleep is the enemy
2007-08-12, 18:43
Detta är ett diskussionsforum där man diskuterar saker och ting. Skulle vi bara skriva var man fick tag på den och inget annat så hade det ju aldrig hänt något roligt här :)
Om det var mig du pekade på så skrev jag "(enligt mig)" eftersom smak kan skilja från person till person. Ha en bra dag.
Ja visste att ja skulle få ett sånt här svar. Men om man uttryckligen frågar efter var man får tag på en sak, och inte någonting annat, så förstår jag inte varför man inte kan hålla sina egna (negativa) åsikter för sig själv. De känns som det enbart är elakt. Tänk om alla kunde vara lite positiva och glada istället :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.