Visa fullständig version : Öppet hus på Fairing Gym 25/8
Lördag 25 augusti är Kolozzeums reggade användare välkomna att ta ett gratis träningspass på Fairing Gym, köpa kosttillskott till ENORMT bra pris, och glo på andra Kolozzeummedlemmar!
Återkommer med speciella erbjudanden!
Jacksatan
2007-08-09, 17:55
Skulle vara kul, faktiskt. Ska kolla upp möjligheten att smita in på ett pass.
Skulle vara kul, faktiskt. Ska kolla upp möjligheten att smita in på ett pass.
kommer du, kommer jag
Vi har inventering sista Augusti så det blir väldigt , väldigt bra priser på kosttillskott.
Passa även på och träna med våra nya kettlebells (sjukt bra träning*flex* )
BigForre
2007-08-09, 17:59
ÅH...lite sugen blir man att kika förbi...om inte annat för att se lite folk och bunkra lite tillskott inför vintern.
Perfekt läge att bunkra upp med tillskott över vintern. Nu ska man bara se om det är värt tågresan upp också :D
det är ju en bit att köra, vilket är synd :(
Samåk då. Det stannar tåg i Stockholm också...
olle lindblad
2007-08-09, 18:45
Öppettider?
12-17 Lördag
Karta (http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?SearchType=4&wflWhite=1a1b&wflPink=4a&vad=fairing+gym&var=&Vkiid=MuSSS3kXyYcDxvH44KWjBg%3d%3d&Vkid=12488250&isAlternateNumberResult=False)
Nitrometan
2007-08-09, 18:59
Lördag 25 augusti är Kolozzeums reggade användare välkomna att ta ett gratis träningspass på Fairing Gym, köpa kosttillskott till ENORMT bra pris, och glo på andra Kolozzeummedlemmar!
Argh! Då har vi klubbledarträff i Malmö.
är det bara att gå in i gymmet eller måste man "bevisa" på något sätt att man är medlem på kolozzeum?
är det bara att gå in i gymmet eller måste man "bevisa" på något sätt att man är medlem på kolozzeum?
Det är en bra idé att säga hej till tvåmetersmannen bakom disken och tala om vad man heter på Kolozzeum
Handcuff
2007-08-09, 19:03
1. Är en bannad medlem välkommen?
2. Kan man bli bannad IRL av en moderator?
1. Är en bannad medlem välkommen?
Om han törs så....
2. Kan man bli bannad IRL av en moderator?
Hehehehehehehe....
Det finns möjlighet att Rahf dyker upp. Får se hur det blir, har en planerad resa söderöver för att kirra lite andra grejer så.
Möjligheten finns! YAY! Nu får jag känna mig ännu mindre bland alla stora beefar! Jag får ta och använda damernas omklädningsrum då, Där kanske det finns en möjlighet att jag ligger på samma storlek! YAAY!
Deceiver85
2007-08-09, 19:29
Jag kommer med SD-tröjan i högsta hugg! :D Är det någon mer örebroare som ska dit så hänger jag nog gärna på!
Man kanske borde passa på när man bor så nära..
Oooh, det är alltid trevligt på Fairings, får skaffa transport på nått sätt så kan jag förmodligen komma.
Proteinpulvret börjar lägligt nog ta slut sen sist det var bra priser också ;)
Om GymTT kommer så kommer jag.
:D
redbrigade
2007-08-09, 21:02
hur bra priser snackar vi om? måste veta om det är värt att åka från västerås
Är borta på kräftis den helgen så träning går bort för mig iaf på Fairing.
Jag ska träna på snappsvisor och inhalera så mycket vätska av trögflytande form som möjligt
Den gången jag tjackat till "bra priser" från Fairing har det varit jävligt bra priser ;)
Jag ska träna på snappsvisor och inhalera så mycket vätska av trögflytande form som möjligt
Mycke fylla för dig nuförtiden din grogghagga. ;)
Det kommer aktuell prisinfo senare.
Ironbabe
2007-08-09, 21:23
Om GymTT kommer så kommer jag.
O kommer Pirre så kommer jag :D
O kommer alla ovanstående kommer även jag :Virro
Mycke fylla för dig nuförtiden din grogghagga. ;)
får man inte det ena får man ta det andra (det som inte nekar)
Sen måste jag ju dricka för er andra torrbollar
rajjrajjrajjrjajjjjrajjraj
LadyInsane
2007-08-09, 21:35
I'll be there! :hbang:
Kommer IronMaidenBabe, Cilia och Allan så kommer jag.
Kommer IronMaidenBabe, Cilia och Allan så kommer jag.
next time then *blinx*
next time then *blinx*
Ja men då ses vi då /blinkar tillbaka och springer till bänkpressen\
Alfred Nobel
2007-08-09, 21:57
Kanske trillar förbi, bor inte alls långt ifrån Järfälla :)
Pellefant
2007-08-09, 22:07
Kanske tittar förbi. :)
Det här betyder alltså att Rahffeman är den som just nu kommer åka längst väg för att få träna på Fairing? Jag borde få en puss eller nånting..
Det här betyder alltså att Rahffeman är den som just nu kommer åka längst väg för att få träna på Fairing? Jag borde få en puss eller nånting..
Var bor du?
Var bor du?
Sugen på en puss?
Lite sugen är han!
Örnsköldsvik!
Jag jobbar, så jag hoppas att jag kan skicka en bulvan. Det är dags både för piller och pulver.
Jag jobbar, så jag hoppas att jag kan skicka en bulvan. Det är dags både för piller och pulver.
men jag ska ju inte vara där juuuu
men jag ska ju inte vara där juuuu
Jeklar, min enda kompis är upptagen. :(
Sen när slutade ni (BÅDA) skicka Yankee på era dirty-works?
Jag kanske kommer. Kommer det att vara försäljning på prisvärda träningsbyxor?
Sen när slutade ni (BÅDA) skicka Yankee på era dirty-works?
Sedan han sålde sin söta bakdel till det militära. :( igen.
Oh. ma bad :(
12-17 Lördag
Karta (http://hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?SearchType=4&wflWhite=1a1b&wflPink=4a&vad=fairing+gym&var=&Vkiid=MuSSS3kXyYcDxvH44KWjBg%3d%3d&Vkid=12488250&isAlternateNumberResult=False)
Typiskt! Jobbar 10:30 - 16:00 :cryout:
Annars är jag både i extremt behov av att hamstra kosttillskott och relativt sugen på att kringla ikapp med Rahf. Vore inte helt fel att flukta på nytt gym och andra koloiter heller.
Pony kommer om hon lyckas teleportera sig från innerstan till Järfälla supersnabbt eller om hon får återbud på det senare passet på lördagen.
Typiskt! Jobbar 10:30 - 16:00 :cryout:
Annars är jag både i extremt behov av att hamstra kosttillskott och relativt sugen på att kringla ikapp med Rahf. Vore inte helt fel att flukta på nytt gym och andra koloiter heller.
Pony kommer om hon lyckas teleportera sig från innerstan till Järfälla supersnabbt eller om hon får återbud på det senare passet på lördagen.
Haha! I will be dwarfed by your tall stature milady ;)
Jag som måste börja drilla Au Batido nu om jag inte ska skämmas fullständigt.
*damn*
Jag är på västkusten och filmar den den helgen....:furious:
Om ni kunde flytta den träningen till nästa helg så hade ni hamnat på min YouTube-kanal (http://www.youtube.com/profile?user=zipitup99) (+8 000 viewers).
Lasse! Allan! Pirre! Pez! Ändra. Bums.
*damn*
Om ni kunde flytta den träningen till nästa helg så hade ni hamnat på min YouTube-kanal (http://www.youtube.com/profile?user=zipitup99) (+8 000 viewers).
Fasiken vad synd. Det hade varit väldigt roligt om du hade haft tid och komma förbi.
Någon glömde säga till om Lunchmöte förut*whistle*
Fasiken vad synd. Det hade varit väldigt roligt om du hade haft tid och komma förbi.
Någon glömde säga till om Lunchmöte förut*whistle*
:em: Har jag glömt nåt nu igen....? *inte otroligt*
Mitt lillfinger kommer på posten i dagarna Lasse.
Eldhroka
2007-08-10, 12:17
Oh toppen.
Jag hänger förmodligen på låset för då hinner
jag ta ett pass innan kräftskivan sparkar igång.
Jag törs inte, men så är det lite långt att åka också
TheGovernator
2007-08-10, 14:08
jag kommer om murat och sami kommer *cupid*
*sigh*
vi skulle ha bjudit högre.
I told you so!!!!
szentgotthard
2007-08-10, 15:49
Klockrent med lite schyssta priser.
Bara att bunkra upp tills kommande vinter:bpump:
Lördag 25 augusti är Kolozzeums reggade användare välkomna att ta ett gratis träningspass på Fairing Gym, och glo på andra Kolozzeummedlemmar!
Ja, jag kommer fast jag ska låta andra glo på mig istället :laugh:
Återkommer med speciella erbjudanden! Hmmmm....som vadå? :D
//H
//H
Glo 2 betala för 1, gratis lyssna på det var bättre förr snacket samt fria sarkastiska kommentarer av Pez.
Deceiver85
2007-08-10, 16:31
Piranha,
Kommer du?
Piranha,
Kommer du?
Jag tänker komma såklart, jag vill inte missa skitsnacket samt få se atlas plöja alla besökare.
*damn*
Jag kommer inte kunna närvara. Jobbar hela helgen.
Deceiver85
2007-08-10, 18:30
Jag tänker komma såklart, jag vill inte missa skitsnacket samt få se atlas plöja alla besökare.
Kanon :) Som sagt ,om någon mer örebroare ska dit så är jag nog på. Då kan jag lämna in min lista över saker som Kolozzeum kan förbättra sig på, skriftligt :D
Kanon :) Som sagt ,om någon mer örebroare ska dit så är jag nog på. Då kan jag lämna in min lista över saker som Kolozzeum kan förbättra sig på, skriftligt :D
Det kan du lämna till moderatorerna direkt.
Deceiver85
2007-08-10, 19:10
Det kan du lämna till moderatorerna direkt.
Skriftligt som i skriftligt på papper, författat i bästa skrivstil :D Men till ämnet, är det någon örebroare som ska dit? Klo? Mystic?
Ååkej, nu har jag uppdate; kommer att vara på västkusten i dagarna innan den 25:e varför min medverkan kan styrkas. (Om Lasse släpper in mig...?)
Dagen innan Tjejmilen... hmmm... timingen kunde varit bättre.
Men, å andra sidan, kan man knappast tänka sig någon bättre uppladdning. Jag kommer ganska säkert jag också!
Eva
Hur funkar det om man har årskort på fairings gym? Är det fortfarande gratis? Jag vill ha mitt förlängt med en dag ifall jag kommer. :D
Dagen innan Tjejmilen... hmmm... timingen kunde varit bättre.
Men, å andra sidan, kan man knappast tänka sig någon bättre uppladdning. Jag kommer ganska säkert jag också!
Eva
Åh nej, klantigt av Lasse att inte tänka på det. :D
Hur funkar det om man har årskort på fairings gym? Är det fortfarande gratis? Jag vill ha mitt förlängt med en dag ifall jag kommer. :D
Ja, du borde sannerligen ha betalt för att dyka upp. Köra ben med Allan?
Guccisneakers
2007-08-11, 12:42
Sundsvall... låångt att åka, skit.
Hehe, tja varför inte?
Hehe, tja varför inte?
Hehehehehehehehe :devil:
O kommer Atlas kommer jag.
Och kommer jag, kommer ni, aight!?
O kommer Atlas kommer jag.
Atlas är på...... sedan han dräpte en fullvuxen grävling för ett par veckor sedan har humöret varit på topp*flex* (ja , vi vart angripna i skogen och Atlas försvarade husse som var nyopererad)
Atlas är på...... sedan han dräpte en fullvuxen grävling för ett par veckor sedan har humöret varit på topp*flex* (ja , vi vart angripna i skogen och Atlas försvarade husse som var nyopererad)
Det är sannerligen inte illa. Klarade han sig utan skador?
Det är sannerligen inte illa. Klarade han sig utan skador?
lite smårispor bara , inget farligt alls :)
Återkom gärna senare med vad som gäller för tillskotten, vilka som finns inne m.m.
MVH
Återkom gärna senare med vad som gäller för tillskotten, vilka som finns inne m.m.
MVH
Jepp , fixar det. säg gärna till om det är något speciallt ni vill att vi skall ta upp från lagret.
Daniiiel
2007-08-12, 14:38
Vad är det för ras?
Till er förtvivlan så kommer inte jag denna gången.
Ni får njuta av mitt sällskap vid ett senare tillfälle i höst. Då jäklar skall det mystränas, snackas skit och ätas.
Jaha?! Betyder det att det är olämpligt att jag tränar i min grävlingskostym?
Fyll på lagret med bars Lasse,jag kommer!:D (förutsatt att någon snäll människa förbarmar sig över mig och pekar ut vägen alt ger mig en gps:laugh: )
Så Minisen jag kan köpa ut åt dig:naughty:
har ni inne fierce och säljer billigt kommer jag som en oljad blixt
Jaha?! Betyder det att det är olämpligt att jag tränar i min grävlingskostym?
ha ha...bara du inte bor i ett gryt och luktar vilt så är det nog ok:D
Fyll på lagret med bars Lasse,jag kommer!:D (förutsatt att någon snäll människa förbarmar sig över mig och pekar ut vägen alt ger mig en gps:laugh: )
fasiken , pendeltåget 2 stationer , hoppa av i barkarby och gå 5 minuter till Veddesta köpcentrum så är du där.
Bars finns det gott om (även steelbar:D )
har ni inne fierce och säljer billigt kommer jag som en oljad blixt
Fierce....vad är det *whistle*
fasiken , pendeltåget 2 stationer , hoppa av i barkarby och gå 5 minuter till Veddesta köpcentrum så är du där.
Bars finns det gott om (även steelbar:D )
Jag tar på mig spräcklig skjorta och kamera med teleobjektiv så blir jag den förvirrade turisten som försöker hitta dit.
Pendeltåget.. Finns det bara ett sånt alltså? ;)
Bah, jag kan leda tant från sbg-station om jag åker dit.
För folk utan lokalsinne samt bonnkaniner... (http://reseplanerare.sl.se/bin/query.exe/sn)
Lasse, Lasse, Lasse. Hon tävlar i BF och är blond. Med den där beskrivningen kan hon likagärna hamna i Berlin ffs. :D
men jag gillar dig ändå tinus
För folk utan lokalsinne samt bonnkaniner... (http://reseplanerare.sl.se/bin/query.exe/sn)
Yay! Restid 34 minuter!
Är det någon från skåne som ska upp? Jag hade gärna avlagt ett besök då jag är sugen på en annan träff som sker samma helg, men givetvis efter träningen. Två flugor i en smäll hade sutttit fint.:D
Är det någon från skåne som ska upp? Jag hade gärna avlagt ett besök då jag är sugen på en annan träff som sker samma helg, men givetvis efter träningen. Två flugor i en smäll hade sutttit fint.:D
Klart du ska upp!
Klart du ska upp!
å du ska naturligt vis dit och träna som alla andra gånger?
å du ska naturligt vis dit och träna som alla andra gånger?
Givet cillen..dessvärre ingen träningsdag utan får bli köpa en del tillskott och babbla med dig*flex*
Givet cillen..dessvärre ingen träningsdag utan får bli köpa en del tillskott och babbla med dig*flex*
men jag är ju inte där
Lasse, Lasse, Lasse. Hon tävlar i BF och är blond. Med den där beskrivningen kan hon likagärna hamna i Berlin ffs. :D
men jag gillar dig ändå tinus
Precis! Äntligen någon som har fattat det här..:D
Spankmee: Om inte du slutar kalla mig tant snart kommer INTE den där antastningen att äga rum!*grr27*
Spankmee: Om inte du slutar kalla mig tant snart kommer INTE den där antastningen att äga rum!*grr27*
Yes mam!
Yes mam!
Du behöver inte vara orolig. Hon har berättat för mig att hon skall antasta dig i vilket fall som helst. *drool*
Du behöver inte vara orolig. Hon har berättat för mig att hon skall antasta dig i vilket fall som helst. *drool*
Schhhhh!Hade vissa planer för dagen men när jag kom till gymet hade han visst gått hem*rolleyes* så jag fick antasta en annan liten pojke istället:D
Schhhhh!Hade vissa planer för dagen men när jag kom till gymet hade han visst gått hem*rolleyes* så jag fick antasta en annan liten pojke istället:D
same procedure as last time ......
same procedure as last time ......
Typ som på din avatar va?
Typ som på din avatar va?
när du säger det så ...................................
du vet väl vad den visar?
melancoolio
2007-08-12, 21:37
Åker någon av polarna dit i bil och har plats för mig så dyker jag upp och smådundrar lite.
Alfred Nobel
2007-08-12, 22:27
Jag kommer definitivt närvara och givetvis handla bars i mängder om priset överträffar det normala. Annars kommer jag tillägna hela dagen åt att anordna en protein-shaker-contest i omklädningsrummet. Tävlingen går ut på att via en shaker, 1 påse proteinpulver och en vattenkran blanda ihop en drink och dricka upp, när den är klar påbörjar man en ny (Minimum 35g/drink). Mest druckna drinkar inom loppet av 5minuter vinner och priset är allt från några klappar på axel till en heldag med aktiviteter med självaste värden, mig själv....
...Å andra sidan sitter jag och dagdrömmer :D:D
Kommer ni arrangera några tävlingar/utmaningar på plats för att underhålla era gäster? Det tror jag skulle upskattas!
Jag kommer definitivt närvara och givetvis handla bars i mängder om priset överträffar det normala. Annars kommer jag tillägna hela dagen åt att anordna en protein-shaker-contest i omklädningsrummet. Tävlingen går ut på att via en shaker, 1 påse proteinpulver och en vattenkran blanda ihop en drink och dricka upp, när den är klar påbörjar man en ny (Minimum 35g/drink). Mest druckna drinkar inom loppet av 5minuter vinner och priset är allt från några klappar på axel till en heldag med aktiviteter med självaste värden, mig själv....
...Å andra sidan sitter jag och dagdrömmer :D:D
Kommer ni arrangera några tävlingar/utmaningar på plats för att underhålla era gäster? Det tror jag skulle upskattas!
Du kan ju arrangera en "värsta-shake" tävling där deltagarna ska skaka sina förbannade shakers så hårt de kan för att därefter se måttligt asroliga ut med deras fula miner och överdrivna rörelser ;)
It's a sure hit!
Alfred Nobel
2007-08-12, 22:42
Du kan ju arrangera en "värsta-shake" tävling där deltagarna ska skaka sina förbannade shakers så hårt de kan för att därefter se måttligt asroliga ut med deras fula miner och överdrivna rörelser ;)
It's a sure hit!
Hehe det vore något. Men då krävs nästan en videokamera till hands så man kan dokumentera allting och slänga upp här på kolozzeum. Helst fixar man spycams på ovanliga ställen och med bra vinklar, då blir det ett herrans liv här på forumet när medlemmarna ser sig själva helt sprängröda i ansiktet :cool:
Hehe det vore något. Men då krävs nästan en videokamera till hands så man kan dokumentera allting och slänga upp här på kolozzeum. Helst fixar man spycams på ovanliga ställen och med bra vinklar, då blir det ett herrans liv här på forumet när medlemmarna ser sig själva helt sprängröda i ansiktet :cool:
Tyvärr kan jag inte delta då ;) vill inte vara med på bild riktigt än.
Alfred Nobel
2007-08-12, 23:01
Tyvärr kan jag inte delta då ;) vill inte vara med på bild riktigt än.
Attans järnspikar, men om jag anlitar en drogpåverkad jamaican med tre guldtänder som ritar av det han ser framför sig (när deltagarna shakar för fullt), kanske du törs delta? Jag kan lova att bild resultate enbart är visuell för andra i samma värld :) Vi drogfria kmr inte ha ett smack om vad som visas på bilden... vad säger du? ;)
Attans järnspikar, men om jag anlitar en drogpåverkad jamaican med tre guldtänder som ritar av det han ser framför sig (när deltagarna shakar för fullt), kanske du törs delta? Jag kan lova att bild resultate enbart är visuell för andra i samma värld :) Vi drogfria kmr inte ha ett smack om vad som visas på bilden... vad säger du? ;)
Haha jag reserverar mig för det ;) Det finns anledningar varför jag inte vill vara med på bild än. Folk får gärna ta kort men jag vill inte att det kommer ut på Kolo eller nån annanstans. Inte än.
Balders balle!, vad matar du honom med igentligen :hbang:
Blev jagade upp i ett träd en gång när man var liten o plockade svamp med morfar :D
Hur är Fairings gym? Kan man träna OL där?
Hur är Fairings gym? Kan man träna OL där?
Då det är Kolloträning, kanske. Brukar kunna vara mycket folk och inte så överdrivet med plats. Det finns inget flak, men gummimatta. Kanske ska Lasse få säga sitt om saken. ;)
Generellt är Fairings ett bra gym, allt man behöver finns (utom en lagom stor dips-ställning då) och det går att hitta tider då det inte är så mycket folk.
Heraso kommer! Blir ett lätt överkroppspass, en riktig tävlingsnörd måste ju värma upp med adventure klassen i city challenge först.:D
Några nyheter om vad som kommer säljas till extrapris?
Samt - Ska någon från Skåne upp över dagen? Väntar fortfarande besked på om jag kommer kunna åka upp där den 25:e, men det kan vara bra att kolla ;)
Några nyheter om vad som kommer säljas till extrapris?
Samt - Ska någon från Skåne upp över dagen? Väntar fortfarande besked på om jag kommer kunna åka upp där den 25:e, men det kan vara bra att kolla ;)
Jag ska upp, men det blir över helgen. Billigare att flyga än köra själv.
Finns det någon form av motsvarande "lounge" area där man kan sitta? Exklusive omklädningsrum då. Hade tänkt fixa till ett fysiskt Allmänt-forum :D moderatorer och administratorer har givetvis samma privilegier som på det virtuella forumet osv. Det gäller att man har klickat på report-knappen innan någon blir avhyst och bannad (alltså att man gastat för fulla muggar efter Allan).
tntballe
2007-08-15, 22:57
Undrar om man orkar ta sig dit, o leta efter "Babbla på om vad som helst!"-hörnan
Klart man gör, pallar man hänga här är det väl inga problem IRL?
Verkar som att Lasse får ställa in cafébord i hantelrummet, för någon lounge finns inte direkt.
Jag kommer också, har lätt ben eller dito bänkpass.
Verkar som att Lasse får ställa in cafébord i hantelrummet, för någon lounge finns inte direkt.
Jag kommer också, har lätt ben eller dito bänkpass.
Fan... det är ett Gym och ingen jävla SPA- anläggning:D
Efter att ha fått drösvis med mejl , PM angående rabatter så kan jag väl berätta att det blir upp till 35% rabatt på valda delar av sortimentet.
Passa på och shoppa protein innan prishöjningar som kommer vilken dag som helst
LadyInsane
2007-08-16, 08:48
Finns det någon form av motsvarande "lounge" area där man kan sitta? Exklusive omklädningsrum då. Hade tänkt fixa till ett fysiskt Allmänt-forum :D moderatorer och administratorer har givetvis samma privilegier som på det virtuella forumet osv. Det gäller att man har klickat på report-knappen innan någon blir avhyst och bannad (alltså att man gastat för fulla muggar efter Allan).
Detta låter väldigt bra. Planerar att köra en övning och snacka skit resten av tiden... :cool: :D
Jag kommer om ***** kommer :D
R.o.s.i.n.g?
R.o.s.i.n.g?
Är ju fem bokstäver så det måste vara P.e.y.r.e?
Jag kommer.
FÅR JA ÅKA ME DIG?????INTERNET?
Ja, han kommer....
Ja, han kommer....
Jag är på väg :D
FÅR JA ÅKA ME DIG?????INTERNET?
Pakethållaren
Pakethållaren
Får jag sitta på styret? FTPDVD11
Jag är på väg :D
Jag menade Eldis <----5 bokstaver :em:
....fast även dig....såklart!! :hbang:
....fast även dig....såklart!! :hbang:
Alltid trevligt med mer tjejer på Fairing Gym ;)
Fler än dig och Allan menar du? *fnissisen*
Aapapapapap
Fler än du och Allan.... säger vi i Sverige....
Du är bara avundsjuk för att du inte får komma. Men BigB tar med kameran...
Aapapapapap
Fler än du och Allan.... säger vi i Sverige....
Du är bara avundsjuk för att du inte får komma. Men BigB tar med kameran...
Då går det när man skall skriva fortare än man tänker. :em:
Får och får, det gäller väl att välja sina tillfällen.
Bucyrus: Alla snuskiga bilder kan du skicka direkt till mig. :thumbup:
Något åt det hållet ja......har nog blivit lite tjej sedan jag kört mycket tjejträning (cardio-maskinerna) enligt "Arg-Anders" på gymet :D
Eldhroka
2007-08-16, 20:17
Naaw, vad sött. *cupid*
Ja, jag kommer!
Naaw, vad sött. *cupid*
Ja, jag kommer!
Jippi!!! :love:
Sen om det blir träning beror helt på läkarens rekommendation...nacken du vet.
Brooklyn
2007-08-16, 21:05
kommer e.v :)
Nitrometan
2007-08-16, 21:12
kommer e.v :)
e.v?
"efter vintern"?
Brooklyn
2007-08-16, 21:14
e.v?
"efter vintern"?
ja
Något åt det hållet ja......har nog blivit lite tjej sedan jag kört mycket tjejträning (cardio-maskinerna) enligt "Arg-Anders" på gymet :D
Haha, hur fan får man namnet arg-anders? Alltid lika roligt att höra någon nämna honom. :D
Haha, hur fan får man namnet arg-anders? Alltid lika roligt att höra någon nämna honom. :D
När han var barn var han alltid arg. Kort , tjock , rödhåring och konstant ARG:D.
Nu förtiden är han bara arg när Djurgården förlorar..:D
Eldhroka
2007-08-18, 18:52
Tar fairing kort, eller ska man behöva plundra en bankomat innan?
Det är ju gratis!!
Om inte så kommer Rahf anordna en Allmänt-hörna utanför byggnaden alternativt innanför som protest. Det kommer dyka upp en sån hörna i vilket fall som helst.
Eldhroka
2007-08-18, 18:58
Det är ju gratis!!
*lol*
Inte proteinet... eller?? ;)
Du behöver inte plundra någon bankomat :)
*lol*
Inte proteinet... eller?? ;)
And thus, he enters a world of endless shame.
Då är det jag som skäms. Klart tillskotten kostar.
Eldhroka
2007-08-18, 19:03
Du behöver inte plundra någon bankomat :)
ah sweet.
Tack.
And thus, he enters a world of endless shame.
Du har på dig tillbörlig huvudbonad på lördag antar jag.
http://www.hylte.se/eliasfries/katarina_klass/tema_a/dumstrut.jpg
Du har på dig tillbörlig huvudbonad på lördag antar jag.
http://www.hylte.se/eliasfries/katarina_klass/tema_a/dumstrut.jpg
Jag har slutat med huvudbonad för att slänga omkring mitt blonda, salta hårsvall :D
Däremot kommer jag vara en av de svagaste förmodligen så det blir skam på andra vis ;)
Det vore hur skoj som helst att komma.
Men... dagen före Tjejmilen..? Nej, tyvärr alltså, inte den här gången heller.
Däremot kommer jag vara en av de svagaste förmodligen så det blir skam på andra vis ;)
Det finns nog silverhantlar som du och de andra tjejerna kan använda :thumbup:
Nitrometan
2007-08-18, 20:29
Men... dagen före Tjejmilen..? Nej, tyvärr alltså, inte den här gången heller.
Du klarar inte att träffa folk, fika och snacka skit dagen innan du ska springa 10 km?
Du klarar inte att träffa folk, fika och snacka skit dagen innan du ska springa 10 km?
Ingen träning?
Får man komma och tjacka tillskott bara? Lite tight med tid den 25e.
Får man komma och tjacka tillskott bara? Lite tight med tid den 25e.
Självklart
Jag kommer!!!
Så då borde ju alla som är osäkra på att komma komma :D
Liiight weights baby !
M
soulsplinter
2007-08-19, 12:59
men vart ligger det här gymmet då och hur tar man sig dit kommunalt?? :D
Allan lade ett inlägg om det tidigare.
Fairing gym ligger i Veddesta.
soulsplinter
2007-08-19, 13:14
Allan lade ett inlägg om det tidigare.
Fairing gym ligger i Veddesta.
orkade inte läsa hela tråden haha.....
orkade inte läsa hela tråden haha.....
Sidan 7.
http://kartor.eniro.se/
Skriv Fairing Gym i vad fältet !!!
M
Ska man sluta gömma sig skuggorna och faktiskt ta sig dit kanske? :D
Dock omotiverat ingen som skrev grattis till mig när jag fyllde år *cry*
Liten uppdatering för folk som är bannade från Google (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2450346&postcount=10)
Kommer beta alanin säljas? isf kommer jag dirr:P
Kommer beta alanin säljas? isf kommer jag dirr:P
Ja. Lagersaldo är 568 burkar och det bör väl räcka åt dig:cool:
Jag som hade tänkt köpa 603 men okejdå får väll snåla lite nästa månad;)
Alltså får man betala ~127kr för 1kg Pure Whey på lördag med ert 15% rabatterbjudande. Kan ni inte göra en specialdeal för dem som kommer? Köp 5kg betala 500kr skulle sitta fint, så kan jag se till att ni slipper ha så mycket i lager *whistle* . Tar ni även fram så att ni har några säckar Serious Mass stående där vid hyllorna?
champion
2007-08-20, 15:23
Kommer det nån lista på vad ni kommer att sälja?
Får man ta med tjejen om hon ej är medlem?
Kommer det nån lista på vad ni kommer att sälja?
http://www.kolozzeum.com/index.php
Jag ska spela SL-bänk om någon vill leka med mig.
Eldhroka
2007-08-21, 05:41
Nä, jag ska böjja.
Vaddå? Ska ni träna?
Så 2005
Nä, jag ska böjja.
Helt onödigt med din röv. :)
Vaddå? Ska ni träna?
Så 2005
Jag är från landet. :(
Jag ska böja på päronvikter!
soulsplinter
2007-08-21, 11:16
fattar fortfarande inte hur man hittar dit. har aldrig varit i veddesta eller veddesta centrum.. :confused:
men man kanske hittar om man bara följer strömmen av tränade människor iförda kolo tröjor, ivrigt diskuterandes kosttilskott och proteinpulver :D
Gå in på eniro / kartor.
Sök på Veddesta Centrum.
Lättast ifrån sthlm är pendeltåg emot Bålsta/kungsägen och stig av vid Barkaby.
champion
2007-08-21, 11:30
fattar fortfarande inte hur man hittar dit. har aldrig varit i veddesta eller veddesta centrum.. :confused:
men man kanske hittar om man bara följer strömmen av tränade människor iförda kolo tröjor, ivrigt diskuterandes kosttilskott och proteinpulver :D
Skriv in adressen här vart du kommer ifrån så får du veta exakt hur många meter du ska åka/gå
http://kartor.eniro.se/query?what=yp&tpl=common_route_form&incremental_id=0&route_address=Veddestav.%2013%20%2017562%20JÄRFÄLL A&x=17.855289934823887&y=59.4030503730556
Kan ingen ridderlig gentleman bara förstå att soulsplinter bara vill ha en kavaljer som med rak rygg leder henne från Barkaby station.
Nå, träd fram!
Kan ingen ridderlig gentleman bara förstå att soulsplinter bara vill ha en kavaljer som med rak rygg leder henne från Barkaby station.
Nå, träd fram!
Jag går omkring i fiskarbyxor och jag skulle sjunka till havsbotten om jag försökte stöta lans från surfbrädan.
mystic[-_-]
2007-08-21, 12:06
Jag kanske kan komma. Isåfall med Klo
Nå, träd fram!
Och vad hände med kavaljeren från Norrland då? Ska inte han komma? PMa den stackars flickan nu
bear.flowertwig
2007-08-21, 19:42
Kanske gör ett besök för att bunkra. Kolo verkar ju bytt ut var och varannan medlem sen jag var aktiv så det kan kanske blir lite anonym stealth-träning också :cool:
;2471521']Jag kanske kan komma. Isåfall med Klo
Cooolt !!
Hoppas du kommer ;)
M
Jag går omkring i fiskarbyxor och jag skulle sjunka till havsbotten om jag försökte stöta lans från surfbrädan.
Och vad hände med kavaljeren från Norrland då? Ska inte han komma? PMa den stackars flickan nu
För fan jag har redan gett respons! :D
Jag skall köra bil några hundra mil med start den 24e. Fairing Gym ligger vad det verkar, längs min resväg. Vi får väl se om jag lyckas träffa rätt i tid.
Verkar som jag kanske hänger med upp denna gången med, fast inte sjuk&snorig denna gången utan bara smalfet :D
undrar om någon minns mig .. hähähä
mystic[-_-]
2007-08-22, 11:49
Cooolt !!
Hoppas du kommer ;)
M
Vi får hoppas det Diddy! Om jag får ledigt från jobbet på lör så tar jag bilen och tar med mig tjuckot och deceiver.
Deceiver85
2007-08-22, 12:17
;2473689']Vi får hoppas det Diddy! Om jag får ledigt från jobbet på lör så tar jag bilen och tar med mig tjuckot och deceiver.
Mini-roadtrip :hbang:
Betyder det här att jag måste stå ut med ännu mer folk som är starkare än en själv? I'll be by the chromed dumbbells guys!
Jag har dragit till nacken i en mindre verision av en nackspärr, hoppas det släpper tills lördag. Men annars får jag väl sno bars och titta på alla som tränar, med ska jag iaf! Om nu mystic fixar bil..!
Jag har dragit till nacken i en mindre verision av en nackspärr, hoppas det släpper tills lördag. Men annars får jag väl sno bars och titta på alla som tränar, med ska jag iaf! Om nu mystic fixar bil..!
Ah, och jag har en sjukdom som gör mig klen plus att jag håller 158% mer vatten än normalt, så om jag ser svag, svullen och slät ut är det därför. *whistle*
Ah, och jag har en sjukdom som gör mig klen plus att jag håller 158% mer vatten än normalt, så om jag ser svag, svullen och slät ut är det därför. *whistle*
Va!? Har du den också? Skönt,då slipper jag vara ensam..
Deceiver85
2007-08-22, 12:54
Jag trodde det var ett konstant tillstånd för dig :D
F-n vill också gå på fairing träff! Men ska gå på kurs hela helgen. Hoppas ni andra tar i ordentligt iaf!
Sådär ser jag ut även utan sjukdom :D
mystic[-_-]
2007-08-22, 14:20
Vilken tid kommer de flesta anlända dit för att träna?
mystic[-_-]
2007-08-22, 22:52
;2473985']Vilken tid kommer de flesta anlända dit för att träna?
bump!
;2473985']Vilken tid kommer de flesta anlända dit för att träna?
Hur långt är ett snöre???
Känt Kolotalesätt
Jag är ca 175 cm, tackar som frågar.
Ironbabe
2007-08-23, 07:26
Va!? Har du den också? Skönt,då slipper jag vara ensam..
F*n jag tror jag har åkt på den oxå..måste vara nåt virus som härjar på STK *gah!*
jag är ändå i kista så en kort visit bör man kunna avlägga
Fredriiik
2007-08-23, 09:43
gäller dom där 15% redan från idag eller börjar dom gälla på lördag?
F*n jag tror jag har åkt på den oxå..måste vara nåt virus som härjar på STK *gah!*
På fredag skall ni få se på virus på STK...
Ironbabe
2007-08-23, 10:22
På fredag skall ni få se på virus på STK...
aha, va blire dårå?
mystic[-_-]
2007-08-23, 16:47
Känt Kolotalesätt
Jaja :D tänkte om det var några som hade bestämmt att träna vid en speciell tid.
I min bil verkar det bli: Jag,Deceiver,Klo,Sverker,Tjuckot
Nitrometan
2007-08-23, 17:16
aha, va blire dårå?
Pirre + STK = ebolas elaka brusha
Nitrometan
2007-08-23, 17:16
Mini-roadtrip :hbang:
Glöm inte att fotodokumentera er roadtrip.
Deceiver85
2007-08-23, 19:17
Jag står för dokumentationen...
aha, va blire dårå?
ett gäng i cykelbyxor som kör balett
1a, 2a, 3dje position plié
Om man är morgonpigg så kan man passa på att kolla på lite snabba bilar på Barkarby flygfält innan träningen!
Ironbabe
2007-08-24, 18:53
ett gäng i cykelbyxor som kör balett
1a, 2a, 3dje position plié
Nice..har redan sett en ballerina i cykelbyxor idag. Han var så lätt på foten *cupid*
Se till att komma dit idag!!!
SE till att komma dit idag!!!
Jag kommer vara där :thumbup:
Får hoppas det kommer lite roligt folk =)
Jag kommer, fast jag är inte rolig...
SE till att komma dit idag!!!
Får väl hoppas att det kommer fler tillfällen att få träffa folk i verkligheten för jag vill verkligen inte missa den inplanerade bowlingen eller efterföljande kräftskiva.
LadyInsane
2007-08-25, 11:21
Kommer inte förbi. Jobbar om några timmar och hinner inte. Hoppas ni har skoj. Slutar sent ikväll, men nu när flera koloiter ärat Sthlm med deras närvaro, kanske det blir lite skoj ikväll? Isf, hör av er!;)
Kommer inte förbi. Jobbar om några timmar och hinner inte. Hoppas ni har skoj. Slutar sent ikväll, men nu när flera koloiter ärat Sthlm med deras närvaro, kanske det blir lite skoj ikväll? Isf, hör av er!;)
Kolofest?
:thumbup:
Kul att träffa nya som gamla. Alla verkar sköta sin gymläxa bra:naughty:
Tack Lasse för fika och arrangemang.
TT
BigForre
2007-08-25, 15:09
Kul att träffa nya som gamla. Alla verkar sköta sin gymläxa bra:naughty:
Tack Lasse för fika och arrangemang.
TT
+1
Och nu har jag kreatin som kommer räcka hela vintern.. :thumbup:
bilder någon?
Kommer under kvällen
Kommer under kvällen
Ska bilderna läggas här eller i en egen tråd under medlemsbilder?
Jag kommer, fast jag är inte rolig...
Jag kom, jag träffade dig, jag hade roligt... Alltså - du är rolig!
Vill också stämma in i tackandet för ett trevligt arrangemang!
Eva
mystic[-_-]
2007-08-25, 18:41
Det var trevligt! *popcorn* Fick tillochmed pass av TT i snebänk
melancoolio
2007-08-25, 18:46
;2480411']Det var trevligt! *popcorn* Fick tillochmed pass av TT i snebänk
TT sa att du var grofv som satan i gatan *flex* :thumbup:
TT sa att du var grofv som satan i gatan *flex* :thumbup:
Om det ändå hade varit planerat en annan helg än B&F Fitness Day.. så kanske det hade dykt upp ett par personer till. ;)
Ska bilderna läggas här eller i en egen tråd under medlemsbilder?
Jag höll helt på att missa att bilderna hamnade just i forumdelen för medlemsbilder, så att ingen annan inte hittar dit så finns de här:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=100089
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.