Visa fullständig version : ErikW
Lasse Kongo
2007-08-07, 19:44
Kände att jag hade lust att göra lite "reklam", Erik är en trevlig kille som är med i samma xboxklan som jag, tycker killen har rätt bra skills:
http://www.myspace.com/erikwallenmetal
Varför rapar han i micken?
Lasse Kongo
2007-08-07, 19:52
Seriöst, det är så jävla onödigt, spamma andra trådar om du har tråkigt, förstått?
Alltså, jag förstår mig inte på denna musik. Men hör inte ens vad han "sjunger" men förövrigt så var det inget fel på hans gitarr kunskaper.
Seriöst, det är så jävla onödigt, spamma andra trådar om du har tråkigt, förstått?
Var bara en fråga :confused:.
Lasse Kongo
2007-08-07, 19:54
Jag är inte heller så mycket för den här typen av musik, men tycker det är bra gjort ändå, han har ju gjort allt själv, fått hjälp med mixning bara, 20 bast :thumbup:
Handcuff
2007-08-07, 19:55
Var bara en fråga :confused:.
Haha..lol. Nä nu ska vi inte dissa någon med talang (jag har ej sett/lyssnat) :)
Haha..lol. Nä nu ska vi inte dissa någon med talang (jag har ej sett/lyssnat) :)
Han har talang men inte någon sångröst precis. Men annars :hbang:
Han får ju till det hyfsat. Grym gitarr men fattig sång.
Jag är inte heller så mycket för den här typen av musik, men tycker det är bra gjort ändå, han har ju gjort allt själv, fått hjälp med mixning bara, 20 bast :thumbup:
Jag diggar verkligen hans gitarrskills, samt att kunna ackompanjera med trummor och allt sånt själv. Mad props för det. Men, jag är inge fan av "sången", så att säga :thumbup:
Lasse Kongo
2007-08-07, 19:59
Han har talang men inte någon sångröst precis. Men annars :hbang:
Det är gitarrist han "är" och vill bli om man säger så, har lyssnat igenom alla låtar och det finns faktiskt tom ett par moments i vissa låtar som är riktigt bra, gitarrsolon bla, han är så stolt för han köpte ny gitarr idag, den han har på bilden :)
Pudzianovski
2007-08-07, 20:01
Det är gitarrist han "är" och vill bli om man säger så, har lyssnat igenom alla låtar och det finns faktiskt tom ett par moments i vissa låtar som är riktigt bra, gitarrsolon bla, han är så stolt för han köpte ny gitarr idag, den han har på bilden :)
Haha...va fan..låter som om det vore din son eller något.
Grymma skills. Borde inte vara något problem att få lira med ett band ! :hbang:
Aldrig spelat i clan? Det är som ens andra familj *cupid*
Lasse Kongo
2007-08-07, 20:07
Aldrig spelat i clan? Det är som ens andra familj *cupid*
Damn, du tog orden ur min mun, vi har lirat i samma klan i över 2 år, skönt att höra att det finns fler som vet hur det är, vi har galet bra stämning i klanen, klart man bryr sig till skillnad mot kollo som bara känns mer och mer infekterat för var dag som går.
Lasse Kongo
2007-08-07, 20:09
:D
Hehe, vissa människor gillar man här i världen, så enkelt är det =)
Kul med kommentar från dig, du lyssnar väl en del på liknande musik?
Ryska_raketen
2007-08-07, 20:10
Jag diggar det! :)
mystic[-_-]
2007-08-07, 20:13
Jag diggar det! :)
+1 broder i pälsmössa
Pudzianovski
2007-08-07, 20:17
:D
Hehe, vissa människor gillar man här i världen, så enkelt är det =)
Kul med kommentar från dig, du lyssnar väl en del på liknande musik?
Yes. Han var duktig. Han borde marknadsföra sig lite mer, men det kanske han gör redan. :thumbup:
Bump för fan, duktig kille.
Lasse Kongo
2007-08-08, 11:23
Skickade länken hit till han precis, får se om han glider in.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.