Visa fullständig version : Footlocker.com
Någon som har beställt därifrån? Funka sig eller inte?
http://www.footlocker.com/
mystic[-_-]
2007-08-03, 10:32
En bekant har beställt och det kom fram men det tog drygt 40 dagar. De säger väll att det ska ta max 30
;2439309']En bekant har beställt och det kom fram men det tog drygt 40 dagar. De säger väll att det ska ta max 30
Sweet. Tycker de har lite sköna prylar.
mystic[-_-]
2007-08-03, 10:42
Sweet. Tycker de har lite sköna prylar.
Mycket snygga skor :) funderar själv på att köpa lite
;2439318']Mycket snygga skor :) funderar själv på att köpa lite
Köpa skor på internet låter som lite väl mycket chansning?
Ett tips är att gå till butiken som finns i Gallerian och prova dem om de finns där och sedan beställa från nätet om det är billigare.
Challenge
2007-08-03, 11:07
Finns en butik i malmö har jag för mig?
Ett tips är att gå till butiken som finns i Gallerian och prova dem om de finns där och sedan beställa från nätet om det är billigare.
en bra butik som borde ha ganska mycket av sortimentet som man hittar på hemsidan.
en bra butik som borde ha ganska mycket av sortimentet som man hittar på hemsidan.
Nja, det tror jag inte.
Sedan bor jag inte heller i Sthlm.
Nja, det tror jag inte.
Men värt att veta om du ändå skulle hit i nåt ärende, butiken är värd ett besök.
Men värt att veta om du ändå skulle hit i nåt ärende, butiken är värd ett besök.
Japp. Får se när bonnläppen vågar sig till storstan.
mystic[-_-]
2007-08-03, 12:09
Vi kan hålla hand :) Love among brothers?
Ironbabe
2007-08-03, 12:15
Med tanke på din avatarbild så tror jag att du kommer i helgen *whistle* *cupid*
Med tanke på din avatarbild så tror jag att du kommer i helgen *whistle* *cupid*
Beror på hur vad man lägger i ordet kommer. *whistle* :D
Ironbabe
2007-08-03, 12:21
Beror på hur vad man lägger i ordet kommer. *whistle* :D
Att du kommer till (i) Stockholm ;)
Säg till när då ägget så vi får en chans å fika lite å prata om skor och handväskor. mm
Trodde faktiskt att du bor här i Stockholm. :)
Trodde faktiskt att du bor här i Stockholm. :)
165 i blodet, men Lkpg som boendeort. :)
Köpa skor på internet låter som lite väl mycket chansning?
Icke då, jag har köpt min senaste 10 par sneakers över nätet.
Icke då, jag har köpt min senaste 10 par sneakers över nätet.
Då får vi hoppas att par nummer elva kommer passa bättre så du slipper köpa nya hela tiden ;)
Nja, det tror jag inte.
Där har vi problemet. Om det inte är så att anledningen att du inte bor i Stockholm är att du bor i Skellefteå vill säga, för det är det enda som är ädlare.
Då får vi hoppas att par nummer elva kommer passa bättre så du slipper köpa nya hela tiden ;)
Ha!
Nej men skämt å sido, min erfarenhet av sneakers (den är ganska stor :D ) säger att dom passar nästan alltid. Behöver man gå upp en halv strl eller dyl mot normalt står det också ofta på sidan.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.