handdator

Visa fullständig version : Csi

Krille 87
2007-08-02, 23:45
Sjuukt bra dubbelavsnitt av CSI, sista delen sluta precis! Riktigt rörande! Ville bara skriva av mig lite... :)

Raggis
2007-08-02, 23:46
Ok.

qwerty1
2007-08-02, 23:58
Vare det avsnittet där han blev nedgrävd? Jag såg första delen, när går reprisen?

NiXPhoenix
2007-08-03, 00:00
Vare det avsnittet där han blev nedgrävd? Jag såg första delen, när går reprisen?

Nej, Eric eller vad han heter har de grävt upp, det var i slutet av förra veckan tror jag. Det här måste varit nåt annat, såg ej själv.

Edit: " I detta avsnitt: En polis dör under en strid där hundratals kulor avlossas men det visar sig att han blev skjuten av en av sina egna och CSI-teamet måste utreda vilken polis som är skyldig."
Fan, jag såg ju avsnittet igår, dumt att jag inte kollade idag.

NiXPhoenix
2007-08-03, 00:04
BTW. En sak när han Eric? blev begravd i öknen och skulle räddas störde mig. De var tvungna att avbryta arbetet eftersom det fanns bomber under kistan. Saken var bara den att han hade slut på luft och höll på att dö där nere. Kunde de åtminstone inte borrat några lufthål eller krossat lite av dörren på nåt annat sätt? Egentligen borde han ha dött av syrebrist som han betedde sig när de nådde fram till honom. Men icke, syret räckte på nåt magiskt sätt till.

Krille 87
2007-08-03, 00:08
Nej, Eric eller vad han heter har de grävt upp, det var i slutet av förra veckan tror jag. Det här måste varit nåt annat, såg ej själv.

Edit: " I detta avsnitt: En polis dör under en strid där hundratals kulor avlossas men det visar sig att han blev skjuten av en av sina egna och CSI-teamet måste utreda vilken polis som är skyldig."
Fan, jag såg ju avsnittet igår, dumt att jag inte kollade idag.

Den han blir nergrävd är iofs galet bra med, Exiiiiting.

Du missa något Phoenix. :thumbup:

Krille 87
2007-08-03, 00:10
BTW. En sak när han Eric? blev begravd i öknen och skulle räddas störde mig. De var tvungna att avbryta arbetet eftersom det fanns bomber under kistan. Saken var bara den att han hade slut på luft och höll på att dö där nere. Kunde de åtminstone inte borrat några lufthål eller krossat lite av dörren på nåt annat sätt? Egentligen borde han ha dött av syrebrist som han betedde sig när de nådde fram till honom. Men icke, syret räckte på nåt magiskt sätt till.

Nu var det väldigt längesen jag såg det avsnittet men skulle inte minsta lilla rörelse utlösa bomberna?

NiXPhoenix
2007-08-03, 00:18
Nu var det väldigt längesen jag såg det avsnittet men skulle inte minsta lilla rörelse utlösa bomberna?

Hmm, mja, det kanske de säger men han har ju varit i kistan länge och i alla fall rört en del på sig. Han sköt tom. med sin pistol för att skrämma myrorna tror jag.
Sen när de skulle gräva fram kistan så kunde enbart några ur CSI-teamet gräva, alla andra poliser som var där skulle bara stå och titta på eller så gick de tillbaka till sina bilar. Det störde jag mig också på. *grr27*

Men det där med att begrava folk i kistor i Nevada-öknen är populärt, de har gjort det förr i CSI om jag inte minns helt fel och i de förra avsnitten av Las Vegas blev Delinda kidnappad och sen nergrävd.

Litecore
2007-08-03, 06:49
vilken sässong är det här (polismannen skjuten) dubbelavsnittet med i, måste köpa ett par boxar nån dag..

Yucko
2007-08-03, 10:13
vilken sässong är det här (polismannen skjuten) dubbelavsnittet med i, måste köpa ett par boxar nån dag..

Säsong 6, avsnitt 7-8. A Bullet Runs Through It

Tycker det var ett tråkigt dubbelavsnitt. Som några andra sa så är "Grave Danger", producerad av Quentin Tarantino, ruskigt bra (från säsong 5, e24-25).

huldz
2007-08-03, 11:39
Skulle bara säga att den där Eric heter Nick Stokes.

Krille 87
2007-08-03, 12:54

var ju precis den som gick på tv igår... ;)

NiXPhoenix
2007-08-03, 13:29
Skulle bara säga att den där Eric heter Nick Stokes.

Ah, så var det.
Ber om ursäkt och lägger in en bild på den stilige Nick.
http://image.com.com/tv/images/processed/photo_viewer/5f/1d/6962.jpg
Tycker han har det där pålitliga amerikanska utseendet som man sett så mycket i tv-serier, rejäl och snygg.

Litecore
2007-08-03, 14:07
var ju precis den som gick på tv igår... ;)
*slap* *slap* *slap*

http://home2.owc.net/~mojow/civic/pics/expressions/CaptainObvious.jpg