Visa fullständig version : haha jobbigt
soulsplinter
2007-08-02, 11:26
http://www.ekonominyheterna.se/nyheter/2007/08/01/ingen-sagofigur/index.xml
Kul att man blir ihågkommen på sina äldre dar :)
Haha, rätt gulligt faktiskt. Sjukt jobbigt förmodligen.
hahaha lär dig skriva bättre rubriker
soulsplinter
2007-08-02, 13:25
hahaha lär dig skriva bättre rubriker
oj vad du måste ha brist på bra saker att göra :D
*klirr*
nice topic ^^
Den riktige Harry Potter verkar vara en riktig lirare :D
Rubriken sög verkligen. Faktiskt.
soulsplinter
2007-08-02, 14:07
haha varför orkar ni bry er? Ärligt talat, varför? :confused:
För att man ska behöva slippa klicka på saker som kanske är totalt ointressanta? (Inget menat mot den här tråden)
Kan nån tala om vad det handlar om???
För att det skall vara lätt att förstå vad tråden handlar om. Det kan väl ändå inte vara svårt att förstå varför man bör skriva en vettig rubrik?
Seriöst.
Kan nån tala om vad det handlar om???
En äldre herre heter Harry Potter. Harry Potter är även huvudpersonen i J.K Rowlings bokserie "Harry Potter och X" där X är någon sorts subjektiv, t. ex hemligheternas kammare, fången från azkaban, etc.
Hur som haver, så har folk alltså ringt till den här mannen och frågat ifall han var den riktige Harry Potter.
Fråga mig inte om logiken.
sleep is the enemy
2007-08-02, 14:15
ja tyckte den va kul iaf. :)
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=75610&highlight=rubrik
NEJ! Jag har inte heller nåt bättre att göra.
soulsplinter
2007-08-02, 14:23
För att man ska behöva slippa klicka på saker som kanske är totalt ointressanta? (Inget menat mot den här tråden)
För att det skall vara lätt att förstå vad tråden handlar om. Det kan väl ändå inte vara svårt att förstå varför man bör skriva en vettig rubrik?
Seriöst.
okok ja fattar, men ja tyckte det var roligare att man själv fick se vad det handlar om. sååå mkt tid slösas inte på att läsa en tråd, eller?
okok ja fattar, men ja tyckte det var roligare att man själv fick se vad det handlar om. sååå mkt tid slösas inte på att läsa en tråd, eller?
Nej inte om det är en tråd. Men det blir lätt 150st om man alla börjar göra det. :)
soulsplinter
2007-08-02, 14:30
Nej inte om det är en tråd. Men det blir lätt 150st om man alla börjar göra det. :)
okej FÖRLÅT om jag orsakade allmän förvirring och irritation! var inte meningen *cry*
okej FÖRLÅT om jag orsakade allmän förvirring och irritation! var inte meningen *cry*
Don't cry TIMO! Bara bra att veta i fortsättningen =)
Viktor_Balck
2007-08-02, 14:52
låt gå för den här gången.
Kul att 17 inlägg gick till att klaga på Soulsplinters val av rubrik. Tycker att det är sämre än hennes val av rubrik. Sånt dödar en tråd, inte en rubrik.
Kul att 17 inlägg gick till att klaga på Soulsplinters val av rubrik. Tycker att det är sämre än hennes val av rubrik. Sånt dödar en tråd, inte en rubrik.
6 inlägg klagade, resten svarade på Soulsplinters frågor. Hade ju varit lite täppt att inte svara henne eller hur?
6 inlägg klagade, resten svarade på Soulsplinters frågor. Hade ju varit lite täppt att inte svara henne eller hur?
Så var det kanske, men ändå tråkigt att det blir så här alltför ofta! No more döding the thread from my side.
Pejs.
soulsplinter
2007-08-02, 16:10
haha tack L-Sami för visat stöd :D
men jag ska skärpa mig med rubriker, är bara inte van att det spelar så stor roll faktiskt haha
schabo-labo
2007-08-02, 16:59
Vad gött det känns nu. Har dåligt samvete av att sitta framför datan hela tiden. Men det verkar vara några tills om behöver omväxling *whistle*
soulsplinter
2007-08-02, 17:06
Vad gött det känns nu. Har dåligt samvete av att sitta framför datan hela tiden. Men det verkar vara några tills om behöver omväxling *whistle*
haha.. de e tragiskt, I know! men finns inte så mkt annat o roa sig med här på jobbet *whistle*
Fan släng ut na!
äh skoja :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.