handdator

Visa fullständig version : Paris Hilton förlorar sitt arv, lol.

Stoltz
2007-08-01, 13:23
Jag fick nästan orgasm när jag såg det här;
http://www.news.com.au/story/0,23599,22157708-2,00.html

Hon har dock så hon klarar sig länge till, klädmärken, etc. Men man får vara gott nöjd med vad man får, och detta gillar jag :D

Cilia
2007-08-01, 13:27
vad du var lätt att tillfredställa.

Hon har väl pengar så det räcker ändå

rolf
2007-08-01, 13:28
:thumbup:

Stoltz
2007-08-01, 13:29
vad du var lätt att tillfredställa.

Hon har väl pengar så det räcker ändå

Ja, det har hon absolut, men som jag skrev, man får vara glad för det lilla man får.

Du ser, mitt hat mot Paris Hilton är ungefär som Chiddes böj relaterat till kroppsvikten - helt jävla vidrigt och borde inte finnas egentligen. Men man mår bra av det. :D

Cilia
2007-08-01, 13:30
allt som genererar orgasm är väl bra?

GI-Joe
2007-08-01, 13:35
Rätt åt henne :)

tjabon
2007-08-01, 13:37
Jag fick nästan orgasm när jag såg det här;
http://www.news.com.au/story/0,23599,22157708-2,00.html

Hon har dock så hon klarar sig länge till, klädmärken, etc. Men man får vara gott nöjd med vad man får, och detta gillar jag :D

Äntligen!
Ordet "råpucko" har fått ett ansikte :hbang:

tossefar
2007-08-01, 13:38
Den enda information du har om Paris Hilton kommer från skvallerpress. Det tycker du är grund nog att tycka illa om henne?

soulsplinter
2007-08-01, 13:45
en vi får inte glömma att Paris Hilton är extremt duktig på att marknadsföra sif själv. Hon har lyckats skapa ett eget varumärke baserat på enbart att hon är sig självv, eller hur? För vilka andra talanger har människan liksom? Not many.. men den talangen hon har ska inte underskattas, det är svrare än man kan tro att ligga "på topp" hela tiden.. men hon e ingen ja ser upp till direkt, lol!

manko
2007-08-01, 13:57
Jag bryr mig inte. LOL

Stoltz
2007-08-01, 14:34
Den enda information du har om Paris Hilton kommer från skvallerpress. Det tycker du är grund nog att tycka illa om henne?
Så överexponderad som hon har varit så behöver man inte läsa skvallarpress för att få en bild av hennes attityd. Jag läser inte skvallerpress.

allt som genererar orgasm är väl bra?
Sant. Jag njuter!

Jag bryr mig inte. LOL

Varför klickade du på länken då? LOL

L-Sami
2007-08-01, 14:45
Jag bryr mig inte så värst mycket, förövrigt så diggar jag Paris. Hon verkar vara en go tjej.

Rex
2007-08-01, 14:49
Hon är för dum för att fatta vad som har hänt. Att en människa kan vara så dum, självisk och bortskämd.

L-Sami
2007-08-01, 15:07
Att en människa kan vara så dum, självisk och bortskämd.

Känner du henne?

manko
2007-08-01, 15:11
Så överexponderad som hon har varit så behöver man inte läsa skvallarpress för att få en bild av hennes attityd. Jag läser inte skvallerpress.

Sant. Jag njuter!

Varför klickade du på länken då? LOL

jag menar att jag bryr mig inte om paris blir arvlös eller inte, LOL

olander08
2007-08-01, 15:32
Hon är för dum för att fatta vad som har hänt. Att en människa kan vara så dum, självisk och bortskämd.

Skulle tro att 99% av alla på detta forum aldrig ens kommer nära den success som hon har haft/har. Du tror att hon är dum i huvudet, men det är det som hon tjänar pengar på, att agera "dum", dock tror jag att hon har en hel del innanför pannbenet ändå. Saken är den att hon inte bryr sig om vad andra till stor del tycker om henne, utan det hon vill åt är uppmärksamhet och pengar, och det lyckas hon brutalt med. Success.

Stoltz
2007-08-01, 15:51
jag menar att jag bryr mig inte om paris blir arvlös eller inte, LOL

Ändå konstigt att du klickade, LOL

Skulle tro att 99% av alla på detta forum aldrig ens kommer nära den success som hon har haft/har. Du tror att hon är dum i huvudet, men det är det som hon tjänar pengar på, att agera "dum", dock tror jag att hon har en hel del innanför pannbenet ändå. Saken är den att hon inte bryr sig om vad andra till stor del tycker om henne, utan det hon vill åt är uppmärksamhet och pengar, och det lyckas hon brutalt med. Success.

Och därför ska man se positivt till henne eller vad menar du? Att hon tjänar på hennes dumhet är ingen hemlighet, men vad i hela friden har det egentligen med saken att göra?

kspr
2007-08-01, 16:06
Förstår inte riktigt problemet folk har med Paris. Hon är väl ungefär som vilken nordamerikansk kändis som helst?

Hatare :(

von huff
2007-08-01, 16:17
Hon är nog bra mycket smartare än vad många tror.

JoelR
2007-08-01, 17:08
Hon är nog bra mycket smartare än vad många tror.
I agree. Ni som "hatar" henne genom det ni läst genom skvallerpressen, hur resonerar ni?

Fatalist
2007-08-01, 18:18
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

olander08
2007-08-01, 18:34
Och därför ska man se positivt till henne eller vad menar du? Att hon tjänar på hennes dumhet är ingen hemlighet, men vad i hela friden har det egentligen med saken att göra?

Hennes "påstådda dumhet", det vill jag komma fram till.

von huff
2007-08-01, 18:37
Hennes "påstådda dumhet", det vill jag komma fram till.

Tidningarna får vem som helst att se dum ut.Fast det betyder ju inte att hon är speciellt allmänbildad

joriice
2007-08-01, 18:39
De som har sett programmet som följer Paris och hennes kompis "Richie", där de praktiserar på olika arbetsplatser vet hur blåst människan verkar vara. De är jämställda med en bortskämd och ohyfsad 14 åring i princip.

Dåliga förebilder skall inte ha saker som de tror att de förtjänat - när de inte gjort det.

von huff
2007-08-01, 18:43
De som har sett programmet som följer Paris och hennes kompis "Richie", där de praktiserar på olika arbetsplatser vet hur blåst människan verkar vara. De är jämställda med en bortskämd och ohyfsad 14 åring i princip.

Dåliga förebilder skall inte ha saker som de tror att de förtjänat - när de inte gjort det.

Vad jag har läst så fick de order om att spela fjantar:)Det bästa människor vet är ju läsa om kändisar som gör misstag.

Dissector
2007-08-01, 19:36

Eller så är hon smart som tjänat en massa pengar på att lura världen att hon är korkad (som hon alltså i sin tur tjänade på i Simple Life) :)

Jag vet inte alltså, men så skulle det ju faktiskt kunna vara.

viktore
2007-08-01, 19:47
de som inte ser att paris inte har alla äpplen i korgen är förmodligen lika förståndshandikappade själva.

hahavaffan
2007-08-01, 19:48
Varför klickade du på länken då? LOLHur du veta att han klickade, va, mannen, ey?

Litecore
2007-08-01, 20:15
vi får väl kontra med att hon nog inte gråter sig till sömns för det :D

Paris tjänar miljarder på att festa (http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1124889,00.html)

Fler av Paris alla lönsamma affärer:
Parfymer. Tjänade 14 miljoner på sin parfym.
Smycken. Hennes smyckeskollektion drog in 14 miljoner kronor.
Leksaker. En leksaksvariant av hennes hund Tinkerbell gav 1, 4 miljoner.
Nattklubbar. Hon får upp till 140 miljoner per år på att visa sig där.
Böcker. Hennes bok ”En arvtagerskas bekännelser” gav 1, 4 miljoner i kassan.
Klockor. Paris tjänade 2, 8 miljoner på sin egen kollektion.

-

alltså; två års klubbande för hennes del så är arvet inget att oroa sig för ;)

hultman
2007-08-01, 20:22

Paris tjänar miljarder på att festa (http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1124889,00.html)

-

Har du tänkt någonting på att allt har med siffran 14 att göra? 14, 14, 1.4, 140, 1.4, 1.4*2. :D

Flykt
2007-08-01, 20:36

Så du menar att ~220 personer kommer komma i närheten av hennes framgång? *hoppas att det är jag*

Håller med vissa här, tror hon är riktigt smart, hon skulle annars inte tjäna så bra med pengar. Men tror mycket har med tur att göra, att hon började med X antal miljoner och därmed blev hon intressant för media. Men sen att kunna använda median till att tjäna grooova pengar måste bero på henne själv.

EDIT: blev rörigt, care. :)

Stoltz
2007-08-01, 21:02
Hur du veta att han klickade, va, mannen, ey?
Ryssland. lol. Typ.

-

Nä, som jag sade i min inledare - Hon behöver ju inte oroa sig för pengar i vilket fall som.

Stoltz
2007-08-01, 21:04
Så du menar att ~220 personer kommer komma i närheten av hennes framgång? *hoppas att det är jag*

Håller med vissa här, tror hon är riktigt smart, hon skulle annars inte tjäna så bra med pengar. Men tror mycket har med tur att göra, att hon började med X antal miljoner och därmed blev hon intressant för media. Men sen att kunna använda median till att tjäna grooova pengar måste bero på henne själv.

EDIT: blev rörigt, care. :)

Känt namn. Många tonåringar som ser upp till henne. Innan hon började med klädmärken överhuvudtaget så sade både jag och en polare att ifall ingen med resurser kniper henne till ett klädmärke snart så är de fan blåste, det finns ju inte något bättre säljmärke än henne. Behövs inte att hon är smart, behövs folk som utnyttjar hennes namn men låter henne var "ansiktet utåt" och ta åt sig äran, medan de tjänar storkovan tillsammans med henne.

Rahf
2007-08-01, 21:19
Hon njuter av livet tydligen. Vilket väldigt många inte gör, önskar att de gjorde eller avundas att andra gör.

Jag tar varje tillfälle i akt att njuta av mitt liv. Det hade nog varit mycket lättare om jag var ekonomisk oberoende men nu är jag ju inte det så jag får ta hand om mina stunder ;)

Hon har lyckats, hon har pengar och hon har kul. Sen verkar hon vara alltför posh för att jag skulle vilja umgås med henne.

manko
2007-08-01, 22:56
Ändå konstigt att du klickade, LOL

Var ju nyfiken vad det var om. Men sen visade der sig vara något lolleri, LOL