handdator

Visa fullständig version : Sailet i Karlskrona

Rex
2007-07-31, 21:05
Fick precis veta vad det var... :smash:
Nån sorts festivall.. från Torsdag till Söndag..

Ska någon annan från Kolo dit? Kanske ska dra dit på fredagen och lördagen o festa lite.

:MrT:

Inzza
2007-07-31, 21:09
Fick precis veta vad det var... :smash:
Nån sorts festivall.. från Torsdag till Söndag..

Ska någon annan från Kolo dit? Kanske ska dra dit på fredagen och lördagen o festa lite.

:MrT:

Vågar inte åka dit igen.. vill inte träffa mjukisbrallan igen samt att chansen att man träffar på zmz finns ju... och vissa vet ju hur det slutade sist.

Rex
2007-07-31, 21:29
Har inte varit medlem så länge :P Så nu får du ta och berätta vem "mjukisbrallan" och ZMZ är, och vad hände sist?

gibfel
2007-07-31, 22:37
Stämmer bra! Äkta tradition i Karlskrona *cupid*
Blir att kolla runt på torsdagen och festa fredag-lördag. Perfektion med andra ord! ;)

Rex
2007-08-01, 14:39
Jobbar på torsdagen och fredagen :\ Men ska försöka dra dit på fredag eftermidda och hela lördagen.

Denstillasittande
2007-08-01, 16:03
Joda, bor ju i Karlskrona så man besöker ju såklart. Nån runda till öltälten på lördagen är väl lite lätt planerat.

Rex
2007-08-01, 21:39
Joda, bor ju i Karlskrona så man besöker ju såklart. Nån runda till öltälten på lördagen är väl lite lätt planerat.Låter bra.. :thumbup:

Bestämt mej att jag ska dit tidigt på lördagen, kanske vid 12:00.. dra till systemet och handla lite, sedan lägga allt hos en kompis. Käka, försöka hitta en snygg jeans jacka *cupid* sedan dra till marknaden.. dra tillbaka till polaren o förfesta sen dra tillbaka o festa.. :smash:

Fangface
2007-08-01, 22:19
Blir väl att man drar dit en sväng på fredagen. Har ju bara 3 mil dit så....

marolss
2007-08-01, 23:17
Låter bra.. :thumbup:

Bestämt mej att jag ska dit tidigt på lördagen, kanske vid 12:00.. dra till systemet och handla lite, sedan lägga allt hos en kompis. Käka, försöka hitta en snygg jeans jacka *cupid* sedan dra till marknaden.. dra tillbaka till polaren o förfesta sen dra tillbaka o festa.. :smash:

nice... bor ju i karlskrona så lär väl kika läget litegrann iaf... baguetterna med et grillspett i är ju obligatoriskt *flex*

Angående jeansjacka så såg jag en snygg för ca 900! men frågan är var... har för mig det var på kompaniet... seek and u shall find :Virro

marolss
2007-08-01, 23:19
Joda, bor ju i Karlskrona så man besöker ju såklart. Nån runda till öltälten på lördagen är väl lite lätt planerat.

vilket gym tränar du på då? karlskrona är ju litet... :hbang: :D

Rex
2007-08-02, 14:51
nice... bor ju i karlskrona så lär väl kika läget litegrann iaf... baguetterna med et grillspett i är ju obligatoriskt *flex*

Angående jeansjacka så såg jag en snygg för ca 900! men frågan är var... har för mig det var på kompaniet... seek and u shall find :VirroLåter bra, tack för tipset. *kissass*

baguetterna med et grillspett låter mycke fint *drool*