Visa fullständig version : Sailet i Karlskrona
Fick precis veta vad det var... :smash:
Nån sorts festivall.. från Torsdag till Söndag..
Ska någon annan från Kolo dit? Kanske ska dra dit på fredagen och lördagen o festa lite.
:MrT:
Fick precis veta vad det var... :smash:
Nån sorts festivall.. från Torsdag till Söndag..
Ska någon annan från Kolo dit? Kanske ska dra dit på fredagen och lördagen o festa lite.
:MrT:
Vågar inte åka dit igen.. vill inte träffa mjukisbrallan igen samt att chansen att man träffar på zmz finns ju... och vissa vet ju hur det slutade sist.
Har inte varit medlem så länge :P Så nu får du ta och berätta vem "mjukisbrallan" och ZMZ är, och vad hände sist?
Stämmer bra! Äkta tradition i Karlskrona *cupid*
Blir att kolla runt på torsdagen och festa fredag-lördag. Perfektion med andra ord! ;)
Jobbar på torsdagen och fredagen :\ Men ska försöka dra dit på fredag eftermidda och hela lördagen.
Denstillasittande
2007-08-01, 16:03
Joda, bor ju i Karlskrona så man besöker ju såklart. Nån runda till öltälten på lördagen är väl lite lätt planerat.
Joda, bor ju i Karlskrona så man besöker ju såklart. Nån runda till öltälten på lördagen är väl lite lätt planerat.Låter bra.. :thumbup:
Bestämt mej att jag ska dit tidigt på lördagen, kanske vid 12:00.. dra till systemet och handla lite, sedan lägga allt hos en kompis. Käka, försöka hitta en snygg jeans jacka *cupid* sedan dra till marknaden.. dra tillbaka till polaren o förfesta sen dra tillbaka o festa.. :smash:
Fangface
2007-08-01, 22:19
Blir väl att man drar dit en sväng på fredagen. Har ju bara 3 mil dit så....
Låter bra.. :thumbup:
Bestämt mej att jag ska dit tidigt på lördagen, kanske vid 12:00.. dra till systemet och handla lite, sedan lägga allt hos en kompis. Käka, försöka hitta en snygg jeans jacka *cupid* sedan dra till marknaden.. dra tillbaka till polaren o förfesta sen dra tillbaka o festa.. :smash:
nice... bor ju i karlskrona så lär väl kika läget litegrann iaf... baguetterna med et grillspett i är ju obligatoriskt *flex*
Angående jeansjacka så såg jag en snygg för ca 900! men frågan är var... har för mig det var på kompaniet... seek and u shall find :Virro
Joda, bor ju i Karlskrona så man besöker ju såklart. Nån runda till öltälten på lördagen är väl lite lätt planerat.
vilket gym tränar du på då? karlskrona är ju litet... :hbang: :D
nice... bor ju i karlskrona så lär väl kika läget litegrann iaf... baguetterna med et grillspett i är ju obligatoriskt *flex*
Angående jeansjacka så såg jag en snygg för ca 900! men frågan är var... har för mig det var på kompaniet... seek and u shall find :VirroLåter bra, tack för tipset. *kissass*
baguetterna med et grillspett låter mycke fint *drool*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.